Σχεδιασμός παιχνιδιού χημείας επαυξημένης πραγματικότητας
Augmented reality chemistry game design
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Επαυξημένη πραγματικότητα ; Χημεία ; Περιοδικός πίνακας ; Επιτραπέζιο παιχνίδι ; ARTutorΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας (AR) με θέμα τον Περιοδικό Πίνακα, στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Χημείας για μαθητές Λυκείου. Το παιχνίδι βασίζεται στην πλατφόρμα ARTutor, η οποία επιτρέπει την ενσωμάτωση ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου σε παραδοσιακά σχολικά εγχειρίδια. Στόχος της εργασίας είναι να εξεταστεί η αποτελεσματικότητα της χρήσης της επαυξημένης πραγματικότητας στη βελτίωση της κατανόησης αφηρημένων εννοιών της Χημείας, όπως τα χημικά στοιχεία και η σύνδεση αυτών με τις φυσικές τους ιδιότητες και τη σύνδεσή τους με τη θέση τους στον Περιοδικό Πίνακα. Το παιχνίδι προσφέρει ένα διαδραστικό μαθησιακό περιβάλλον που συνδυάζει την ευχάριστη και διασκεδαστική προσέγγιση με την κατανόηση επιστημονικών εννοιών. Επιπλέον, παρέχονται οδηγίες για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη επιτραπέζιων παιχνιδιών με χρήση επαυξημένης πραγματικότητας και αξιολογούνται τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα. Τέλος, γίνονται προτάσεις για μελλοντική εξέλιξη του παιχνιδιού, με στόχο την ευρύτερη εφαρμογή του στην εκπαίδευση των θετικών επιστημών.