Serious game development for chronic disease management
Ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την διαχείριση των χρόνιων ασθενειών
Master Thesis
Συγγραφέας
Filios, Alexandros
Φίλιος, Αλέξανδρος
Ημερομηνία
2024-02Επιβλέπων
Maglogiannis, IliasΜαγκλογιάννης, Ηλίας
Προβολή/ Άνοιγμα
Περίληψη
Το παρόν έργο εστιάζει στην ανάπτυξη ενός σοβαρού παιχνιδιού με την ονομασία Avitar, το οποίο στοχεύει στη διαχείριση χρόνιων ασθενειών μέσω μιας διαδραστικής προσέγγισης. Τα παραδοσιακά εργαλεία υγείας συχνά αποτυγχάνουν να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των χρηστών. Το Avitar αντιμετωπίζει αυτήν την πρόκληση αξιοποιώντας το Unity και το HealthKit API, παρέχοντας ένα εικονικό περιβάλλον όπου ο χρήστης αλληλεπιδρά με δεδομένα υγείας. Η μεθοδολογία περιλαμβάνει την αποδοτική ανάκτηση δεδομένων από το HealthKit και τη δημιουργία ενός avatar που αντικατοπτρίζει την υγεία του χρήστη. Τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται περιλαμβάνουν καρδιολογικά στοιχεία (ρυθμός καρδιάς, συμβάντα ακανόνιστου ρυθμού), δραστηριότητα (βήματα, απόσταση) και ζωτικά σημεία (γλυκόζη αίματος, χορηγήσεις ινσουλίνης). Το παιχνίδι προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις για την υγεία του χρήστη, χωρίς υπερβολική αυστηρότητα. Τα βασικά ευρήματα δείχνουν ότι η εμπειρία του χρήστη βελτιώνεται μέσω αυτής της μορφής διαδραστικότητας, ενώ απαιτείται περαιτέρω έρευνα για τη βελτίωση της εμπειρίας.