dc.contributor.advisor | Maglogiannis, Ilias | |
dc.contributor.advisor | Μαγκλογιάννης, Ηλίας | |
dc.contributor.author | Filios, Alexandros | |
dc.contributor.author | Φίλιος, Αλέξανδρος | |
dc.date.accessioned | 2024-11-18T10:29:24Z | |
dc.date.available | 2024-11-18T10:29:24Z | |
dc.date.issued | 2024-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17073 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4496 | |
dc.description.abstract | Το παρόν έργο εστιάζει στην ανάπτυξη ενός σοβαρού παιχνιδιού με την ονομασία Avitar, το οποίο στοχεύει στη διαχείριση χρόνιων ασθενειών μέσω μιας διαδραστικής προσέγγισης. Τα παραδοσιακά εργαλεία υγείας συχνά αποτυγχάνουν να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των χρηστών. Το Avitar αντιμετωπίζει αυτήν την πρόκληση αξιοποιώντας το Unity και το HealthKit API, παρέχοντας ένα εικονικό περιβάλλον όπου ο χρήστης αλληλεπιδρά με δεδομένα υγείας. Η μεθοδολογία περιλαμβάνει την αποδοτική ανάκτηση δεδομένων από το HealthKit και τη δημιουργία ενός avatar που αντικατοπτρίζει την υγεία του χρήστη. Τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται περιλαμβάνουν καρδιολογικά στοιχεία (ρυθμός καρδιάς, συμβάντα ακανόνιστου ρυθμού), δραστηριότητα (βήματα, απόσταση) και ζωτικά σημεία (γλυκόζη αίματος, χορηγήσεις ινσουλίνης). Το παιχνίδι προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις για την υγεία του χρήστη, χωρίς υπερβολική αυστηρότητα. Τα βασικά ευρήματα δείχνουν ότι η εμπειρία του χρήστη βελτιώνεται μέσω αυτής της μορφής διαδραστικότητας, ενώ απαιτείται περαιτέρω έρευνα για τη βελτίωση της εμπειρίας. | el |
dc.format.extent | 83 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Serious game development for chronic disease management | el |
dc.title.alternative | Ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την διαχείριση των χρόνιων ασθενειών | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This thesis focuses on the development of a Serious Game called Avitar, designed for chronic disease management through an interactive approach. Traditional health apps often fail to engage users. Avitar addresses this challenge by utilizing Unity and the HealthKit API, providing a virtual environment where users interact with their health data. The methodology involves efficient data retrieval from HealthKit and the creation of an avatar that reflects the user's health status. Data used includes cardiac metrics (heart rate, irregular rhythm events), activity data (steps, distance), and vitals (blood glucose, insulin deliveries). The game offers personalized health tips without being overly prescriptive. The findings indicate that user experience improves through this form of interactivity, though further research is needed to refine the user experience. | el |
dc.corporate.name | National Center of Scientific Research "Demokritos" | el |
dc.contributor.master | Τεχνητή Νοημοσύνη - Artificial Intelligence | el |
dc.subject.keyword | LLMS | el |
dc.subject.keyword | AI | el |
dc.subject.keyword | Chat bot | el |
dc.subject.keyword | Game | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | Video games | el |
dc.subject.keyword | Health | el |
dc.date.defense | 2024-10-29 | |