Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 171-190 από 3320
-
Αγορά συναλλάγματος και τεχνική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Η αγορά συναλλάγματος παρουσιάζει μοναδικά χαρακτηριστικά όπως τεράστιους όγκους συναλλαγών, γεωγραφική διασπορά, συνεχή λειτουργία και μικρά περιθώρια ασφάλισης. Η παρούσα εργασία έχει στόχο να αναλύσει την αγορά ... -
Αγοραστικές συμπεριφορές σε περιβάλλοντα Omnichannel
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Στην παρούσα έρευνα, στόχος είναι η περιγραφή της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε πανκαναλικά περιβάλλοντα. Η εργασία χωρίζεται σε δύο κυρίως ενότητες , το θεωρητικό και το ερευνητικό μέρος. Σε πρώτο επίπεδο ... -
Αγοραστικές συνήθειες καταναλωτή : εμπειρική μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς στο λιανικό εμπόριο
(2011-03-29)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο της την μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή καθώς και των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων του λιανικού εμπορίου τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και σε εμπειρικό. ... -
Αγροτουρισμός & γυναικείοι αγροτουριστικοί συνεταιρισμοί στην Ελλάδα
(2006-09-13)Με την παρούσα μελέτη επιχειρείται, στο πρώτο μέρος, να αναλυθεί το φαινόμενο του αγροτουρισμού στην Ελλάδα και η επίδρασή του ως μορφή εναλλακτικού τουρισμού και ως μορφή κοινωνικής και οικονομικής ανάπτυξης και αναβάθμισης ... -
Αδυναμίες αρχιτεκτονικής στην Ευρωζώνη
(2014-02-25)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σαν στόχο να παρουσιάσει την αρχιτεκτονική της Ευρωζώνης, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση και αναλύοντας τις αδυναμίες της. Οι οικονομικές εξελίξεις τα τελευταία χρόνια είναι ραγδαίες. Ύστερα ... -
Αειφόρος λογιστική: ο ρόλος του λογιστή στη βιωσιμότητα της επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο την κατανόηση του όρου της Αειφόρου Λογιστικής και πως ο ρόλος των επαγγελματιών λογιστών θα μπορούσε να συνεισφέρει στην βιωσιμότητα μιας επιχείρησης. Η ενσωμάτωση της έννοιας της αειφορίας ... -
Αειφόρος τουριστική ανάπτυξη και δίκαιο του περιβάλλοντος - διερεύνηση των προοπτικών με στόχο την αειφόρο τουριστική ανάπτυξη στο Δήμο Πρεσπών
(2015-02-25)Ο σύγχρονος τουρισμός, που πρόδρομό του αποτελούν οι περιηγήσεις που πραγματοποιούσε ο άνθρωπος από την αρχαιότητα, τις τελευταίες δεκαετίες κρίνεται ως ένα πολυδιάστατο φαινόμενο με κοινωνικές, οικονομικές, πολιτιστικές ... -
Αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους : η περίπτωση της EASYJET
(2006-05-26)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και εξετάζεται η περίπτωση της easyJet μιας εταιρείας, που ηγείται στον κλάδο στην Ευρώπη και έχει έντονη παρουσία και στον ελληνικό χώρο. ... -
Αεροπορικές εταιρίες και ελληνικός τουρισμός εν μέσω Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)Η Ελλάδα είναι μια χώρα που, η οικονομία της και κατ’ επέκταση το επίπεδο ζωής των πολιτών της, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το μέγεθος και την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού. Αυτό, δυστυχώς, επιβεβαιώθηκε με τον ... -
Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές κατά την οδηγία 2005/29/ΕΚ και το Ν. 2251/1994
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της έννοιας των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών, ήτοι εκείνων των μη θεμιτών εμπορικών μεθόδων, συμπεριλαμβανομένης φυσικά της διαφήμισης, που υιοθετούν οι επιχειρήσεις για την ... -
Αθλητικό marketing
(2006-09-29)Ξεκινώντας από την παράθεση γεγονότων και τοπικών χαρακτηριστικών ώστε να γίνει κατανοητή στους αναγνώστες η μεγάλη σημασία που δίνεται παγκοσμίως στο ποδόσφαιρο και προχωρώντας με στοιχεία που προσδίδουν στο ποδοσφαιρικό ... -
Αθλητικό μάρκετινγκ : εξέλιξη και προπτικές
(2008-12-15)Στόχος αυτής της διατριβής είναι να προσφέρει μέσω των θεμάτων που αναπτύσσονται μια θεωρητική επαφή με τις δραστηριότητες των αθλητικών οργανισμών οι οποίες σχετίζονται με το μάρκετινγκ. Σκοπός είναι να αναλυθούν οι ... -
Αθλητικό μάρκετινγκ και ποιότητα αθλητικών υπηρεσιών : η περίπτωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Ο αθλητισμός αποτελεί αναμφίβολα μια δραστηριότητα αναψυχής που κατέχει κυρίαρχη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως εξαιτίας των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει και των έντονων ... -
Αίτια αποτυχίας των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στην παρούσα εργασία αναλύονται τα αίτια αποτυχίας των επιχειρήσεων, κάνοντας εστίαση τόσο στη διεθνή επιχειρηματικότητα όσο και στο ελληνικό περιβάλλον. Ανάμεσα στα βασικά αιτία της αποτυχίας που αναφέρονται στη διεθνή ... -
Αιτίες, συνέπειες και πολιτικές αποτροπής της απάτης στις επιχειρήσεις
(2007-08-21)Η εργασία μελετά το φαινόμενο της απάτης στις επιχειρήσεις, η οποία παρουσιάζεται με δύο μορφές. Σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσει τα χαρακτηριστικά της απάτης, τους λόγους που οδηγούν στην εμφάνισή της, τα αποτελέσματα ... -
Αλκοολούχα, μελέτη περίπτωσης Ελλάδος - Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων : μελέτη περίπτωσης ενός προϊόντος δύο αγορών. Σύντομη παρουσίαση του ομίλου Campari και των δραστηριοτήτων του. Γνωριμία με το προϊόν αναφοράς Campari. Επισκόπηση της ελληνικής αγοράς οινοπνευματωδών και της αγοράς των Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων και ανάλυση του Brand plan ανά χώρα. Σύγκριση των αγορών και εξαγωγή συμπερασμάτων
(2008-11-04)Αντικειμενικοί σκοποί της παρούσας μελέτης είναι αφενός να εκτιμηθεί η χρησιμότητα της ύπαρξης ενός Διεθνούς Σχεδίου Μάρκετινγκ για τη μάρκα υπό μελέτη, Campari και αφετέρου να διαπιστωθεί η δυνατότητα εφαρμογής του σχεδίου ... -
Αλυσίδα αξίας και στρατηγική διαφοροποίησης : ένας άριστος συνδυασμός που δημιουργεί ανώτερη αξία για τον αγοραστή και εστιάζει στην ποιότητα
(2009-04-09)Η παρούσα μελέτη ασχολείται με την κατανόηση και διερεύνηση της επιχειρηματικής ή ανταγωνιστικής στρατηγικής η οποία αφορά κάποια ανεξάρτητη επιχείρηση που δραστηριοποιείται σε έναν συγκεκριμένο κλάδο ή κάθε επιχείρηση ... -
Αμοιβαία κεφάλαια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1997)Αν τύχει ποτέ και ψάξετε σε κάποιο χρηματοοικονομικό λεξικό για τον ορισμό της έννοιας «Αμοιβαίο Κεφάλας», πιθανότατα θα συναντήσετε κάτι όπως: «χαρτοφυλάκιο αξιών με διασπορά, εγγεγραμμένο σαν μια "ανοικτού τύπου" εταιρία ... -
Αμοιβαία κεφάλαια (exchange traded funds)
(2006-07-27)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης εικόνας της έννοιας και του τρόπου λειτουργίας των Χρηματιστηριακώς Διαπραγματεύσιμων Αμοιβαίων Κεφαλαίων. Επιχειρείται η επίτευξη μιας όσο ...