Αλκοολούχα, μελέτη περίπτωσης Ελλάδος - Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων : μελέτη περίπτωσης ενός προϊόντος δύο αγορών. Σύντομη παρουσίαση του ομίλου Campari και των δραστηριοτήτων του. Γνωριμία με το προϊόν αναφοράς Campari. Επισκόπηση της ελληνικής αγοράς οινοπνευματωδών και της αγοράς των Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων και ανάλυση του Brand plan ανά χώρα. Σύγκριση των αγορών και εξαγωγή συμπερασμάτων
Master Thesis
Συγγραφέας
Τσαγκαράκης, Νικόλαος Κ.
Ημερομηνία
2008-11-04Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Οινοπνευματώδη ποτά -- ΜάρκετινγκΠερίληψη
Αντικειμενικοί σκοποί της παρούσας μελέτης είναι αφενός να εκτιμηθεί η χρησιμότητα της ύπαρξης ενός Διεθνούς Σχεδίου Μάρκετινγκ για τη μάρκα υπό μελέτη, Campari και αφετέρου να διαπιστωθεί η δυνατότητα εφαρμογής του σχεδίου αυτού, σε δύο συγκεκριμένες αγορές, την ελληνική και των Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων. Σκοπός είναι να διαπιστώσουν κατά πόσον το διεθνές σχέδιο μάρκετινγκ, μπορεί να αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα στηθούν τα επιμέρους σχέδια της μάρκας για τις χώρες υπό εξέταση. Ποιες είναι οι παραδοχές που παραμένουν αμετάβλητες προκειμένου να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις για ενιαία στρατηγική της μάρκας σε διεθνή κλίμακα και ποιες είναι οι δυνατότητες προσαρμογής στα δεδομένα και τις ανάγκες των συγκεκριμένων δύο χωρών. Είναι προφανές ότι το διεθνές σχέδιο μάρκετινγκ αναφέρεται στο σύνολο των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται το Campari και επομένως τόσο η συλλογή των πληροφοριών και των δεδομένων, όσο και η ανάλυση και επεξεργασία τους, έχουν μία γενική κατεύθυνση και θεώρηση των πραγμάτων. Το ετήσιο σχέδιο μάρκετινγκ αποτελεί το εγχειρίδιο του προϊόντος για όσα αφορούν την παρουσία της μάρκας στην εγχώρια ελληνική αγορά. Ολοκληρώνοντας τη μελέτη, αναφέρονται κάποια συμπεράσματα σχετικά με την ανάγκη κατανόησης των διεθνών διαστάσεων της μάρκας και του περιβάλλοντος δραστηριοποίησής της, την ευχέρεια διαχείρισης επιστημονικών εργαλείων για την επεξεργασία πληροφοριών, τους κανόνες λειτουργίας και τις δυναμικές κάθε αγοράς. Διαπιστώνεται η χρησιμότητα του διεθνούς σχεδίου μάρκετινγκ και γίνεται σύγκριση των δύο αγορών, βάση της οποίας διαπιστώνονται ομοιότητες και διαφορές.