Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγικός σχεδιασμός"
Αποτελέσματα 81-100 από 226
-
Η στρατηγική του μπλε ωκεανού
(2010-06-04)Η στρατηγική του Μπλε Ωκεανού που έχει προταθεί και εξετάζεται στα πλαίσια αυτής της διπλωματικής εργασίας αποτελεί μια αλλαγή απαραίτητη προκειμένου να ξεφύγει μια επιχείρηση από το τέλμα του άκρατου ανταγωνισμού και των ... -
Η συμβολή της διαχείρισης γνώσης στο σχεδιασμό στρατηγικής
(2008-11-12)Οι ραγδαίες αλλαγές στην παγκόσμια οικονομία και κοινωνία, αλλά και τα μεγάλα τεχνολογικά άλματα των τελευταίων πενήντα χρόνων, επιβάλλουν την επανεξέταση του βαθμού στον οποίο η εκπαίδευση ανταποκρίνεται στις προσδοκίες ... -
Η συμβολή του θεσμού της δικτύωσης των επιχειρήσεων (cluster) στην επιβίωση και ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(2009-12-01)Βασικός σκοπός για την εκπόνηση της παρούσας εργασίας είναι η προσέγγιση θεμάτων που άπτονται της δικτύωσης των επιχειρήσεων, καθώς είναι μια μορφή ανάπτυξης, η οποία στην Ελλάδα δεν έχει πάρει μια ολοκληρωμένη μορφή μέχρι ... -
Η συναισθηματική νοημοσύνη ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη διοίκηση των σύγχρονων επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τη σχέση συναισθηματικής νοημοσύνης και ηγεσίας. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων μέσα από βιβλία, άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα ... -
Η συναισθηματική νοημοσύνη ως παράγοντας διαμόρφωσης και υλοποίησης μιας αποτελεσματικής στρατηγικής
(2011-03-28)Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον όρο στρατηγική, ξεκινώντας με την έννοια και τη σημασία της στρατηγικής για τις επιχειρήσεις. Στη συνέχεια ακολουθεί η λεπτομερής ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης ... -
Η χρήση των Καίριων Δεικτών Απόδοσης και της Περιβάλλουσας Ανάλυσης Δεδομένων ως ενιαία στρατηγική αποφυγής συγκρούσεων στον τουριστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03-12)Διαχρονικά, κάθε ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την ελληνική οικονομία, περιλαμβάνει σε εξέχουσα θέση τον κλάδο του τουρισμού. Συνεπώς, κάθε μεθοδολογία μόχλευσης της απόδοσης σε μία τουριστική επιχείρηση, έχει ... -
Ηγεσία και παρακίνηση σε επιχειρηματικό περιβάλλον
(2013-12-16)Η παρούσα εργασία με τίτλο «Hγεσία και Παρακίνηση σε Επιχειρηματικό Περιβάλλον» έχει στόχο να μελετήσει τους τρόπους παρακίνησης των εργαζομένων στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα έτσι όπως διαμορφώνονται ανάλογα με τον τρόπο ... -
Ηγετικές θεωρήσεις & το μοντέλο ηγετικών ικανοτήτων στον ξενοδοχειακό κλάδο
(2010-04-28)Το θέμα της ηγεσίας παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για πολλούς ανθρώπους. Η συνεχής έρευνα για τη δημιουργία ικανών ηγετών έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη πολλών ηγετικών θεωριών. Η έρευνα του αντικειμένου της ηγεσίας έχει ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο σαν παράγοντας ανταγωνιστικότητας στις ΜΜΕ - Η μελέτη περίπτωσης του εκδοτικού οίκου Ψυχογιός
(2014-11-07)Η παρούσα εργασία με τίτλο ‘Ηλεκτρονικό εμπόριο σαν παράγοντας ανταγωνιστικότητας στις ΜΜΕ’’, έχει στόχο να μελετήσει τη στρατηγική του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αποτελεσματική εφαρμογή τω ν μεθόδων της στρατηγικής στο ... -
Θεμελίωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω καινοτομιών και νέων τεχνολογιών
(2009-07-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται και εξετάζει το ρόλο που διαδραματίζουν η καινοτομία και οι νέες τεχνολογίες στην θεμελίωση διαρκούς ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται ... -
Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου (business plan). Μελέτη περίπτωσης : διαφημιστική εταιρεία
(2012-02-08)Το προτεινόμενο επιχειρηματικό σχέδιο με τον τίτλο OTHERVISION, έχει ως αντικείμενο την επέκταση των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης παροχής διαφημιστικών υπηρεσιών που δραστηριοποιείται στην αγορά της Βορείου Ελλάδος, με ... -
Κλαδική ανάλυση της αγοράς των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06) -
Κλαδική μελέτη για τον κλάδο των εμφιαλωμένων νερών
(2011-02-08)Η παρούσα εργασία εξετάζει τον κλάδο των εμφιαλωμένων νερών στην Ελλάδα. Αρχικά αναφέρεται στη στρατηγική των επιχειρήσεων και αναλύεται διεξοδικά η έννοια της στρατηγικής, η σημασία του στρατηγικού μάνατζμεντ, ποιο είναι ... -
Κοινωνικό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αποσαφηνίσει την έννοια του Κοινωνικού Μάρκετινγκ, να καταδείξει την εξέχουσα θέση που το πεδίο αυτό καταλαμβάνει στην αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων και να παράσχει ένα γενικό ... -
Λήψη αποφάσεων με την χρήση πληροφοριακού συστήματος : Jetstream Aviation Academy
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Οι καθημερινές λειτουργίες μιας επιχείρησης καθιστούν την πληροφόρηση αναγκαία. Η συνεχής εξέλιξη της αγοράς και οι απαιτήσεις των καταναλωτών ολοένα αυξάνουν τον όγκο αλλά και την πολυπλοκότητα της πληροφόρησης που θα ... -
Μελέτη κλάδου εμφιαλωμένων νερών (HOD) και ανάλυση στρατηγικών παραγόντων της Nestle Waters Direct Ελλας ΑΕ. : μελέτη κλάδου εμφιαλωμένων νερών (HOD) στον οποίο δραστηριοποιούνται επιχειρήσεις που εμφιαλώνουν και διανέμουν νερό σε συσκευασίες των 18.9 λίτρων, ανάλυση εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος της Nestle Waters Direct Ελλας ΑΕ, σύνοψη στρατηγικών παραγόντων, πιθανές εναλλακτικές στρατηγικές για την επιχείρηση και περιγραφή προτεινόμενης στρατηγικής
(2011-12-19)Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των στρατηγικών παραγόντων της επιχείρησης Nestlé Waters Direct Ελλας ΑΕ, επιχείρηση του ομίλου της Nestlé (της μεγαλύτερης επιχείρησης τροφίμων και εμφιαλωμένων νερών ... -
Μελέτη περίπτωσης βιομηχανικών αγοραστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εύρεση στον κλάδο της χαρτοποιίας των ανθρώπων οι οποίοι έχουν τον καθοριστικό ρόλο όσον αφορά την αξιολόγηση αλλά και επιλογή προμηθευτών. Δηλαδή ο εντοπισμός των ατόμων εντός της ... -
Μελέτη σκοπιμότητας - Ίδρυση μονάδας βιώσιμου τουρισμού στην Μύκονο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η εν λόγω εργασία δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος “Οικονομοτεχνικές Μελέτες” για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα “ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ“ του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Στόχος της εργασίας μας είναι ... -
Μελέτη σκοπιμότητας για τη δημιουργία τυποποιητικής εξαγωγικής μονάδας ελαιόλαδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα μελέτη, έχει στόχο την αξιολόγηση της βιωσιμότητας μιας νέας επιχείρησης με επωνυμία Elaiokanthali S.A. στην βιομηχανική περιοχή της Καλαμάτας (Σπερχογεία). Η ιδέα προέκυψε από το γεγονός ότι στην περιοχή ... -
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση εταιρίας φυτικών καλλυντικών
(2013-02-25)Η βασική ιδέα που οδήγησε στην εκπόνηση της παρούσας μελέτης είναι ο έλεγχος της σκοπιμότητας για την ίδρυση μιας σύγχρονης μονάδας παραγωγής φυτικών σαπουνιών στο Νομό Αττικής. Οι κυριότερες παράμετροι που οδήγησαν στην ...