Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγικός σχεδιασμός"
Αποτελέσματα 73-92 από 226
-
Η στρατηγική ανάπτυξη ενός οργανισμού κοινωνικού ενδιαφέροντος μέσω καινοτόμων δραστηριοτήτων
(2013-06-04)Στην παρούσα εργασία, έγινε μία προσπάθεια να διερευνηθεί το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται μία επιχείρηση και κατά πόσο μπορεί να επηρεάσει την πορεία της. Η διερεύνηση αυτή πραγματοποιήθηκε μέσα από την ... -
Η στρατηγική διοίκησης ολικής ποιότητας σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
(2002-12-01)Στην εργασία αυτή γίνεται ανάλυση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως μορφή στρατηγικής – εφαρμογή της σε Ελληνικές Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και αποτελεσματικότητα ως προς τους λόγους εφαρμογής – Δημιουργία προτύπου για ... -
Η στρατηγική προσέγγιση της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού και η επίδρασή της στην οργανωσιακή επίδοση - ο ρόλος της εταιρικής κουλτούρας
(2014-11-28)Η παρούσα εργασία εστιάζει στον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει το ανθρώπινο δυναμικό στη διαμόρφωση διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος κυρίως λόγω των ιδιαίτερων άυλων χαρακτηριστικών του (γνώσεις, δεξιότητες ... -
Η στρατηγική στον κλάδο νέων τεχνολογιών στην Ελλάδα: θεωρία στρατηγικής. Ανάπτυξη θεωρίας στρατηγικής και διαχρονική εξέλιξή της μέχρι σήμερα. Ανάλυση ερωτηματολογίου στρατηγικής από επιχειρήσεις νέας τεχνολογίας που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
(2003-12-01)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην παρουσίαση γενικών θεωρήσεων της Στρατηγικής Διοίκησης καθώς και στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων μιας έρευνας ερωτηματολογιού, σχετικά με τη στρατηγική, η οποία αναφέρεται στον κλάδο των ... -
Η στρατηγική της Imperial Tobacco Hellas και η διαμόρφωση του μίγματος προβολής της με τα νέα δεδομένα απαγόρευσης της προώθησης και διαφήμισης των καπνικών προϊόντων
(2012-04-04)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί τόσο σε βιβλιογραφικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο ο κλάδος της καπνοβιομηχανίας καθώς επίσης και η στρατηγική και το μίγμα προβολής της Imperial Tobacco Hellas, μίας από τις ... -
Η στρατηγική της διοίκησης ανθρώπινων πόρων : ο ρόλος της εκπαίδευσης στις επιχειρήσεις
(2008-07-16)Κατά τις τελευταίες δεκαετίες οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν πάσης φύσεως ζητήματα και προκλήσεις, όπως αυτές ανακύπτουν από το σύγχρονο επιχειρηματικό και επιχειρησιακό περιβάλλον στην χώρα μας - αλλά και ... -
Η στρατηγική της εταιρείας παροχής φυσικού αερίου Αττικής και η προσαρμογή του μάρκετινγκ σε αυτή
(2010-06-21)Η μελέτη αυτή διαπραγματεύεται τα στοιχεία εκείνα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την διαμόρφωση της στρατηγικής της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής (ΕΠΑ Αττικής). Στη συνέχεια αφού αναλυθούν όλες οι “δυνάμεις” ... -
Η στρατηγική της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις σύγχρονες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07-18)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει να οφέλη από την εφαρμογή της κοινωνικής υπευθυνότητας στις επιχειρήσεις ως μέρος της στρατηγικής τους, με στόχο την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Αρχικά, ... -
Η στρατηγική του μπλε ωκεανού
(2010-06-04)Η στρατηγική του Μπλε Ωκεανού που έχει προταθεί και εξετάζεται στα πλαίσια αυτής της διπλωματικής εργασίας αποτελεί μια αλλαγή απαραίτητη προκειμένου να ξεφύγει μια επιχείρηση από το τέλμα του άκρατου ανταγωνισμού και των ... -
Η συμβολή της διαχείρισης γνώσης στο σχεδιασμό στρατηγικής
(2008-11-12)Οι ραγδαίες αλλαγές στην παγκόσμια οικονομία και κοινωνία, αλλά και τα μεγάλα τεχνολογικά άλματα των τελευταίων πενήντα χρόνων, επιβάλλουν την επανεξέταση του βαθμού στον οποίο η εκπαίδευση ανταποκρίνεται στις προσδοκίες ... -
Η συμβολή του θεσμού της δικτύωσης των επιχειρήσεων (cluster) στην επιβίωση και ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(2009-12-01)Βασικός σκοπός για την εκπόνηση της παρούσας εργασίας είναι η προσέγγιση θεμάτων που άπτονται της δικτύωσης των επιχειρήσεων, καθώς είναι μια μορφή ανάπτυξης, η οποία στην Ελλάδα δεν έχει πάρει μια ολοκληρωμένη μορφή μέχρι ... -
Η συναισθηματική νοημοσύνη ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη διοίκηση των σύγχρονων επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τη σχέση συναισθηματικής νοημοσύνης και ηγεσίας. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων μέσα από βιβλία, άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα ... -
Η συναισθηματική νοημοσύνη ως παράγοντας διαμόρφωσης και υλοποίησης μιας αποτελεσματικής στρατηγικής
(2011-03-28)Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον όρο στρατηγική, ξεκινώντας με την έννοια και τη σημασία της στρατηγικής για τις επιχειρήσεις. Στη συνέχεια ακολουθεί η λεπτομερής ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης ... -
Η χρήση των Καίριων Δεικτών Απόδοσης και της Περιβάλλουσας Ανάλυσης Δεδομένων ως ενιαία στρατηγική αποφυγής συγκρούσεων στον τουριστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03-12)Διαχρονικά, κάθε ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την ελληνική οικονομία, περιλαμβάνει σε εξέχουσα θέση τον κλάδο του τουρισμού. Συνεπώς, κάθε μεθοδολογία μόχλευσης της απόδοσης σε μία τουριστική επιχείρηση, έχει ... -
Ηγεσία και παρακίνηση σε επιχειρηματικό περιβάλλον
(2013-12-16)Η παρούσα εργασία με τίτλο «Hγεσία και Παρακίνηση σε Επιχειρηματικό Περιβάλλον» έχει στόχο να μελετήσει τους τρόπους παρακίνησης των εργαζομένων στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα έτσι όπως διαμορφώνονται ανάλογα με τον τρόπο ... -
Ηγετικές θεωρήσεις & το μοντέλο ηγετικών ικανοτήτων στον ξενοδοχειακό κλάδο
(2010-04-28)Το θέμα της ηγεσίας παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για πολλούς ανθρώπους. Η συνεχής έρευνα για τη δημιουργία ικανών ηγετών έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη πολλών ηγετικών θεωριών. Η έρευνα του αντικειμένου της ηγεσίας έχει ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο σαν παράγοντας ανταγωνιστικότητας στις ΜΜΕ - Η μελέτη περίπτωσης του εκδοτικού οίκου Ψυχογιός
(2014-11-07)Η παρούσα εργασία με τίτλο ‘Ηλεκτρονικό εμπόριο σαν παράγοντας ανταγωνιστικότητας στις ΜΜΕ’’, έχει στόχο να μελετήσει τη στρατηγική του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αποτελεσματική εφαρμογή τω ν μεθόδων της στρατηγικής στο ... -
Θεμελίωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω καινοτομιών και νέων τεχνολογιών
(2009-07-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται και εξετάζει το ρόλο που διαδραματίζουν η καινοτομία και οι νέες τεχνολογίες στην θεμελίωση διαρκούς ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται ... -
Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου (business plan). Μελέτη περίπτωσης : διαφημιστική εταιρεία
(2012-02-08)Το προτεινόμενο επιχειρηματικό σχέδιο με τον τίτλο OTHERVISION, έχει ως αντικείμενο την επέκταση των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης παροχής διαφημιστικών υπηρεσιών που δραστηριοποιείται στην αγορά της Βορείου Ελλάδος, με ... -
Κλαδική ανάλυση της αγοράς των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)