Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 2601-2620 από 3341
-
Στρατηγικά παίγνια και υποδείγματα ολιγοπωλείου : μια εφαρμογή στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας
(2006-05-29)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναλύσει το πώς η θεωρία των παιγνίων, η οποία είναι μία πολύ σημαντική εφαρμογή της μικροοικονομίας, μελετάει τα στρατηγικά παίγνια και κατ’ επέκταση τη ... -
Στρατηγικά πληροφοριακά συστήματα : μελέτη περίπτωσης ελληνικής επιχείρησης
(2012-01-31)Η μεγάλη εξέλιξη της τεχνολογίας της πληροφορικής που σημειώνεται τα τελευταία χρόνια, η ραγδαία αύξηση των υπολογιστών καθώς και των εφαρμογών τους στις επιχειρήσεις, έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη πληροφοριακών συστημάτων. ... -
Στρατηγικά Πληροφοριακά Συστήματα : Στρατηγική Χρήση Πληροφοριακών Συστημάτων & Πληροφοριακής Τεχνολογίας (Strategic Information System- Strategic Use of IS/IT
(2008-01-22)Η Κοινωνία της Πληροφορίας διαμορφώνει ένα νέο οικονομικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις, του οποίου κύριο χαρακτηριστικό αποτελεί ο ανταγωνισμός. Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν ή να διατηρήσουν κάποιο ανταγωνιστικό ... -
Στρατηγικές marketing χονδρεμπορίου στην ελληνική αγορά Profil αλουμινίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Ο κλάδος της οικοδομής αποτελεί έναν από τους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Η αγορά του αλουμίνιου καταλαμβάνει μια σημαντική θέση σε αυτό τον κλάδο και οι δυνατότητες της μπορούν να αποτελέσουν πλεονέκτημα στη σημερινή ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης για την αγορά ασφαλειών ζωής της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η υπάρρουσα τεχνολογική συγκυρία με την ανάπτυξη της τεχνολογίας των επικοινωνιών (φωνής και δεδομένων) σε συνδυασμό με την μείωση του κόστους μεταφορών αλλά και την συνεχή απελευθέρωση των αγορών, έχει ωθήσει τις επιχειρήσεις ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης εταιρειών συμβούλων επιχειρήσεων
(2011-12-02)Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι η δυσκολία των ανθρώπων να ενστερνιστούν την αλλαγή και να υλοποιήσουν τη γνώση τους. Συνεπώς, οι εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων είναι εταιρείες ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέων προϊόντων και μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη
(2008-12-03)Η εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά κρίνεται απαραίτητη για την επιτυχία ενός οργανισμού. Συντελεί σημαντικά στην ανάπτυξη των κερδών και στη βελτίωση της θέσης που κατέχει η επιχείρηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σε μία ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης πράσινου νοσοκομείου
(2014-11-11)Δύο αιώνες μετά την πρώτη βιομηχανική επανάσταση (19ος αιώνας) οι επιχειρήσεις βρίσκονται αντιμέτωπες με την έλλειψη των πρώτων υλών και τους κινδύνους από την κλιματική αλλαγή. Η αλόγιστη εκμετάλλευση της γης και η ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης της εταιρείας παροχής υπηρεσιών υγείας "Μεσογειακό Κέντρο Διακοπών και Αιμοκάθαρσης Α.Ε."
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)Η χρόνια νεφρική ανεπάρκεια αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα αναδυόμενα προβλήματα δημόσιας υγείας παγκοσμίως στις αυγές του 21ου αιώνα. Ανήκει στην κατηγορία των μη λοιμωδών χρόνιων νοσημάτων, όπως η υπέρταση, ο διαβήτης ... -
Στρατηγικές απόδοσης κερδών που εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις
(2008-06-06)Στο ανταγωνιστικό περιβάλλον των σύγχρονων οικονομιών και του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις, μια επιχείρηση διακρίνεται όταν διαθέτει καλύτερη αντίληψη για την αγορά, για τις τάσεις που επικρατούν και για ... -
Στρατηγικές απόκτησης και διατήρησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος : η περίπτωση των διαχειριστών τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Είναι γεγονός ότι ο κλάδος των θαλάσσιων μεταφορών καθώς και τα σημεία αποθήκευσης και διακίνησης προϊόντων, αποτελεί σημαντικό σημείο αναφοράς της εγχώριας αλλά και της παγκόσμιας οικονομίας. Συγκεκριμένα, ένα σύγχρονο ... -
Στρατηγικές βελτίωσης της ποιότητας στον κλάδο της υγείας. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και η περίπτωση του eHealth
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-31)Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα τόσο τα ανεπτυγμένα όσο και τα αναπτυσσόμενα κράτη είναι η επιτακτική ανάγκη για βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας στον τομέα της υγείας. ... -
Στρατηγικές βελτίωσης του επιχειρησιακού σχεδιασμού στις περιφέρειες και τους Ο.Τ.Α. Μελέτη περίπτωσης: Δήμος Παπάγου-Χολαργού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09)Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της αυτοδιοίκησης στην προώθηση της τοπικής ανάπτυξης και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, είναι αναμφισβήτητος. Τα τελευταία χρόνια ο ρόλος αυτός ενισχύεται συνεχώς μέσω μεταρρυθμίσεων ... -
Στρατηγικές για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(2011-01-26)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τον τρόπο που οι σύγχρονες επιχειρήσεις μπορεί να οδηγηθούν στην επίτευξη διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στο πλαίσιο αυτό, γίνεται μια περιγραφή των ... -
Στρατηγικές διαφήμισης και αποτελεσματικότητα τους στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η διαφήμιση αποτελεί μέρος του μίγματος μάρκετινγκ και είναι μια από τις κυριότερες προωθητικές ενέργειες των εταιρειών, η οποία καθιστά γνωστά τα προϊόντα στους δυνητικούς αγοραστές τους. Για να σχεδιαστεί σωστά η διαφήμιση ... -
Στρατηγικές διαχείρισης κινδύνων, αντιστάθμιση και παράγωγα, μελέτη εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών
(2014-09-17)Οι αντικειμενικοί σκοποί στην παρούσα διπλωματική μελέτη αφορούν την έρευνα σχετικά με τη χρήση των παραγώγων στην αντιστάθμιση του επιτοκιακού και συναλλαγματικού κινδύνου. Εξετάζονται οι στρατηγικές χρηματοοικονομικής ... -
Στρατηγικές διεθνοποίησης των τραπεζών : η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της διεθνοποίησης των τραπεζών, ενός φαινομένου το οποίο έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις μετά το 1980 παγκοσμίως και ευνοήθηκε από την ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου, την ... -
Στρατηγικές διείσδυσης ελληνικών επιχειρήσεων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη : η περίπτωση ελληνικής επιχείρησης
(2009-12-03)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην ανάλυση των στρατηγικών που επιλέγουν οι ελληνικές επιχειρήσεις να επεκτείνουν τις δραστηριότητες τους στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (Αλβανία, Βουλγαρία, Π.Γ.Δ.Μ., Ρουμανία, Σερβία) ... -
Στρατηγικές διεύρυνσης του κλάδου των καλλυντικών μέσω πελατοκεντρικής προσέγγισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-24)Στην παρούσα εργασία μελετώνται έννοιες γνωστές στον επιχειρηματικό κόσμο, άλλες πιο καινούργιες και άλλες παλαιότερες όπου ακόμα μέχρι και σήμερα δεν έχουν έναν σαφή ορισμό, καθώς οι ερευνητές έχουν διάφορες απόψεις. Πιο ... -
Στρατηγικές επενδύσεων αξίας και ανάπτυξης: η περίπτωση του ελληνικού χρηματιστηρίου
(2005-12-01)Στη παρούσα διπλωµατική εργασία αρχικά γίνεται παρουσίαση των διαφόρων επενδυτικών προτύπων που υπάρχουν και εξηγούνται οι λόγοι της ύπαρξής τους. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά των στρατηγικών για επενδύσεις ...