Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 2531-2550 από 3341
-
Προσέγγιση καταναλωτών σε θέματα υγιεινής διατροφής - Κατανόηση ετικετών τροφίμων - Τμηματοποίηση της αγοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-05)Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να καλύψει το κενό που υπάρχει τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική βιβλιογραφία σε θέματα που αφορούν την υγιεινή διατροφή και τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε σχέση μ’ αυτή, διερευνώντας ... -
Προσέλκυση και επιλογή δημοσιογράφων και συντακτών ύλης στον ημερήσιο τύπο
(2004-01-01)Σκοπός αυτής της διπλω΅ατικής είναι η παρουσίαση του τρόπου ΅ε τον οποίο διεξάγονται: 1. η προσέλκυση και επιλογή προσωπικού - σε θεωρητικό επίπεδο τουλάχιστον - στις επιχειρήσεις του σή΅ερα, βάσει της σύγχρονης βιβλιογραφίας ... -
Προσέλκυση και επιλογή προσωπικού στον τραπεζικό και ασφαλιστικό τομέα
(2006-09-15)Η Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων είναι ένας τομέας που αναπτύσσεται ραγδαία στην Ελλάδα και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όχι μόνο των επιχειρήσεων και των στελεχών, αλλά και του επιστημονικού και ακαδημαϊκού κόσμου που αναζητούν ... -
Προστασία επενδυτή ως καταναλωτή σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Η παρούσα εργασία έχει χωριστεί σε δύο κύρια μέρη τα οποία αφορούν συγκεκριμένες επιχειρήσεις, τα οικονομικά σκάνδαλά τους καθώς και τους νόμους που θεσπίστηκαν για την προστασία των επενδυτών-πελατών. Αρχικά, στο πρώτο ... -
Προστασία προσωπικών δεδομένων καταναλωτών στα πλαίσια της άμεσης διαφήμισης
(2005-12-01)Στην εποχή που διανύουμε η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, οι νέες μορφές διαφήμισης και ιδιαίτερα η παρουσία και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχουν ως επακόλουθο την αυξημένη συγκέντρωση και συσχέτιση πληροφοριών για ... -
Προστασία προσωπικών δεδομένων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο υπό το πρίσμα των αρχών διοίκησης ολικής ποιότητας, κοινοτικές και εθνικές νομοθετικές ρυθμίσεις.
(2002-12-01)Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι τεχνολογικές εξελίξεις που έχει αναπόφευκτα επιφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο πάντα υπό το πρίσμα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και πιο συγκεκριμένα, εξετάζονται οι επιπτώσεις της νέας ... -
Προστασία των ενδείξεων γεωγραφικής προελεύσεως κατά το δίκαιο των διακριτικών γνωρίσματων και το δίκαιο του ανταγωνισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07-20)Ο στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιαστεί η σημασία και το εύρος προστασίας των ενδείξεων γεωγραφικής προελεύσεως σύμφωνα με το δίκαιο των διακριτικών γνωρισμάτων και το δίκαιο του ανταγωνισμού. Το ... -
Προστιθέμενη αξία στα καμπινγκ της Ελλάδας
(2005-01-01)Οι Αντικειμενικοί σκοποί της διπλωματικής εργασίας είναι: Να παρουσιάσει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο κλάδος των οργανωμένων κατασκηνώσεων στην Ελλάδα τη δεδομένη στιγμή. Να αναδείξει νέες υπηρεσίες και εγκαταστάσεις ... -
Προσυμβατικός έλεγχος των ΟΤΑ Α΄
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο της τον προσυμβατικό έλεγχο που πραγματοποιείται στις συμβάσεις των ΟΤΑ. Με τον όρο «προσυμβατικός» εννοείται ο έλεγχος που πραγματοποιείται πριν από τη σύναψη της σύμβασης ενώ ταυτόσημη ... -
Προσωπικές πωλήσεις και προσαρμοστικότητα : μελέτη περίπτωσης εταιρίας πληροφορικής
(2008-02-04)Οι προσωπικές πωλήσεις είναι ο καλύτερος τρόπος για να επικοινωνήσει ένας πωλητής και η επιχείρηση που ανήκει με τους πελάτες της. Είναι η προβολή των αγαθών της επιχείρησης μέσων πωλητών, με σκοπό να πείσει ή να παρακινήσει ... -
Προσωπική τραπεζική : μελέτη περίπτωσης διαχρονικής εξέλιξης σε ελληνική τράπεζα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η Τράπεζα, δίνοντας βαρύτητα στην ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στην εγχώρια λιανική Τραπεζική, ανέθεσε την εξυπηρέτηση συγκεκριμένης κατηγορίας πελατείας της, των Ευπόρων Ιδιωτών, με κεφάλαια υπό διαχείριση άνω των ... -
Προσωπικότητα και αποτελέσματα που σχετίζονται με την εργασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσουμε την επίδραση που έχει η εργασία σε κυρίαρχες πτυχές της ζωής μας, καθώς και τους παράγοντες που οδηγούν στο φαινόμενο της εργασιομανίας. Μέσα από τις τέσσερις υποθέσεις, εξετάζουμε ... -
Προσωποποιημένη εμπειρία πελάτη : προτάσεις μάρκετινγκ για τη βελτιστοποίηση της
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-10)Ο σημερινός καταναλωτής είναι ίσως πιο συνδεδεμένος και ενημερωμένος από ποτέ. Η δυνατότητα του σύγχρονου καταναλωτή, να ελέγχει τιμές σε πραγματικό χρόνο, να συγκρίνει προϊόντα/ υπηρεσίες και αξίες, να συνδιαλλάσσεται ... -
Προτάσεις για αποτελεσματικές στρατηγικές πολιτικές στον κλάδο του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11) -
Προτάσεις για μια νέα αρχιτεκτονική του παγκοσμίου χρηματοπιστωτικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι αφενός η παρουσίαση των βασικότερων αιτιών και λόγων που οδηγούν το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα σε κατάρρευση και την πραγματική οικονομία σε ύφεση και αφετέρου η έκθεση των βασικότερων ... -
Προϋπολογισμός - από μηδενική βάση - λειτουργικών δαπανών φορτηγών πλοίων
(2009-01-27)Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να καταγράψει συστηματικά τις λειτουργικές δαπάνες ενός ποντοπόρου φορτηγού πλοίου μικρού μεγέθους και να εξετάσει τις δυνατότητες μείωσής τους. -
Προϋπολογισμός λειτουργιών και κρατικός προϋπολογισμός στα πλαίσια του στρατηγικού σχεδιασμού δράσης
(2011-03-31)Oι προϋπολογισμοί αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού γενικότερα. Βασικός στόχος είναι ο σχεδιασμός και ο έλεγχος των δαπανών, μέσω της έκφρασης σε ποσοτικούς όρους των ... -
Προώθηση αγαθών πληροφορικής σε πακέτα μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου.
(2002-12-01)Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάδειξη της στρατηγικής της προώθησης των αγαθών πληροφορικής σε πακέτα ως της βέλτιστης στρατηγικής μέσα στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου. Για την ... -
Προώθηση εθνικής επωνυμίας. Διαστάσεις διεθνούς ανταγωνισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-10)Η παρούσα εργασία μελετά την προώθηση της επωνυμίας έθνους, καθώς και την ανταγωνιστικότητα σε διεθνές επίπεδο. Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια, καθώς και τα παραρτήματα αυτών. Αρχικά, εξετάζεται η έννοια «μάρκα», ... -
Προώθηση υπηρεσιών μέσω διαδικτύου : μελέτη περίπτωσης διαδικτυακού ασφαλιστικού πρακτορείου, εξέταση αποδοτικότητας διαδικτυακής διαφήμισης μέσω Google - adwords
(2011-12-02)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια καταγραφή των τάσεων σχετικά με την εξέλιξη του μάρκετινγκ στην Ελλάδα όσον αφορά στο πώς αυτό έχει επηρεαστεί από την ραγδαία είσοδο και εξάπλωση του διαδικτύου. Η προώθηση των διάφορων ...