Browsing Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης by Title
Now showing items 1286-1305 of 2029
-
Μοντελοποίηση και βραχυπρόθεσμη πρόβλεψη των τιμών χρονοσειράς κρυπτονομισμάτων, χρησιμοποιώντας τεχνικές μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητάς τους και της εμπορικής αποδοχής τους, τα κρυπτονομίσματα διαδραματίζουν ολοένα και πιο ουσιαστικό ρόλο στην αλλαγή του χρηματοπιστωτικού συστήματος. Ενώ πολλοί άνθρωποι επενδύουν σε ... -
Μοντελοποίηση πρότυπου έργου μέσω του πακέτου διαχείρισης έργων SAP PROJECT SYSTEM
(2011-01-21)Είναι γνωστή η αναγκαιότητα στον τομέα της διαχείρισης έργων της εξεύρεσης ενός πληροφοριακού συστήματος που να στηρίζει με κατά το δυνατόν πιο αυτοματοποιημένο και αποτελεσματικό τρόπο το σύνολο των λειτουργιών διαχείρισης, ... -
Μορφές διεθνούς οικονομικής συνεργασίας και ενοποιήσεως
(2007-06-25)Η παρούσα εργασία αποτελείται από δύο μέρη: στο πρώτο μέρος, αναλύεται η πολιτική οικονομία πολλών ενώσεων χωρών. Αφού αρχικά παρουσιάζεται το σύγχρονο παγκόσμιο περιβάλλον μέσα στα πλαίσια του οποίου οι δυνάμεις της ... -
Μορφές εκπαιδευτικής ηγεσίας που συμβάλλουν στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών. Η μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Διανύουμε μία εποχή κατά την οποία επηρεάζονται και μεταβάλλονται οι ισορροπίες στην κοινωνία, την οικονομία, την πολιτική, την τεχνολογία και τις επιστήμες. Σε αυτές τις μεταβολές, η σχολική μονάδα, ως δομή, καλείται να ... -
Μορφές χρηματοδότησης ναυτιλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Η Ελληνική ποντοπόρος ναυτιλία έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο παγκόσμιο εμπόριο με μεγάλη προσφορά στην εθνική οικονομία (η συμβολή της στο Α.Ε.Π του 2014 ήταν 8%) και συμμετοχή στην βελτίωση του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών. ... -
Ναύλοι, ναυλοσύμφωνα και η διαφοροποίηση αυτών βάσει των φάσεων του ναυτιλιακού κύκλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Στόχος της εργασίας ήταν η διερεύνηση μια πιθανής επιρροής που έχει ο ναυτιλιακός κύκλος στην διαφοροποίηση των όρων των ναυλοσυμφώνων της χρονοναύλωσης και της ναύλωσης ταξιδίου. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε μέσα από τον ... -
Ναυλαγορές : εξέλιξη ναύλων και η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην αγορά χύδην ξηρών φορτίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία κάνει λόγο για την εξέλιξη των ναύλων και η επίδραση που έχει η οικονομική κρίση στην μεταβλητότητα τους, εξετάζοντας την αγορά χύδην ξηρών φορτίων για τη περίοδο 2004-2014, μία αγορά στην ... -
Ναυτιλία και χρηματοδότηση
(2013-04-23)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την ναυτιλία και την επίδραση που έχει η παγκόσμια και ελληνική οικονομική κρίση και οι κανόνες της Βασιλείας ΙΙΙ στην χρηματοδότηση των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Οι τράπεζες ... -
Ναυτιλιακές επιχειρηματικές συστάδες : μελέτη στην περιοχή του Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Σε μία περίοδο όπου το οικονομικό περιβάλλον είναι ασταθές και το φαινόμενο της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης έντονο στη χώρα μας, η ελληνική ναυτιλία αποτελεί ένα κλάδο με εθνικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, συμβάλλοντας ... -
Νέα επιχειρηματικότητα στην εκπαίδευση στην περίοδο της πανδημίας, και ανάπτυξη νέας πλατφόρμας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται ως η εποχή της ταχύτητας, της πληροφορίας και της γνώσης, και όχι άδικα. Νέες τεχνολογίες, νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέες επιχειρηματικές πρακτικές καθορίζουν την οικονομική δραστηριότητα. ... -
Νέες μορφές τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων : εναλλακτικά πεδία δράσης τραπεζών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Το θέμα της παρούσης διπλωματικής εργασίας πραγματεύεται τις νέες μορφές τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων, με άλλα λόγια διερευνά τα εναλλακτικά πεδία δράσης των τραπεζών. Το μοντέλο ασφαλιστικών προϊόντων μέσα από τραπεζικά ... -
Νέες στρατηγικές δομές στις εργασιακές σχέσεις
(2008-01-28)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι οι νέες στρατηγικές δομές στις εργασιακές σχέσεις στη σημερινή εποχή. Στην αρχή παρουσιάζεται το θέμα της εκπροσώπησης των εργαζομένων και γίνεται αναφορά στις ιδιαιτερότητες της ... -
Νέες στρατηγικές στην κατ' οίκον ιατρική απεικόνιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζεται η υγειονομική περίθαλψη ασθενών μεταβάλλεται ανάλογα με τις κοινωνικές , περιβαλλοντολογικές , δημογραφικές , επιδημιολογικές και τέλος τεχνολογικές αλλαγές. Ο αυξανόμενος ρυθμός ... -
Νέες τεχνολογίες και χρήση των ΤΠΕ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)Γίνεται ευρέως αντιληπτό σε παγκόσμιο επίπεδο από την ανασκόπηση των ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί η άποψη των εκπαιδευτικών ότι η υλοποίηση και ένταξη των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών δίνουν αρκετές ... -
Νέες τεχνολογίες στην ιατρική και υγειονομική περίθαλψη : μελέτες περιπτώσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η ιατρική τεχνολογία αναπτύσσεται καθημερινά και παράλληλα με τις εξελίξεις σε όλους τους επιστημονικούς και τεχνολογικούς κλάδους. Ως εκ τούτου, προσφέρει διαρκώς νέα εργαλεία και εφαρμογές στην κλινική και εργαστηριακή ... -
Νέο κανάλι διανομής ασφαλιστικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Η χρηματοπιστωτική κρίση η οποία χτύπησε την παγκόσμια οικονομία από το καλοκαίρι του 2007, δεν έχει προηγούμενο στη μεταπολεμική οικονομική ιστορία. Της κρίσης, προηγήθηκε μία μακρά περίοδος ταχείας πιστωτικής επέκτασης, ... -
Νεοφυείς επιχειρήσεις στην βιοοικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Η παρούσα εργασία ειδικεύεται στις Νεοφυείς Επιχειρήσεις και πιο συγκεκριμένα στο χώρο της Βιοοικονομίας καθώς και ποιος είναι ο ρόλος αλλά και η χρησιμότητα τους στην παγκόσμια οικονομία. Στην συνέχεια θα μελετηθεί η ... -
Νευρομάρκετινγκ : οι εφαρμογές του στην ελληνική οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση, η ανάλυση και η κατανόηση του νευρομάρκετινγκ και του αντίκτυπου που αυτό έχει στην ελληνική οικονομία. Το νευρομάρκετινγκ αποτελεί έναν κλάδο άμεσα συνδεδεμένο ... -
Νευρομάρκετινγκ και η εφαρμογή του στο χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα διπλωματική εργασία περιγράφει ένα σχετικά νέο και μη-επαρκώς εξερευνημένο κλάδο του μάρκετινγκ – το νευρομάρκετινγκ (neuromarketing). Ο στόχος της μελέτης αυτής είναι να επικεντρωθεί σε αυτό το σχετικά νέο ... -
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ...