Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Παρασκευά, Φωτεινή"
Αποτελέσματα 1-20 από 148
-
Designing and evaluating an e-course on interculturalism for adult education
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) είναι ένας ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας εκπαίδευσης. Έχει πολλά πλεονεκτήματα για τους εκπαιδευόμενους και τους παρέχει τη δυνατότητα να μάθουν σύμφωνα με τον χρόνο και το ρυθμό που επιλέγουν. ... -
E-coaching για εκπαιδευτές ενηλίκων με δεπ-υ σύμφωνα με τεχνικές της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης (SRL) και προσεγγίσεις ενσυνειδητότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός καινοτόμου e-course για την εκπαίδευση εκπαιδευτών, με στόχο την απόκτηση δεξιοτήτων υποστηρικτικής καθοδήγησης (coaching) ώστε να υποστηρίξουν ... -
e-Course : ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτορρύθμισης και αυτοελέγχου σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : ένα case για την καλλιέργεια υγιεινών διατροφικών συνηθειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Σε μια εποχή όπου η πληθώρα ανθυγιεινών διατροφικών επιλογών είναι άμεσα προσβάσιμη, οι παραδοσιακές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις συχνά αποδεικνύονται ανεπαρκείς στο να εξοπλίσουν τους μαθητές με τις απαραίτητες δεξιότητες ... -
E-course : αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης για την ενίσχυση του προφορικού λόγου και των δεξιοτήτων επιχειρηματολογίας στην αγγλική γλώσσα βασισμένο στο μοντέλο Toulmin
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού μαθήματος για μαθητές Γ’ Λυκείου στο μάθημα της Αγγλικής γλώσσας. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η μάθηση βάσει έργου, ... -
E-mentoring για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών : δημιουργία και υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού εργαστηρίου βασισμένο στο GROW model για την ανάπτυξη κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων (SEL skills)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)O 21ος αιώνας και οι τεράστιες αλλαγές που φέρνει καθημερινά επηρεάζουν κάθε τομέα της καθημερινότητας καθιστώντας απαραίτητη την αλλαγή στον τρόπο και το περιεχόμενο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι επιπτώσεις της πανδημίας ... -
E-portofolio: αυτορρυθμιζόμενη μάθηση
(2011-06-23)Η παρούσα ερευνητική διαδικασία προτείνει την υλοποίηση του ηλεκτρονικού φακέλου (e-portfolio) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ώστε να υποστηρίξει τον εκπαιδευόμενο στην ακαδημαϊκή του ανάπτυξη μέσω της ανάδειξης των δεξιοτήτων ... -
e-SEL tutoring αξιοποιώντας το μοντέλο της Αυτό-Κατευθυνόμενης Μάθησης (Self-Directed Learning/ SDL) : ανάπτυξη τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος αpT² e-SEL tutoring, αξιοποιώντας το μοντέλο της Αυτό-Κατευθυνόμενης Μάθησης (SDL), και τους στόχους της Κοινωνικής και Συναισθηματικής Μάθησης (SEL) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Διανύοντας τον 21ο αιώνα παρατηρείται ένα κύμα εξελίξεων σε όλους τους τομείς της ζωής μας, συμπεριλαμβανομένου και της εκπαίδευσης. Αν και είναι ραγδαία η ανάπτυξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης-παράδοσης μαθημάτων ... -
Examining self-regulated learning through eportfolios in higher education: the case of an eportfolio based self-regulated learning (EPSRL) approach for advancing academic achievement
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η πανταχού παρουσία της τεχνολογίας, η διείσδυση των κοινωνικών μέσων στην ακαδημαϊκή ζωή και το νέο σύνολο δεξιοτήτων φαίνεται να δημιουργούν νέες προκλήσεις για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση, την ακαδημαϊκή επίδοση, την ... -
Fostering creativity through design thinking in the EFL classroom : an e-course on AI ethics for lower secondary students in the context of content and language integrated learning
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός e-course μικτής μάθησης με αντικείμενο την ηθική της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI ethics), προσαρμοσμένου για μαθητές/τριες ... -
Game-based learning in Second Life : building a serious game to develop global citizenship competence
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09) -
Gamification στην ηλεκτρονική μάθηση : σχεδιασμός και υλοποίηση παιχνιδοποιημένου σεναρίου για την αύξηση των κινήτρων των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Με την παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί σε ποιο βαθμό η πρακτική της Παιχνιδοποίησης (Gamification) επιδρά θετικά στην ανάπτυξη κινήτρων (motivation) των εκπαιδευόμενων. Στόχος της εργασίας, λοιπόν, ... -
Gamification στην ηλεκτρονική μάθηση: σχεδιασμός παιχνιδοποιημένου συστήματος για την υποστήριξη των κινήτρων των εκπαιδευομένων κατά την εκμάθηση των αγγλικών ως δεύτερης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)Σχεδιασμός παιχνιδοποιημένου συστήματος για την υποστήριξη των κινήτρων των εκπαιδευομένων κατά την εκμάθηση των Αγγλικών ως δεύτερης γλώσσας Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί σε ποιο ... -
Investigating virtual teams in massively multiplayer online games (MMOGs): an integrated model for virtual team effectiveness
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αυξητική τάση στη χρήση εικονικών ομάδων από οργανισμούς και επιχειρήσεις. Ωστόσο, οι ατομικοί και οι ομαδικοί παράγοντες που οδηγούν στην αποτελεσματικότητα μιας εικονικής ομάδας ... -
Language ePortofolio-promoting self-direction in language learning & enhancing intercultural competence
(2014-04-09)Although the provision of eLearning opportunities constitutes a rapidly expanding area of education and training, attracting the most research and development funding, little is known within the research community about ... -
School leadership models and competence frameworks : a systematic literature review
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Ο στόχος της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι να δημιουργήσει ένα μετα-πλαίσιο ικανοτήτων για τον σχολικό ηγέτη της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η πιο ταιριαστή μέθοδος που θα οδηγήσει ... -
Simulation based learning in critical infrastructure security awareness: an empirical study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020) -
"STEM/6 Thinking Hats": ένα μοντέλο για την ανάπτυξη δεξιοτήτων δημιουργικότητας στην προσχολική εκπαίδευση με την αξιοποίηση των web 2.0 τεχνολογιών
(2014-11-25)Η δημιουργικότητα, αποτελεί βασική δεξιότητα μάθησης και καινοτομίας για τον 21ο αιώνα. Πρόκειται για τη νοητική ικανότητα σύμφωνα με την οποία η εξέταση και η επεξεργασία των δεδομένων του προβλήματος γίνονται με έναν πιο ... -
Using roleplaying as gamification in e-business seminars : encouraging employee training in customer’s experience development
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία σκοπεύει στον σχεδιασμό και υλοποίηση ενός βιωματικού επαγγελματικού σεμιναρίου σε ελληνική εξαγωγική βιομηχανική εταιρία φρούτων για την τελική ανάπτυξη των δεικτών εμπειρίας και ικανοποίησης εκ μέρους ... -
Ανάπτυξη e-course για εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής : αυτορρυθμιζόμενη μάθηση, εκτελεστικές λειτουργίες και ΑΙ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα την ανάπτυξη και τον σχεδιασμό ενός e course το οποίο απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής. Το e-course βασίζεται στην Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση (SRL) στη βάση της οποίας ... -
Ανάπτυξη e-course για τη διδασκαλία της άλγεβρας στο γυμνάσιο βασισμένο στην ανεστραμμένη τάξη για την ενίσχυση της εμπλοκής των εκπαιδευομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα εργασία εξετάζει την εφαρμογή του e-course “Equ(ation)ake: Escape the Sciences and Technology Museum” που σχεδιάστηκε για τη διδασκαλία εξισώσεων σε μαθητές Γ’ Γυμνασίου, μέσω της μεθόδου της ανεστραμμένης τάξης ...

