E-portofolio: αυτορρυθμιζόμενη μάθηση
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Electronic portfolios ; Electronic portfolios in education ; Educational technologyΠερίληψη
Η παρούσα ερευνητική διαδικασία προτείνει την υλοποίηση του ηλεκτρονικού φακέλου (e-portfolio) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ώστε να υποστηρίξει τον εκπαιδευόμενο στην ακαδημαϊκή του ανάπτυξη μέσω της ανάδειξης των δεξιοτήτων της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης. Ειδικότερα, στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η ενίσχυση των ακαδημαϊκών δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων. Προς τη κατεύθυνση αυτή σχεδιάσθηκε η μεθοδολογία ανάπτυξης και υλοποίησης ενός e-portfolio, το οποίο βασίζεται στις τεχνολογίες Web 2.0 και ενορχηστρώνεται με τη θεωρία της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης, η οποία αποτελεί το βασικό όχημα για τους στόχους της παρούσας εργασίας.