Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Δευτεροβάθμια εκπαίδευση"
Αποτελέσματα 21-37 από 37
-
Η αναγκαιότητα ανάπτυξης των διευθυντικών στελεχών των εκπαιδευτικών μονάδων της Β΄ βάθμιας εκπαίδευσης. Μια εμπειρική μελέτη: οι στάσεις - αντιλήψεις των διευθυντικών στελεχών των σχολικών μονάδων της Β΄ βάθμιας εκπαίδευσης της Β΄ Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν να διερευνήσει την αναγκαιότητα ανάπτυξης διευθυντικών στελεχών των εκπαιδευτικών μονάδων στην Ελλάδα. Για αυτό τον σκοπό ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν σε 90 διευθυντές σχολικών μονάδων ... -
Η αξιοποίηση του game-based learning, των τεχνολογιών virtual και augmented reality και άλλων ΤΠΕ στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων : η οπτική των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Στις μέρες μας είναι αναντίρρητο το γεγονός ότι οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) έχουν εισβάλει σε όλους τους τομείς του ανθρώπινου βίου. Ένας από αυτούς είναι η εκπαίδευση. Στην παρούσα διπλωματική ... -
Η βιώσιμη ηγεσία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Απόψεις εκπαιδευτικών για το ρόλο του διευθυντή γυμνασίων - λυκείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη βιώσιμη ηγεσία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της βιώσιμης ανάπτυξης και στους στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ ακολουθεί αναφορά στη ... -
Η διαχρονική ανάγκη για συστήματα ποιότητας στην εκπαίδευση: η περίπτωση του αγγλικού μοντέλου αξιολόγησης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας με τίτλο “Η διαχρονική ανάγκη για συστήματα ποιότητας στην εκπαίδευση: η περίπτωση του αγγλικού μοντέλου αξιολόγησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι ο κεντρικός ρόλος που κατέχει ... -
Η χρησιμότητα της βιωματικής μάθησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)Η παρούσα εργασία διερευνά διεξοδικά την πρακτικότητα και την αποτελεσματικότητα της ενσωμάτωσης της βιωματικής μάθησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Εστιάζει κυρίως στην εξέταση των πλεονεκτημάτων της ενσωμάτωσης μεθοδολογιών ... -
Καταγραφή και σύγκριση περιβαλλόντων υποστήριξης των μαθημάτων ανάπτυξης εφαρμογών και προγραμματισμού σε όλες τις τάξεις της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-01-22)H παρούσα διπλωματική εργασία ως σκοπό έχει την κατασκευή μιας εφαρμογής, στην οποία θα περιλαμβάνονται όλα τα περιβάλλοντα εισαγωγής στον προγραμματισμό και την ανάπτυξη εφαρμογών, για τις βαθμίδες της Πρωτοβάθμιας και ... -
Μελέτη και προσομοίωση θερμοκρασιακών μεταβολών πειραματικής διάταξης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζει την επεξεργασία των αποτελεσμάτων μιας πειραματικής διαδικασίας που αφορά την θερμική κατεργασία μετάλλων. Η συλλογή μεταφορά και επεξεργασία των αποτελεσμάτων καθώς και η περαιτέρω ... -
Μοντέλο Ανεστραμμένης Διδασκαλίας και Πληροφοριακή Παιδεία: διερεύνηση σε one-shot πρόγραμμα στη μη τυπική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)H Πληροφοριακή Παιδεία αναγνωρίζεται διεθνώς ως σύνολο γνώσεων και δεξιοτήτων που συνδέονται με την αναγνώριση της πληροφοριακής ανάγκης, τον εντοπισμό, την αξιολόγηση και τη χρήση της πληροφορίας. Η καλλιέργειά της είναι ... -
Ο ρόλος της ηγεσίας πολιτισμικής απόκρισης ως μορφή ηγεσίας στην συμπεριληπτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Για την αποτελεσματική συμπερίληψη των μαθητών με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο στο σχολικό περιβάλλον απαιτείται μια ηγεσία που να ενσωματώνει μέσα της τα χαρακτηριστικά της πολιτισμικής απόκρισης. Στην παρούσα ... -
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τη συμβολή των διευθυντικών στελεχών στην αποτελεσματική λειτουργία των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)Τα τελευταία 10 χρόνια έχει παρατηρηθεί μια δραματική ανάπτυξη της επιστημονικής έρευνας σε σχέση με την περιγραφή και την ανάλυση της έννοιας της εκπαιδευτικής ηγεσίας και της σχολικής διαχείρισης. Την ίδια στιγμή, οι ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την αποτελεσματικότητα των γυναικών στη διοίκηση των σχολικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η αποτύπωση των απόψεων τόσο της Πρωτοβάθμιας αλλά και της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την αποτελεσματικότητα των γυναικών στη διοίκηση των σχολικών μονάδων. Προκειμένου να ... -
Οι οικονομικοί πόροι στο λύκειο και πως έχει επηρεαστεί η εισαγωγή των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το χρονικό διάστημα 1990-2020
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Στην παρούσα εργασία εξετάζεται η σχέση μεταξύ παιδείας και οικονομίας καθώς και τα αποτελέσματα των επενδύσεων στην εκπαίδευση. Διερευνώνται και εξετάζονται οι οικονομικές επιλογές στο ζήτημα της χρηματοδότησης της παιδείας ... -
Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία στα γενικά (ΓΕΛ) και επαγγελματικά (ΕΠΑΛ) λύκεια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-01)Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση, με βάση τις απόψεις των εκπαιδευτικών, της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα γενικά και επαγγελματικά λύκεια. Στόχος της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι να αναλυθεί η περίπτωση ... -
Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τη μετασχηματιστική ηγεσία των γυναικών σε διευθυντικές θέσεις των σχολικών μονάδων στη γενική ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η περίπτωση της Β’ Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Έρευνες τριάντα ετών αλλά και πιο πρόσφατες μελέτες (Bellibas et al. 2021, Ismail et al. 2021, Mirsultan, και Marimuthu 2021, Paschal και Mikulu 2021) συνδέουν τη Μετασχηματιστική Ηγεσία με την εργασιακή ικανοποίηση και ... -
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου της ιδιωτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα: η περίπτωση των φροντιστηρίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05-29)Στην Ελλάδα, όπως επίσης και στο εξωτερικό, η συνεχώς αυξανόμενη ένταση του ανταγωνισμού των νέων για μια θέση στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, με την προσδοκία της καλύτερης δυνατής κοινωνικής ανέλιξης, έχει οδηγήσει στη ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενα εκπαιδευτικά σενάρια εκλαΐκευσης της επιστήμης σε άτυπα περιβάλλοντα μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Η εκλαΐκευση των φυσικών επιστημών αποτελεί μια πρακτική που έχει διαμορφωθεί σε βάθος αιώνων και με πολλές τροποποιήσεις ως μια καλή εκπαιδευτική πρακτική στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών, καθώς γεφυρώνει το χάσμα ... -
Χρήση κλώνου του παιχνιδιού Angry Birds για διδασκαλία φυσικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την παρούσα διπλωματική ερευνητική εργασία επιχειρείται να προσεγγιστεί ένας τρόπος ένταξης του δημοφιλούς παιχνιδιού Angry Birds στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών του υπουργείου Παιδείας για ...