Browsing by Advisor "Γεωργόπουλος, Νικόλαος"
Now showing items 222-241 of 242
-
Τα πολιτιστικά κέντρα ως μέσο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να εξεταστεί πως ένα πολιτιστικό κέντρο μπορεί να αποτελέσει έναν βασικό μοχλό ανάπτυξης για τον τουρισμό και μέσα από αυτό μια χώρα να καταφέρει να δημιουργήσει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό ... -
Τα στρατηγικά πλεονεκτήματα μιας δημοκρατικά οργανωμένης επιχείρησης, στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον. Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σε επιχειρήσεις δημοκρατικής δομής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Στο εγχείρημα προσπαθήσαμε να προσδιορίσουμε τις αρχές οργάνωσης μιας επιχείρησης υπό τους όρους του προτύπου της λεγομένης εταιρικής οικονομίας. Όλα αυτά μέσα σε δημοκρατικά οργανωμένο εταιρικό πλαίσιο,με αντίστοιχη ... -
Τάσεις και προκλήσεις των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-07)Η πανδημία αποτέλεσε ένα θέμα θεμελιώδους σημασίας καθώς επηρέασε και συνεχίζει να επηρεάζει πολιτικά, γεωγραφικά, κοινωνικά και οικονομικά την υφήλιο. Ο τομέας που επλήγη περισσότερο είναι αυτός του τουρισμού με ζημίες ... -
Τεχνικές - στιλ ηγεσίας για τη βελτίωση της οργανωσιακής συμπεριφοράς: μια στρατηγική θεώρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία παρουσιάζονται και αναλύονται τα στιλ ηγεσίας όπως τα όρισε ο καθηγητής Daniel Goleman και συνδυάζονται με τη θεωρία της Συναλλακτικής Ανάλυσης. Ο Goleman θεωρεί ότι οι ηγέτες που επιδεικνύουν ... -
Το outsourcing στο νέο διεθνές οικονομικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-12) -
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χρήσης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην αύξηση της εταιρικής ανταγωνιστικότητας
(2012-10-11)Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης απεικονίζονται ως τα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας που διαθέτουν οι επιχειρήσεις στο νέο εξωτερικό περιβάλλον που δραστηριοποιούνται και η συμμετοχή τους σε αυτά προσφέρει την υποστήριξη και ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Ανάλυση παραγόντων και προτάσεις στρατηγικών για την υιοθέτηση ενός ηλεκτρονικού επιχειρηματικού μοντέλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-02)Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως αυτό διαμορφώνεται στη σύγχρονη εποχή και καθορίζει τις επιχειρήσεις. Επιπλέον, μελετώνται σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον κλάδο της πληροφορικής στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)Σήμερα το Internet αποτελεί ίσως ένα από τα σημαντικότερα κανάλια επικοινωνίας του αιώνα μας, έχοντας περάσει πλέον από την πρώιμη φάση των προηγούμενων ετών Οι χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν φθάσει αισίως τα 190 εκ. ... -
Το κινητό εμπόριο στην απόκτηση & διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-21)Η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας έχει συμβάλει στη δημιουργία μίας ψηφιακής κοινωνίας. Με τη χρήση των τεχνολογικών καινοτομιών τροποποιούνται όχι μόνο οι επιχειρηματικές δραστηριότητες αλλά και οι μεμονωμένες δραστηριότητες ... -
Το κινητό επιχειρείν (m-commerce) ως πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: η περίπτωση της ελληνικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-28)Με τη βοήθεια της ασύρματης και της κινητής τεχνολογίας, η κοινωνία ως σύνολο έρχεται σε επαφή με αλλαγές στον τρόπο, με τον οποίο γίνεται ο χειρισμός των εργασιών, όπως για παράδειγμα είναι το εμπόριο και οι συναλλαγές, ... -
Το στρατηγικό μάνατζμεντ ανθρωπίνων πόρων ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-16)Οι πρακτικές Στρατηγικού Μάνατζμεντ Ανθρωπίνων Πόρων, η ανάπτυξη του ανθρωπίνου κεφαλαίου και η δέσμευση των εργαζομένων εξετάστηκαν ως προς το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο τραπεζικό κλάδο στην Ελλάδα. Προκειμένου να ... -
Το στρατηγικό μάνατζμεντ ανθρωπίνων πόρων ως παράγοντας δημιουργίας και διατήρησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05-16)Από τους πρωταρχικούς σκοπούς των επιχειρήσεων, πέραν της επιβίωσης τους είναι και η απόκτηση Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος, το οποίο θα πρέπει να είναι Διατηρήσιμο ώστε η επιχείρηση να επιβιώσει μακροπρόθεσμα. Τα τελευταία ... -
Το στρατηγικό μάνατζμεντ στον κλάδο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι να εξετάσει το Στρατηγικό Μάνατζμεντ στον κλάδο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Οι τεχνολογίες που εξετάστηκαν είναι της αιολικής ενέργειας, της ηλιακής ενέργειας, ... -
Το στρατηγικό μάνατζμεντ ως μοχλός ανάπτυξης της διοίκησης ολικής ποιότητας: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον στον χώρο λειτουργίας των επιχειρήσεων εστιάζεται στην επιδίωξη της βιώσιμης λειτουργίας των επιχειρήσεων. Αναγνωρίζοντας τις τεράστιες προκλήσεις για την αειφόρο λειτουργία των επιχειρήσεων, ... -
Το στρατηγικό μανατζμεντ στον τραπεζικό κλάδο : οι συγχωνεύσεις κατά την περίοδο της οικονομικής ύφεσης / κρίσης και η επόμενη μέρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Βασικός σκόπος της παρούσης εργασίας είναι η μελέτη του ελληνικού τραπεζικού συστήματος, της συμβολής του στην οικονομί και της λειτουργίας του στην Ελλάδα. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις ανακατατάξεις λόγω του θεσμικού ... -
Υποστήριξη ταξιδιωτικών γραφείων με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού επιχειρείν: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία ως στόχο έχει να αναδείξει τη συμβολή του ηλεκτρονικού επιχειρείν στον κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας και συγκεκριμένα στον κλάδο των ταξιδιωτικών γραφείων. Το «e business» (ηλεκτρονικό ... -
Χρησιμοποιούμενες στρατηγικές στα social media για αποτελεσματική επικοινωνία: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03-09)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει χρησιμοποιούμενες Στρατηγικές στα social media με κύριο στόχο την αποτελεσματική επικοινωνία. Θα γίνει μελέτη περίπτωσης πάνω στην πολυεθνική Coca-Cola Company και στις στρατηγικές ... -
Ψηφιακή εποχή: ευκαιρίες και απειλές στον τραπεζικό χώρο. Μελέτη περίπτωσης: Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-19)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει την ψηφιακή εποχή στον τραπεζικό χώρο, προσαρμοσμένη στα ελληνικά δεδομένα ακολουθώντας τα διεθνή πρότυπα του ψηφιακού μετασχηματισμού. Κύριο ενδιαφέρον δίδεται στην ανάλυση των ... -
Ψηφιακή στρατηγική για τουριστικούς προορισμούς: το παράδειγμα της Αρχαίας Ολυμπίας
(2013-12-19)Η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να εξετάσει το παρόν της ψηφιακής στρατηγικής στον τουρισμό μέσα στο δυναμικό πλέον τεχνολογικό και εξωτερικό υπερβάλλον (Διαδίκτυο), αναγνωρίζοντας τη γνώση ως βασικό παράγοντα για την επιτυχία ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός και στρατηγική των επιχειρήσεων στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-23)Η ζωή και οι καθημερινές συνήθειες των ανθρώπων έχουν υποστεί σημαντικούς μετασχηματισμούς, ειδικά λόγω της έλευσης των ψηφιακών τεχνολογιών που συνεχίζουν να εξελίσσονται και να αλλάζουν κάθε χρόνο. Η πανδημία Covid-19 ...