Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Electronic commerce"
Αποτελέσματα 8-27 από 27
-
Η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Η εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από τις συνεχείς αλλαγές στα κοινωνικοοικονομικά δρώμενα, τον έντονο ανταγωνισμό και την παγκοσμιοποίηση της αγοράς. Μ συνεχής ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, ανοίγει νέους ορίζοντες στον ... -
Η ηλεκτρονική τιμολόγηση στον ενιαίο χώρο πληρωμών σε ευρώ (SEPA)
(2014-06-12)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο να περιγράψει τις νέες τεχνολογίες όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την υπηρεσία της ηλεκτρονικής τιμολόγησης και την ... -
Η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην λειτουργία των πωλήσεων μια επιχείρησης στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η παγκοσμιοποίηση της αγοράς, ο έντονος ανταγωνισμός, η εξειδίκευση των απαιτήσεων των πελατών και η μείωση του κύκλου ζωής των προϊόντων είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που συνθέτουν το σύγχρονο περιβάλλον στο οποίο ... -
Ηλεκτρονικές ναυλώσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002-07)Με την παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια να παρουσιασθούν συνοπτικά όλα τα γνωστικά αντικείμενα που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο στη ναυτιλία και στη συνέχεια ακολουθεί μία εμβάθυνση στο αντικείμενο ειδικού ... -
Ηλεκτρονικές προμήθειες & η κοινωνικοοικονομική τους επίδραση στις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003-01)Παρόλο που οι ηλεκτρονικές προμήθειες είναι ακόμη στη νηπιακή τους ηλικία, ορισμένες επιχειρήσεις έχουν επιτύχει εντυπωσιακές εξοικονομήσεις διαμέσου του ριζικού εκσυγχρονισμού των αγοραστικών τους δραστηριοτήτων. Οι ... -
Ηλεκτρονικές προμήθειες στο δημόσιο τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Η υλοποίηση ενός συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Προμηθειών για την χώρα μας αποτελεί ένα μεγάλο και πολυσύνθετο έργο καθώς εμπλέκει ένα σύνολο φορέων με διαφορετικές ανάγκες, στόχους και οργανωσιακά περιβάλλοντα και ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν : ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά γραφεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12-01)Η ανάπτυξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Information Communication Technology, ICTs) και η έλευση του Διαδικτύου έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επικοινωνούν, εργάζονται, ... -
Ηλεκτρονικό τραπεζικό μάρκετινγκ και απομακρυσμένα μικρά νησιά του Αιγαίου: μια πρόταση για εφαρμογή πιλοτικής έρευνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)Η εργασία αυτή η οποία αποτελεί εξειδικευμένη πρόταση εφαρμογής Ηλεκτρονικής Τραπεζικής στην Ελλάδα, αποσκοπεί στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι ορισμένων απομακρυσμένων περιοχών της χώρας που ... -
Μοντέλο διαχείρισης e-logistics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Ο βασικός στόχος της διπλωµατικής είναι η προσπάθεια αντιµετώπισης και επίλυσης των κυριότερων επιχειρηµατικών και τεχνολογικών ζητηµάτων που αφορούν τη διαχείριση των διαδικασιών logistics σε ένα περιβάλλον που ορίζεται ... -
Ποιότητα στο σύγχρονο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάδειξη της πραγματικότητας που διαμορφώνουν οι νέες τεχνολογίες και πιο συγκεκριμένα το Ηλεκτρονικό Εμπόριο για τη σημερινή επιχείρηση, υπό το πρίσμα φυσικά της Διοίκησης ... -
Στρατηγικές ικανοποίησης πελατών ηλεκτρονικών καταστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τις "Στρατηγικές Ικανοποίησης Πελατών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων' και προσπαθεί να προσδιορίσει και να αναλύσει τις υπάρχουσες ή τις μελλοντικές στρατηγικές τέτοιων καταστημάτων ... -
Στρατηγική & επιχειρηματικός σχεδιασμός στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)Με τη ραγδαία ανάπτυξη του Internet και της τεχνολογίας των επικοινωνιών, αναπτύχθηκε ένας νέος τρόπος διεξαγωγής εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εκτός από τις καθαρά εμπορικές συναλλαγές αγαθών, οι τεχνολογίες αυτές ... -
Σύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου για την διαχείριση λογαριασμών - αιτήσεων στις συνδρομητικές υπηρεσίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002-09)Κυρίαρχο χαρακτηριστικό της τελευταίας δεκαετίας του 20ου αιώνα αποτέλεσε το ξεκίνημα ενός νέου μετασχηματισμού της οικονομίας και της κοινωνίας. Οι αλλαγές που δρομολόγησαν η οικονομία της γνώσης και της πληροφορίας, η ... -
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εφαρμογές του διαδικτυακού μάρκετινγκ στη βιομηχανία (industrial internet marketing)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Το ραδιόφωνο άλλαξε τις δουλειές και ειδικότερα επηρέασε την επιστήμη του Μάρκετινγκ. Επιτάχυνε τον μετασχηματισμό της οικονομίας σε μία μαζική αγορά. Μία εταιρεία θα μπορούσε να γίνει γνωστή στη χώρα της ή και διεθνώς ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι επιπτώσεις στο κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στόχος της παρούσα εργασίας είναι η μελέτη της πρακτικής του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι επιπτώσεις της στα οικονομικά αποτελέσματα της επιχείρησης. Θα επιχειρηθεί να συνδεθεί με το κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων και ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην υπηρεσία του supply chain management
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει διεισδύσει σημαντικά στην καθημερινότητα των καταναλωτών και τείνει σιγά σιγά να παραγκωνίσει τις παραδοσιακές τυπικές εμπορικές συναλλαγές. Αν και οι πρώτες μορφές του παρουσιάστηκαν από τη ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον κλάδο της πληροφορικής στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)Σήμερα το Internet αποτελεί ίσως ένα από τα σημαντικότερα κανάλια επικοινωνίας του αιώνα μας, έχοντας περάσει πλέον από την πρώιμη φάση των προηγούμενων ετών Οι χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν φθάσει αισίως τα 190 εκ. ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο ανάπτυξης της επιχείρησης - θεωρητική προσέγγιση και εφαρμογή σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)Πολλοί υποστηρίζουν ότι διανύουμε την αρχή μίας εποχής που μπορεί να περιγραφεί ως η Πληροφορική Επανάσταση και η οποία θα αλλάξει ριζικά την όλη δομή της μετά-βιομηχανικής κοινωνίας οδηγώντας μας προς την Κοινωνία των ... -
Το κινητό εμπόριο στην απόκτηση & διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-21)Η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας έχει συμβάλει στη δημιουργία μίας ψηφιακής κοινωνίας. Με τη χρήση των τεχνολογικών καινοτομιών τροποποιούνται όχι μόνο οι επιχειρηματικές δραστηριότητες αλλά και οι μεμονωμένες δραστηριότητες ... -
Το κινητό επιχειρείν (m-commerce) ως πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: η περίπτωση της ελληνικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-28)Με τη βοήθεια της ασύρματης και της κινητής τεχνολογίας, η κοινωνία ως σύνολο έρχεται σε επαφή με αλλαγές στον τρόπο, με τον οποίο γίνεται ο χειρισμός των εργασιών, όπως για παράδειγμα είναι το εμπόριο και οι συναλλαγές, ...