Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Φίλιππας, Νικόλαος"
Αποτελέσματα 89-108 από 123
-
Προσδιοριστικοί παράγοντες πτώχευσης ελληνικών επιχειρήσεων : εφαρμογή υποδείγματος Altman Z-Score
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Αρχικά στην παρούσα εργασία εισάγονται τα βασικά αίτια της χρεωκοπίας καθώς και τα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά που οδηγούν στην εταιρική αποτυχία. Κατηγοριοποιούνται οι κίνδυνοι και χαρτογραφείται ο τρόπος με ... -
Προτάσεις για μια νέα αρχιτεκτονική του παγκοσμίου χρηματοπιστωτικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι αφενός η παρουσίαση των βασικότερων αιτιών και λόγων που οδηγούν το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα σε κατάρρευση και την πραγματική οικονομία σε ύφεση και αφετέρου η έκθεση των βασικότερων ... -
Πως επιδρούν οι θεσμοί στο χρηματοπιστωτικό σύστημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Βασικό αντικείμενο, αυτής της εργασίας, όπως μαρτυρά και ο τίτλος της είναι η ανάλυση των θεσμών του χρηματοπιστωτικού συστήματος, στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος αυτού. Συγκεκριμένα, γίνεται ανάλυση θεσμών της ... -
Συγχρονισμός και επιλεκτικότητα: ιστορική ανασκόπηση και εμπειρική διερεύνηση των ελληνικών διαχειριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται κατ' αρχάς ανασκόπηση των κυριοτέρων οικονομετρικών υποδειγμάτων που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση των επιδόσεων των Α/Κ. Στη συνέχεια εκτιμώνται οι δείκτες Treynor (1965) και Sharpe ... -
Συμπεριφορική χρηματοοικονομική
(2013-06-04)Για πολλά χρόνια, η χρηματοοικονομική επιστήμη βασίστηκε στην υπόθεση ότι οι επενδυτές είναι ορθολογικοί και οι ορθολογικές αποφάσεις αντανακλούν τις ορθολογικά διαμορφωμένες προσδοκίες των επενδυτών. Ωστόσο, στην καθημερινή ... -
Συμπεριφορική χρηματοοικονομική & επιχειρηματικές καταστροφές
(2013-03-19)Η παρούσα εργασία αναφέρεται σε μια νέα διάσταση της χρηματοοικονομική επιστήμης τη συμπεριφορική χρηματοοικονομική. Η εργασία αποτελείται από τρία κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αντιπαραβολή μεταξύ κλασικής και ... -
Συμπεριφορική Χρηματοοικονομική (Behavioral Finance) - Η κατανόηση της ψυχολογίας των επενδυτών στις επενδυτικές αποφάσεις
(2012-11-09)Η παρούσα διδακτορική διατριβή με τίτλο «Συμπεριφορική Χρηματοοικονομική (Behavioral Finance) - Η κατανόηση της ψυχολογίας των επενδυτών στις επενδυτικές αποφάσεις» έχει ως βασικό στόχο την ολοκληρωμένη καταγραφή και ... -
Συμπεριφορική χρηματοοικονομική και συμπεριφορικά σφάλματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της Συμπεριφορικής Χρηματοοικονομικής, κατανοώντας πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της ψυχολογίας και της συμπεριφοράς κατά τη διαδικασία λήψης χρηματοοικονομικών ... -
Σχεδιασμός σύνταξης και επενδυτικές αποφάσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)Η μελέτη ξεκινά με την παρουσίαση του προβλήματος της σύνταξης των διαστάσεων και της ευρύτερης σημασίας που έχει στα πλαίσια της οικονομίας. Στη συνέχεια και μετά την περιγραφή των συνταξιοδοτικών συστημάτων, καταδεικνύεται ... -
Τα δυνατά σημεία και οι αδυναμίες της Ελληνικής οικονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Τα καλύτερα αμοιβαία κεφάλαια της δεκαπενταετίας
(2014-06-30)Σκοπός της εργασίας είναι να αναλύσει και να αξιολογήσει τα καλύτερα Αμοιβαία Κεφάλαια της Ελληνικής Αγοράς για την τελευταία δεκαπενταετία. Σε πρώτο στάδιο θα παρουσιασθούν και θα αναλυθούν σε θεωρητική προσέγγιση τα είδη ... -
Τα καλύτερα ελληνικά μετοχικά αμοιβαία κεφάλαια για το 2017
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάλυση της πορείας των Ελληνικών Μετοχικών Αμοιβαίων Κεφαλαίων για το έτος 2017. Για πρώτη φορά πραγματοποιείται μια τέτοια προσέγγιση, καθώς θα διεξαχθούν συμπεράσματα για την ... -
Τα μειονεκτήματα του ΑΕΠ και νέοι δείκτες ευημερίας των πολιτών – Μια εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03)Στην σημερινή εποχή, αν και η ανάγκη για νέους δείκτες προόδου αναγνωρίζεται ευρέως, δεν υπάρχει συναίνεση που αφορά την διαδοχή του ΑΕΠ ως δείκτη μέτρησης της ευημερίας. Παράλληλα, παρατηρούνται διάφορες - συχνά αντιφατικές ... -
Τα χαρακτηριστικά των διαχειριστών αμοιβαίων κεφαλαίων και πως αυτά επηρεάζουν τις αποδόσεις των αμοιβαίων κεφαλαίων που διαχειρίζονται
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-02)Σε ένα τόσο ραγδαία αναπτυσσόμενο περιβάλλον, η αξιολόγηση των διαχειριστών, αλλά και η έρευνα σχετικά με το τι κάνει έναν επαγγελματία διαχειριστή επιτυχημένο, αποκτά, πέρα από τη θεωρητική, και πρακτική σημασία. Τα ... -
Το εργασιακό well being στα call centers. Η προοπτική ανάπτυξης μιας νέας στρατηγικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-20)Η εργασία στα τηλεφωνικά κέντρα είναι μία σύνθετη και απαιτητική εργασία, που απαιτεί την ικανοποιητική διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες, υπάρχοντες ή και δυνητικούς, υπό καθεστώς έντονης χρονικής πίεσης ή και ... -
Το πετρέλαιο ως επενδυτικό προϊόν
(2014-05-06)Σ’ ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο διεθνές περιβάλλον, όπως αυτό ακριβώς που βιώνουμε τώρα, η ανάγκη εξεύρεσης και κατοχής όλο και μεγαλύτερων ποσοτήτων πηγών ενέργειας είναι επιτακτική. Ακολούθως, βαρύνουσας σημασίας είναι και ... -
Το φαινόμενο της υπεραντίδρασης των επενδυτών - ενδείξεις για το Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1999-09)Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στον Χρηματοοικονομικό Χώρο, είναι η δυνατότητα πρόβλεψης των τιμών και αποδόσεων των μετοχών στα Χρηματιστήρια όλου του κόσμου, τόσο βραχυπρόθεσμα, όσο και μακροπρόθεσμα. Έρευνες που ... -
Το χρήμα από τα μάτια των παιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01-19)Στην παρούσα εργασία εξετάζεται ο τρόπος που αντιμετωπίζουν τα παιδιά την έννοια του χρήματος και την αξία του αλλά και της αποταμίευσης. Επιπλέον, πως αντιλαμβάνονται το ψηφιακό χρήμα το οποίο τη σημερινή εποχή έχει ήδη ... -
Το ψηφιακό νόμισμα Bitcoin
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Τα κρυπτονομίσματα ενώ μερικά χρόνια πριν ήταν άγνωστα στο ευρύ κοινό και αποτελούσαν μελέτη μόνο για όσους ασχολούνταν με το αντικείμενο της πληροφορικής, στις μέρες μας-δηλαδή μόλις επτά χρόνια μετά την εμφάνισή τους, ... -
Φήμες & χρηματοοικονομικές αγορές
(2014-03-13)Μια φήμη μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε, οποτεδήποτε. Μια φήμη έχει μια μυστήρια επίδραση, παγιδεύει και ξεσηκώνει τα μυαλά των ανθρώπων. Οι φήμες είναι το παλαιότερο μέσο μαζικής επικοινωνίας στον κόσμο και η φύση τους ...