Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Επιχειρήσεις"
Αποτελέσματα 78-97 από 110
-
Ολιστική προσέγγιση των social media από την οπτική του μάρκετινγκ
(2013-12-23)Τα κοινωνικά μέσα αποτελούν τα νέα εργαλεία μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τα κοινωνικά μέσα είναι ο χώρος όπου οι καταναλωτές συγκεντρώνονται και οι επιχειρήσεις θέλουν να είναι παρών έτσι ώστε να αλληλεπιδράσουν μαζί τους. ... -
Παράγοντες μη επιτυχούς υλοποίησης ERP συστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Μέσα σε ένα σημερινό πλαίσιο ανταγωνισμού και συνεχών αλλαγών, οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν πολλές και σημαντικές προκλήσεις. Οι επιχειρήσεις ενδιαφέρονται να στηρίξουν την ανταγωνιστικότητά τους και να ... -
Πολιτική και επιχειρήσεις
(2012-06-25)Η σχέση μεταξύ πολιτικών και επιχειρήσεων είναι δυναμική και πολυδιάστατη. Η βιβλιογραφία που την μελετά είναι εκτενής και μέρος της παρουσιάζεται στην παρούσα διπλωματική. Υπάρχουν κίνητρα και μέσα χάρη στα οποία οι δύο ... -
Πρόβλεψη χρεοκοπίας επιχειρήσεων - Μελέτη Περίπτωσης κλάδου εισηγμένων επιχειρήσεων τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η πρόβλεψη χρεοκοπίας εισηγμένων επιχειρήσεων. Για το σκοπό αυτό γίνεται εξέταση της αποτελεσματικότητας, καθώς επίσης και της αξιοπιστίας των δύο βασικότερων μοντέλων πρόβλεψης ... -
Στρατηγική γαλάζιων ωκεανών : μελέτη περίπτωσης Apple
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05) -
Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-01)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί να ορίσει και να αποσαφηνίσει γενικότερα την έννοια της στρατηγικής που χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις σε κάθε κλάδο καθώς και το όφελος που έχουν από αυτήν για να γίνουν πιο κερδοφόρες. ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ ελληνικής εταιρείας: η περίπτωση της Tasty Foods.
(2002-12-01)Η εργασία αυτή μελετά την περίπτωση της εταιρείας Tasty Foods ως προς την οργάνωση και διοίκησή της. Αναλύει δηλαδή τη δομή και το στρατηγικό σχεδιασμό της, το εξωτερικό και -
Στρατηγικό μάνατζμεντ επιχειρήσεων βιώσιμης ανάπτυξης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-15)Στην παρούσα διπλωματική εργασία, εξετάζονται οι έννοιες του στρατηγικού μάνατζμεντ και της βιώσιμης ανάπτυξης μέσα από τη μελέτη και ανάλυση της περίπτωσης του ομίλου Total Eren, o οποίος δραστηριοποιείται στον τομέα ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ και εκπαίδευση ανθρωπίνου δυναμικού στον τομέα των τουριστικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το στρατηγικό μάνατζμεντ αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά και ενδιαφέροντα πεδία της διοίκησης επιχειρήσεων. Η μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις σήμερα είναι με ποιο τρόπο μέσα από τον έντονο ανταγωνισμό που ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ μιας ελληνικής κατασκήνωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία, που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΜΒΑ-Tourism Management, εξετάζει το στρατηγικό μάνατζμεντ μιας ελληνικής ... -
Σύστημα παρακολούθησης δεικτών επιχειρησιακής επίδοσης, η εφερμογή του σε έναν οργανισμό παροχής υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία, λαμβάνει χώρα στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (MBA), του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Οι σημερινοί ... -
Συγχωνεύσεις - εξαγορές, η επίδραση στον πλούτο των μετοχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τις συγχωνεύσεις και εξαγορές εστιάζοντας στην επίδρασή τους στον πλούτο των μετοχών. Η εργασία ολοκληρώνεται μέσα από οχτώ κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο παραθέτει γενικά ... -
Συγχωνεύσεις και εξαγορές επιχειρήσεων
(2003-12-01)Ο σκοπός αυτής εργασίας είναι να παρουσιάσει την πλούσια διεθνή βιβλιογραφία σε ό,τι αφορά συγχωνεύσεις επιχειρήσεων, να επισημάνει τα κύρια πορίσματα και να βγάλει συμπεράσματα που μπορεί να είναι χρήσιμα στη χάραξη ... -
Συγχωνεύσεις μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης των αγορών και του συνεχώς αυξανόμενου ανταγωνισμού, οι επιχειρήσεις οδηγούνται αναπόφευκτα σε επενδυτικές κινήσεις, οι οποίες βασίζονται κυρίως σε επιχειρηματικές συμπράξεις, οι οποίες μέσα ... -
Συναισθηματικά κριτήρα αξιολόγησης της Ελλάδος αναφορικά με επιχειρηματικές δραστηριότητες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)Στη διπλωματική αυτή εργασία αναπτύσσεται και εφαρμόζεται ένα μεθοδολογικό πλαίσιο αποτύπωσης και ανάλυσης των συναισθημάτων ανώτατων στελεχών του εξωτερικού στη λήψη μιας απόφασης για επένδυση ή εξαγωγική δραστηριότητα ... -
Συστήματα επιχειρηματικής ευφυΐας για την υποστήριξη λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-05)Τα τελευταία χρόνια οι περισσότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν ένα πολύ δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, ενώ παράλληλα προσπαθούν να δραστηριοποιηθούν ή να αναπτύξουν τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό. Οι απαιτήσεις, ... -
Συστήματα Εργασίας Υψηλών Επιδόσεων (High Performance work systems) και η επίδρασή τους στα οικονομικά αποτελέσματα των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-10)Με τον όρο Συστήματα Εργασίας Υψηλών Επιδόσεων (High Performance work systems) περιγράφεται ένα σύνολο πρακτικών διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού, μέσα από το οποίο ο ανθρώπινος παράγοντας γίνεται βασικός παραγωγός ... -
Συστήματα μέτρησης απόδοσης επιχειρήσεων - αξιολόγηση μεθόδου balanced scorecard για έργα πληροφορικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Με την παρούσα διπλωματική εργασία, γίνεται μια προσπάθεια για ανάδειξη της εξελικτικής πορείας των συστημάτων μέτρησης της απόδοσης καθώς και αναφορά του τρόπου εφαρμογής των συστημάτων αυτών ώστε να υλοποιηθεί με επιτυχία ... -
Τα κόστη του φορολογικού συστήματος για τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα διδακτορική διατριβή μελετά τα κόστη του φορολογικού συστήματος για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Στο πρώτο μέρος της διατριβής διερευνούμε τους προσδιοριστικούς παράγοντες των πραγματικών ... -
Τεχνικές πωλήσεων & αποδοτικότητας επιχειρήσεων στην λιανική - μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να δώσει στον αναγνώστη της τα απαραίτητα εργαλεία και να μελετήσει ποιες είναι οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά για την προώθηση των πωλήσεων. Αυτό επιτυγχάνεται ...