Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 76
Βιβλιογραφική επισκόπηση αξιοποίησης ψηφιακών τεχνολογιών για την υποστήριξη, της εκπαίδευσης και της φροντίδας παιδιών στην πρώιμη παιδική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η παρούσα βιβλιογραφική επισκόπηση εξετάζει τη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών στην εκπαίδευση παιδιών προσχολικής ηλικίας σε δομές ημερήσιας αγωγής και φροντίδας. Πιο συγκεκριμένα, ο σκοπός της ...
Ανάπτυξη μοντέλου εργαστηρίου/κέντρου σχεδιαστικής σκέψης για την επιχειρηματικότητα & την καινοτομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Στην εποχή της ραγδαίας τεχνολογικής εξέλιξης και της αυξανόμενης παγκοσμιοποίησης, η
ανάγκη για επιχειρηματικότητα και καινοτομία ποτέ δεν ήταν τόσο επιτακτική. Στο πλαίσιο
αυτό, η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο ...
Εναλλακτική προσέγγιση του προγράμματος Out Of Eden Learn - Σχεδιασμός οδηγού διασύνδεσης του προγράμματος OOEL με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών της Δ’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Στην παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία αξιοποιήθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της παγκόσμιας μαθησιακής κοινότητας του Οργανισμού Project Zero της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Harvard.
Συγκεκριμένα, ...
Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της μεθοδολογίας Agile σε περιβάλλον e- Learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Στις μέρες μας, καθώς η τεχνολογία και η κοινωνία εξελίσσονται διαρκώς, έχει δημιουργηθεί η ανάγκη εισχώρησης νέων τρόπων μάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ο 21ος αιώνας απαιτεί την κατάκτηση μίας ποικιλίας δεξιοτήτων ...
Αξιοποίηση του μοντέλου MCIEC σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον για τη διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή και ειδικά μετά τις επιπτώσεις που έφερε η πανδημία του COVID-19, οι εκπαιδευτικοί είναι απαραίτητο να συμβαδίσουν και να εφαρμόσουν νέες μεθόδους και τρόπους διδασκαλίας κατά την εκπαιδευτική ...
Συγκριτική μελέτη μορφών του πίνακα κατάταξης, ως στοιχείο παιχνιδοποίησης, ως προς τα κίνητρα, την εμπλοκή και τα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών Στ' Δημοτικού, με βάση τον τύπο της προσωπικότητας των παικτών, στο θέμα της ασφάλειας στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02-05)
Η παιχνιδοποίηση είναι ένας τομέας εξαιρετικά δυναμικός τόσο στον τομέα του marketing όσο και στον εκπαιδευτικό τομέα. Οι απαιτήσεις της κοινωνίας του 21ου αιώνα απαιτούν ψηφιακά εκπαιδευμένους πολίτες που να μπορούν να ...
Χρήση των ψηφιακών δωματίων διαφυγής ως τρόπος αξιολόγησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)
Στον τομέα της εκπαίδευσης γεννάται διαρκώς η ανάγκη εισαγωγής της τεχνολογίας, και μιας και αναφερόμαστε σε παιδιά, η δημιουργία και ένταξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των εκπαιδευτικών παιχνιδιών, είτε αυτά λειτουργήσουν ...
Κιναισθητική μάθηση και αξιοποίηση της στην διδασκαλία αγγλικής γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Η καινοτομία στην οποία εστιάζει η παρούσα έρευνα, περιγράφει τα οφέλη του ψηφιακού μαθήματος το οποίο προσομοιάζει με το παιχνίδι, με σκοπό τα μικρά παιδιά να κατανοήσουν τις ενότητες των διδασκόμενων μαθημάτων στο ...
Μαθησιακός σχεδιασμός και υλοποίηση ψηφιακού μαθήματος με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας για το karting
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Το karting είναι ένα αυτοκινητιστικό αγώνισμα που διεξάγεται σε πίστες κάτω από συγκεκριμένους κανονισμούς που ορίζονται από την FIA, CIK-FIA και το ASN. Κάθε χρόνο, η FIA δημοσιεύει αρχεία με τους αθλητικούς – αγωνιστικούς ...
Αποτελεσματικότητα της παιχνιδοποίησης στην ηλεκτρονική μάθηση: μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με χρήση της πλατφόρμας Μoodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Σκοπός: Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την αποτελεσματικότητα μιας εφαρμογής παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έτσι όπως αυτή υλοποιήθηκε για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, με χρήση συγκεκριμένων ...