Χρήση των ψηφιακών δωματίων διαφυγής ως τρόπος αξιολόγησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Αξιολόγηση ; LoukasPlay ; Ψηφιακά δωμάτια διαφυγής ; Ευχρηστία ; ΑποτελεσματικότηταΠερίληψη
Στον τομέα της εκπαίδευσης γεννάται διαρκώς η ανάγκη εισαγωγής της τεχνολογίας, και μιας και αναφερόμαστε σε παιδιά, η δημιουργία και ένταξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των εκπαιδευτικών παιχνιδιών, είτε αυτά λειτουργήσουν ως εργαλεία μάθησης, είτε ως εργαλεία αξιολόγησης. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να ερευνηθεί το προηγμένο παιγνιακό ηλεκτρονικό περιβάλλον LoukasPlay, για βιωματική αξιολόγηση μέσω ψηφιακών δωματίων διαφυγής, του γνωστικού και συναισθηματικού δυναμικού παιδιών Δημοτικού. Αυτό αξιολογείται όσον αφορά την ευχρηστία του σύμφωνα με τη γνώμη των μαθητών και των εκπαιδευτικών που ήδη το χρησιμοποιούν, αλλά και την αποτελεσματικότητά του βάσει των τελικών αυτοματοποιημένων αναφορών που εξάγει, συγκρίνοντάς παράλληλα τα αποτελέσματα αυτών με την άποψη του εκπαιδευτικού.