Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εκπαίδευση -- Πληροφορική"
Αποτελέσματα 22-41 από 86
-
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού "Γλώσσα Ε' και ΣΤ' Δημοτικού" για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια σχολική εκπαίδευση
(2013-05-14)Στόχος της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι να προτείνει στους εκπαιδευτικούς τρία πρότυπα εκπαιδευτικά σενάρια για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ... -
Αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση
(2014-06-17)Οι σημερινές κοινωνίες προσπαθώντας να δώσουν μία πιο ευχάριστη και δημιουργική νότα στη διαδικασία της μάθησης έχουν στραφεί στα εκπαιδευτικά – ψηφιακά παιχνίδια, πιστεύοντας ότι με τον τρόπο αυτό η διδασκαλία θα αποκτήσει ... -
Αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στο πλαίσιο του αναλυτικού προγράμματος σπουδών των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(2010-03-05)Αντικείμενο της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η ενσωμάτωση και αξιοποίηση ενός εμπορικά διαθέσιμου ηλεκτρονικού παιχνιδιού (commercial video game), στο πλαίσιο της ... -
Αξιοποιώντας τις αρχές του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού σε περιβάλλοντα μάθησης με την υποστήριξη της τεχνολογίας
(2013-02-11)Προκειμένου το άτομο να μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις που επιτάσσει η σύγχρονη κοινωνία, θα πρέπει να είναι κριτικά σκεπτόμενο και δημιουργικό (WHO, 1999). Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης αποτελεί βασικό στόχο της ... -
Αυθεντική αξιολόγηση σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης
(2011-02-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την εφαρμογή της αυθεντικής αξιολόγησης σε συνεργατικά τεχνολογικά υποστηριζόμενα περιβάλλοντα μάθησης. Εφαρμόστηκε νατουραλιστική συναφειακή έρευνα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ... -
Βέλτιστες πρακτικές ανάπτυξης και χρήσης εκπαιδευτικών πόρων σε εικονικό ψηφιακό κόσμο μάθησης
(2012-09-25)Η παρούσα μελέτη αφορά την κατασκευή οδηγού βέλτιστων πρακτικών ανάπτυξης και χρήσης Εκπαιδευτικών πόρων και στον εικονικό ψηφιακό κόσμο του Second Life. Μεγάλοι εκπαιδευτικοί οργανισμοί προσανατολίζονται τα τελευταία ... -
Δημιουργία εκπαιδευτικού περιβάλλοντος στο "Second Life"
(2011-06-16)Οι εφαρμογές που σχετίζονται με τους Εικονικούς Κόσμους αναπτύσσονται για περισσότερο από μία 20ετια. Η ευρεία αποδοχή των διαδικτυακών παιχνιδιών και των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης οδήγησε στην περαιτέρω ανάπτυξη μία ... -
Δημιουργία και προσαρμογή μαθησιακών αντικειμένων
(2011-07-05)Στα πλαίσια της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας έγινε μία συστηματική προσπάθεια για την ανάπτυξη δύο μαθησιακών αντικειμένων (Μ.Α.) και όλου του συνθετικού υποστηρικτικού υλικού τους, για την ίδια ενότητα ... -
Δημιουργία ψηφιακού υλικού για την εκμάθηση δημιουργίας εκπαιδευτικών κόμικς
(2012-09-28)Τα εκπαιδευτικά κόμικς έχουν αρχίσει να γίνονται ευρέως γνωστά στο εξωτερικό όπου πολλά σχολεία τα έχουν ήδη εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών τους. Με αυτόν τον τρόπο παρέχουν στους μαθητές τους μόρφωση με σύγχρονες τεχνικές ... -
Διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια για το ελληνικό περιβάλλον
(2014-06-12)Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μπορεί, μέσα από καλά σχεδιασμένες δράσεις, να υποστηρίξει σημαντικά την εκπαιδευτική διαδικασία. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη σχεδίαση ... -
Διαδραστικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες "Παίζω & Μαθαίνω" για την προστασία του περιβάλλοντος
(2011-07-06)Η ανάπτυξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και η ένταξή τους στην εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και το αντικείμενο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Οι νέες παιδαγωγικές ... -
Διαδραστικό παιχνίδι για παιδιά πρωτοσχολικής ηλικίας για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων
(2014-09-01)Το αντικείμενο της ερευνητικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού διαδραστικού λογισμικού (παιχνιδιού) σε παιδιά πέντε έως επτά ετών, με την οποία, μέσω της ανατροφοδότησης και τη χρήση θετικών προτύπων, ... -
Διαλειτουργικότητα συστημάτων εκπαιδευτικού σχεδιασμού : η ''μετανάστευση'' των εκπαιδευτικών σεναρίων μεταξύ των συστημάτων εκπαιδευτικού σχεδιασμού και η συμμόρφωση με το IMS LD
(2011-01-25)Στην εργασία αυτή διερευνάται η διαλειτουργικότητα συστημάτων εκπαιδευτικού σχεδιασμού ως προς τη δυνατότητα ανταλλαγής ή «μετανάστευσης» των εκπαιδευτικών σεναρίων τα οποία έχουν σχεδιαστεί σε αυτά. Τα συστήματα εκπαιδευτικού ... -
Διαλειτουργικότητα συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης
(2010-02-04)Τα συστήματα διαχείρισης μάθησης (ΣΔΜ) διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο στο σύγχρονο τοπίο της ηλεκτρονικής μάθησης. Στο περιβάλλον χρήσης των ΣΔΜ αναπτύσσεται πλούσια διαδραστικότητα που χαρακτηρίζει την μαθησιακή συμπεριφορά ... -
Δυναμικός ιστότοπος για εκπαιδευτικά webquests
(2013-02-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο “Δυναμικός ιστότοπος για εκπαιδευτικά Webquests” παρουσιάζει ένα διαδικτυακό εργαλείο που σαν σκοπό έχει την δημιουργία και παρουσίαση webquests. Στα webquests κεντρικός θεωρείται ο ... -
Έλεγχος συμμόρφωσης εργαλείων σχεδίασης ηλεκτρονικών μαθημάτων με πρότυπα μαθησιακών τεχνολογιών
(2012-10-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στον έλεγχο συμμόρφωσης εργαλείων που σχετίζονται με την ηλεκτρονική μάθηση, σε σχέση με τις προδιαγραφές που καλύπτουν το πεδίο των μαθησιακών τεχνολογιών. Με γνώμονα την ... -
Ένα εργαλείο ανάλυσης διαδραστικότητας εκπαιδευομένων
(2010-02-09)Η αλληλεπίδραση των εκπαιδευομένων σε διαδικτυακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες αποτελεί ένα πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο ανάλυσης για τον εκπαιδευτικό. Η υλοποίηση εργαλείων αυτοματοποιημένης ανάκτησης δεδομένων και επεξεργασίας ... -
Ένα περιβάλλον διαδραστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά μικρής ηλικίας
(2012-11-09)Στον τομέα της εκπαίδευσης, γίνεται πλέον μία εντατική προσπάθεια ένταξης των υπολογιστικών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία προκειμένου οι νέες τεχνολογίες να μπορέσουν να αναδείξουν τον πρωτεύοντα ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Άλγεβρας της Β' Λυκείου : σύμβαση της στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου και τα μαθησιακά αποτελέσματα που επιφέρει
(2014-06-13)Στα πλαίσια της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, γίνεται εφαρμογή και μελέτη, μέσω κατάλληλα σχεδιασμένης έρευνας δράσης, της αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped Classrom) που αποτελεί υποκατηγορία της ... -
Εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση : προτάσεις διδασκαλίας που βρίσκουν εφαρμογή σε μια σχολική κοινότητα πρακτικής και χρησιμοποιούν ως εικονικό περιβάλλον μάθησης, το Second Life
(2011-06-16)Στη συγκεκριμένη εργασία αναπτύσσεται ο κύκλος ζωής μιας εκπαιδευτικής κοινότητας πρακτικής, και σχεδιάζονται αναλυτικά, όλες οι υποστηρικτικές δραστηριότητες που προκύπτουν για τα μέλη της. Καταγράφονται επίσης οι ...