Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Επιβλέποντα "Κουρεμένος, Αθανάσιος"
Αποτελέσματα 2-11 από 11
-
Διαδικτυακή διαφήμιση: η επίδραση των νέων τεχνολογιών στα διαφημιστικά μέσα του μάρκετινγκ
(2014-01-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί αρχικά στην αναφορά της διαφήμισης στο διαδίκτυο, στην επίδραση των νέων τεχνολογιών στα διαφημιστικά μέσα του μάρκετινγκ και δεύτερον στην εξαγωγή συμπερασμάτων για τη χρήση αυτής ... -
Διερεύνηση αγοράς προγραμμάτων ασφαλείας πληροφορικής - antivirus
(2013-04-11)Την συγκεκριμένη έρευνα απασχολεί η χρήση των προγραμμάτων ασφαλείας στους οικιακούς χρήστες. Εμφανίζεται η αίσθηση ασφάλειας και εξοικείωσης που νιώθουν οι χρήστες στο διαδίκτυο η οποία σε ποσοστό 50% εμφανίζεται να είναι ... -
Διερεύνηση διείσδυσης στην ελληνική αγορά συστήματος ηλεκτρονικής δημοπράτησης σχολάζοντος δυναμικού ξενοδοχειακών καταλυμάτων
(2015-05-25)Στο ηλεκτρονικό εμπόριο περιλαμβάνονται όχι μόνο οι ηλεκτρονικές οικονομικές συναλλαγές μεταξύ οργανισμών και πελατών αλλά και όλες οι συναλλαγές μεταξύ μιας επιχείρησης και ενός τρίτου με τον οποίο αυτή συναλλάσσεται. ... -
Έρευνα για την συμπεριφορά των χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα και η χρήση αυτών ως εργαλείο του marketing
(2013-06-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί πρώτον στην ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών απέναντι στο Facebook και δεύτερον στην εξαγωγή συμπερασμάτων για την χρήση του ως εργαλείου του marketing από τις επιχειρήσεις. ... -
Έρευνα για το διαδικτυακό μάρκετινγκ στις σύγχρονες επιχειρήσεις
(2014-01-28)Στις σημερινές συνθήκες ανταγωνισμού των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί αναγκαίο εργαλείο. Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή ... -
Εφαρμογή κινητών για ραντεβού σε κομμωτήρια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στη Τεχνοοικονομική Διοίκηση Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς με επιβλέποντα τον Καθηγητή κ. Κουρεμένο Αθανάσιο. Σκοπός ... -
Μάρκετινγκ εγγύτητας με τη χρήση της τεχνολογίας Beacon : έρευνα δυνατοτήτων και προοπτικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η διπλωματική αυτή εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών της Τεχνοοικονομικής Διοίκησης Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Καθότι ένα πρόγραμμα σπουδών με κύριες κατευθύνσεις ... -
Πρότυπα χρήσης υπηρεσιών e-Banking από πελάτες των τραπεζών και το μάρκετινγκ ψηφιακών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)Η εργασία απαρτίζεται από τα ακόλουθα Κεφάλαια: (Κεφάλαια 1-3). Στα Κεφάλαια αυτά γίνεται επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, όπου ορίζονται οι βασικές έννοιες, του Μάρκετινγκ και του e-Marketing. ... -
Σχέδιο μάρκετινγκ για την τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Η τηλεφωνία αποτελεί βασική τεχνολογία στη σημερινή κοινωνία. Καθώς κινούμαστε στην ψηφιακή εποχή, όπου η τεχνολογία αποκτά κυρίαρχο ρόλο, η τηλεφωνία κινείται επίσης προς την ψηφιοποίηση με την μορφή της τηλεφωνίας μέσω ... -
Τα κοινωνικά δίκτυα ως διαφημιστικά μέσα και η εξέλιξή τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το διαδίκτυο είναι πάνω από 40 ετών. Ξεκίνησε το 1969 με την ιδιότητα του ARPANET, ανατέθηκε από το Υπουργείο Άμυνας του Advanced Research Agency (ARPA) ως δίκτυο ακαδημαϊκής και στρατιωτικής χρήσης. Η πρώτη online ...