Διερεύνηση αγοράς προγραμμάτων ασφαλείας πληροφορικής - antivirus
View/ Open
Subject
Ασφάλεια ηλεκτρονικών υπολογιστών ; Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα ; Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- ΠροστασίαAbstract
Την συγκεκριμένη έρευνα απασχολεί η χρήση των προγραμμάτων ασφαλείας στους οικιακούς χρήστες. Εμφανίζεται η αίσθηση ασφάλειας και εξοικείωσης που νιώθουν οι χρήστες στο διαδίκτυο η οποία σε ποσοστό 50% εμφανίζεται να είναι Πολύ. Αναλύονται οι σημαντικότερες απειλές που νιώθουν με την περιήγηση τους στο διαδίκτυο, με την παραβίαση των προσωπικών τους δεδομένων να απασχολεί το δείγμα σε ποσοστό 21%. Ασχολείται με τις πηγές ενημέρωσης και επιρροής για την επιλογή και αγορά των προγραμμάτων ασφάλειας , εκεί σε ποσοστό 59% υπερισχύουν οι Φίλοι και Συνάδελφοι με μία συχνότητα ενημέρωσης η οποία χαρακτηρίζεται ως σπάνια σε ποσοστό 45% του δείγματος. Κυρίαρχο μέλημα είναι η χρήση Antivirus στον οικιακό τους υπολογιστή, εκεί παρατηρείται πως το 22% δεν χρησιμοποιεί κάποιο πρόγραμμα ασφαλείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι και τα άτομα που δεν χρησιμοποιούν κάποιο Antivirus στον υπολογιστή τους δηλώνουν μέτρια έως πολύ ασφαλείς στην πλοήγησή τους στο διαδίκτυο, ένα γεγονός το οποίο υποδηλώνει μια άγνοια των κίνδυνων που μπορεί να εμφανιστούν στο διαδίκτυο. Το 57% έχει στην κατοχή του ένα πρόγραμμα ασφαλείας το οποίο παρέχεται δωρεάν και παρουσιάζονται οι λόγοι που κάνουν αυτό το κοινό να επιλέξει μια δωρεάν εφαρμογή. Γίνεται αναλυτική παρουσίαση και ανάλυση των επιρροών που δέχεται ο χρήστης για την προμήθεια του Antivirus και παρουσιάζονται οι προτιμήσεις τους στα προγράμματα ασφαλείας τα οποία είναι διαθέσιμα στην αγορά. Εκεί φαίνονται πόσα από αυτά γνωρίζει το δείγμα, με τα δωρεάν προγράμματα να καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις, ποια επιθυμούν να δοκιμάσουν, ποια έχουν δοκιμάσει και το ποίο σημαντικό ποιο χρησιμοποιούν τώρα. Παρουσιάζονται οι πηγές από όπου έγινε η προμήθεια του προϊόντος, το κόστος της αγοράς αλλά και πληροφορίες που έχουν να κάνουν με την ημερομηνία ανανέωσης του προϊόντος αλλά και παράγοντες που συμβάλουν στην αλλαγή του υπάρχοντος προγράμματος με ένα διαφορετικό. Η ερευνά αυτή περιλαμβάνει σε ποσοστό 51% ηλικίες 24 έως 29 ετών, με το 62% του δείγματος να είναι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Η Πληροφορική, οι Τηλεπικοινωνίες, τα Οικονομικά, η Διοίκηση Επιχειρήσεων, οι Ανθρωπιστικές, Κοινωνικές και Πολιτικές επιστήμες είναι στην κορυφή της επιλογής του δείγματος σχετικά με τον κλάδο σπουδών που έχουν ακολουθήσει. Συνδυασμός των απαντήσεων ανάμεσα σε διαφορετικές ερωτήσεις δίνει την δυνατότητα να φαίνονται και οι συσχετίσεις που υπάρχουν και οι απόψεις των χρηστών του δείγματος.