Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή"
Αποτελέσματα 27-46 από 106
-
Αξιοποίηση εκπαιδευτικών βίντεο στο πλαίσιο των ανοικτών ακαδημαϊκών μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(2013-04-25)Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται όλο και πιο έντονη η τάση των Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να επιτρέπουν σε όλους, την ανοικτή πρόσβαση, μέσω Διαδικτύου, σε μαθήματα των Προγραμμάτων Σπουδών τους και στο ψηφιακό ... -
Αξιοποίηση περιβάλλοντος moodle στη σχολική εκπαίδευση
(2011-02-11)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη της αξιοποίησης των Συστημάτων Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Τάξεων (ΣΔΗΤ) και ειδικότερα του περιβάλλοντος Moodle, για την υποστήριξη υλοποίησης ευρέως γνωστών ... -
Αξιοποίηση συστήματος διαχείρισης ηλεκτρονικών τάξεων υποστηριζόμενων από εικονικούς κόσμους (sloodle) στην εκπαίδευση
(2011-07-05)Τα τελευταία χρόνια, το ενδιαφέρον για την αξιοποίηση των 3Δ Εικονικών Κόσμων στην εκπαίδευση και την κατάρτιση έχει αυξηθεί και, ως αποτέλεσμα, έχουν αναπτυχθεί εργαλεία που έχουν ως σκοπό να ενσωματώσουν διαδεδομένες ... -
Αξιοποίηση της τεχνολογίας του Podcasting για τη διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας στη πρωτοβάθμια σχολική εκπαίδευση
(2011-06-23)Σύγχρονες έρευνες καταγράφουν πως η ραγδαία εξέλιξη των νέων τεχνολογιών μπορεί να αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής πρακτικής, ιδίως στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας. Το διαδίκτυο και η ευρύτατη χρήση των ... -
Αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio για την υποστήριξη της μάθησης βασισμένης στην επίλυση προβλημάτων (PBL)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στο σημερινό ραγδαία μεταβαλλόμενο κοινωνικό, τεχνολογικό και οικονομικό περιβάλλον, τα άτομα έρχονται καθημερινά αντιμέτωπα με ένα σύνολο πολύπλοκων καταστάσεων και προβλημάτων, που επιζητούν μία ή και περισσότερες πιθανές ... -
Αξιοποίηση του τρισδιάστατου εικονικού κόσμου Second Life για τη διδασκαλια ξένων γλωσσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η υιοθέτηση της τεχνολογίας στον εκπαιδευτικό τομέα έχει αποδειχθεί ωφέλιμη για τους εκπαιδευόμενους, αλλά και μία πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, που η διαδικτυακή εκπαίδευση απασχολεί όλο και ... -
Αξιοποίηση των εικονικών εργαστηριακών περιβαλλόντων στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(2013-02-25)Υπάρχει τρόπος να κινηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών για τις Φυσικές Επιστήμες; Μπορούν τα μαθήματα αυτά να γίνουν περισσότερο κατανοητά και ελκυστικά στους μαθητές; Έχουν οι εκπαιδευτικοί τη δυνατότητα να μετατρέψουν το ... -
Αξιοποίηση των σχεδίων μαθήματος του εργαλείου CADMOS : δημιουργία αποθετηρίου σχεδίων μαθήματος & πρόταση για ενσωμάτωση σχεδίων μαθήματος στο περιβάλλον μαθησιακού σχεδιασμού ILDE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Στην παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία – ΜΔΕ, παρουσιάζεται μια επέκταση της αξιοποίησης των σχεδίων μαθήματος του εργαλείου μαθησιακού σχεδιασμού με γραφική διαπροσωπεία (graphical learning design tool) CADMOS ... -
Αξιοποιώντας τις αρχές του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού σε περιβάλλοντα μάθησης με την υποστήριξη της τεχνολογίας
(2013-02-11)Προκειμένου το άτομο να μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις που επιτάσσει η σύγχρονη κοινωνία, θα πρέπει να είναι κριτικά σκεπτόμενο και δημιουργικό (WHO, 1999). Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης αποτελεί βασικό στόχο της ... -
Δημιουργία εφαρμογής για κινητές συσκευές για την υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο τη μελέτη, τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της εφαρμογής με το όνομα “EducationApp” για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα, η εφαρμογή προορίζεται για καθηγητές και ... -
Διαδικτυακή εφαρμογή εκμάθησης της αρχαίας ελληνικής γλώσσας με εργαλείο δημιουργίας περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η αλματώδης και συνεχής ανάπτυξη της τεχνολογίας που παρατηρείται τις τελευταίες δεκαετίες και αποσκοπεί στην διευκόλυνση των ανθρώπινων και καθημερινών αναγκών έχει ως αποτέλεσμα τη χρήση υπολογιστικών συστημάτων από ... -
Διαδικτυακός επεξεργαστής κειμένου με ενσωματωμένο προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός διαδικτυακού επεξεργαστή κειμένου, με ενσωματωμένο προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας, για την εκμάθηση των λειτουργιών ενός επεξεργαστή κειμένου, με βάση τις ανάγκες ... -
Διαδραστικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες "Παίζω & Μαθαίνω" για την προστασία του περιβάλλοντος
(2011-07-06)Η ανάπτυξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και η ένταξή τους στην εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και το αντικείμενο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Οι νέες παιδαγωγικές ... -
Δυναμικός ιστότοπος για εκπαιδευτικά webquests
(2013-02-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο “Δυναμικός ιστότοπος για εκπαιδευτικά Webquests” παρουσιάζει ένα διαδικτυακό εργαλείο που σαν σκοπό έχει την δημιουργία και παρουσίαση webquests. Στα webquests κεντρικός θεωρείται ο ... -
Ένα περιβάλλον διαδραστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά μικρής ηλικίας
(2012-11-09)Στον τομέα της εκπαίδευσης, γίνεται πλέον μία εντατική προσπάθεια ένταξης των υπολογιστικών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία προκειμένου οι νέες τεχνολογίες να μπορέσουν να αναδείξουν τον πρωτεύοντα ... -
Ένα σύστημα διδασκαλίας ξένων γλωσσών για κινητά τηλέφωνα με χρήση προσομοιωτή ομιλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο να αναδείξει τις δυνατότητες εκμάθησης ξένων γλωσσών με την βοήθεια «έξυπνων» κινητών. Θα αναφερθούμε στο m-learning και θα δούμε τι ακριβώς είναι και αν έχει αποτέλεσμα στη ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Άλγεβρας της Β' Λυκείου : σύμβαση της στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου και τα μαθησιακά αποτελέσματα που επιφέρει
(2014-06-13)Στα πλαίσια της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, γίνεται εφαρμογή και μελέτη, μέσω κατάλληλα σχεδιασμένης έρευνας δράσης, της αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped Classrom) που αποτελεί υποκατηγορία της ... -
Εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση : προτάσεις διδασκαλίας που βρίσκουν εφαρμογή σε μια σχολική κοινότητα πρακτικής και χρησιμοποιούν ως εικονικό περιβάλλον μάθησης, το Second Life
(2011-06-16)Στη συγκεκριμένη εργασία αναπτύσσεται ο κύκλος ζωής μιας εκπαιδευτικής κοινότητας πρακτικής, και σχεδιάζονται αναλυτικά, όλες οι υποστηρικτικές δραστηριότητες που προκύπτουν για τα μέλη της. Καταγράφονται επίσης οι ... -
Εικονικό εργαστήριο χημείας για διαδραστικό πίνακα
(2014-06-27)Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αναπτύχθηκε ένα εικονικό εργαστήριο χημείας για χρήση σε διαδραστικούς πίνακες πολλαπλής αφής. Το εικονικό εργαστήριο απευθύνετε σε μαθητές του Γυμνασίου και των πρώτων τάξεων ... -
Εκμάθηση προγραμματισμού με χρήση της πλακέτας Intel Galileo - Υλοποίηση σεναρίου «Το Έξυπνο Σπίτι»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-04)Στη σύγχρονη εποχή και όσο οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται παρίσταται η ανάγκη του εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης ώστε να μπορεί να συμβαδίζει με το περιβάλλον. Στόχος του σχολείου είναι να προετοιμάζει τους μαθητές ώστε ...