Browsing Τμήμα Πληροφορικής by Subject / Keyword "Unity"
Now showing items 1-19 of 19
-
Optical simulation of procedure execution in an aluminum factory on an intelligent virtual environment
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τη χρήση του Σχεδιασμού Δράσης με Επίκεντρο τους Στόχους (Goal-Oriented Action Planning - GOAP) μέσα στο περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών Unity για τη δημιουργία έξυπνων συμπεριφορών πρακτόρων ... -
Αλληλεπίδραση και μετάδοση πληροφορίας σε εικονικά μουσεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)Σε αυτή τη διατριβή, ο ορισμός του εικονικού μουσείου διερευνάται μέσω βιβλιογραφικών μελετών και εξετάζει τη τρέχουσα κατάσταση των εικονικών μουσείων στο διαδίκτυο καθώς η κοινωνία κινείται μέσα στον ηλεκτρονικό κόσμο, ... -
Ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού γεωγραφίας στο Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03) -
Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με υπερήρωα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12) -
Διαδραστική οπτικοποίηση με χρήση AR. Η περίπτωση του Κάστρου της Κάτω Χώρας Κυθήρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)Οι πρακτικές συλλογής, τεκμηρίωσης και ανάδειξης ιστορικών/αρχαιολογικών αντικειμένων και χώρων πολιτισμού αντικαθίστανται σταδιακά από νέες μεθόδους, τις ψηφιακές. Tα τελευταία χρόνια η χρήση των νέων μεθόδων γίνεται ... -
Διερεύνηση δυνατοτήτων Vuforia και Unity για ανάπτυξη εφαρμογών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)Δημιουργήθηκε παιχνίδι όπου ο παίκτης καλείται να αντιμετωπίσει σε μάχη στρατηγικής ηλεκτρονικό αντίπαλο. Ονομάζεται μάχη στρατηγικής, διότι ο παίκτης καλείται να διαλέξει ανάμεσα σε επιλογές κινήσεων, με σκοπό ... -
Εκπαίδευση ευφυών πρακτόρων μέσω τεχνικών ενισχυτικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Οι συνεχόμενες εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης επηρεάζουν σχεδόν όλα τα νέα προϊόντα της τεχνολογίας, καθώς και τις προσδοκίες των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν. Η παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη και χρήση ... -
Εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα μεταπτυχιακή μελέτη ερευνήθηκαν οι εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας. Εκπαιδευτικές εφαρμογές, ορίζονται οι εφαρμογές οι οποίες υλοποιούνται με σκοπό να μεταδώσουν γνώση για οποιοδήποτε θέμα, ... -
Εύρεση μονοπατιού ευφυών πρακτόρων στη πλατφόρμα της Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Περιγραφή της διαδικασίας κατασκευής ενός ευφυούς πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης σε προσωπικό υπολογιστή, στην πλατφόρμα κατασκευής βιντεοπαιχνιδιών Unity, ο οποίος μπορεί να βρίσκει μονοπάτι προς ένα στόχο, σε τρισδιάστατο ... -
Εφαρμοσμένα νευρωνικά δίκτυα σε ηλεκτρονικά παίγνια: μια μελέτη του εργαλείου ML – Agents στο περιβάλλον Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)Η μηχανική μάθηση είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενος κλάδους της τεχνητής νοημοσύνης, που αποτελεί με τη σειρά της μέρος της επιστήμης των υπολογιστών. Ασχολείται με την μάθηση προτύπων από δεδομένα και την μελέτη ... -
Μαθηματικός Λαβύρινθος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Σκοπός της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός 3D Role Playing Game για παιδιά 6ης Δημοτικού, μέσα από το οποίο θα διασκεδάσουν, θα δοκιμαστούν σε ερωτήσεις Μαθηματικών και θα αποκτήσουν μια πρώτη επαφή με τον κόσμο των ... -
Παιχνίδι παραγωγής τέλειων λαβυρίνθων σε Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Δημιουργήθηκε παιχνίδι παραγωγής τέλειων λαβυρίνθων χρησιμοποιώντας αλγοριθμική προσέγγιση. Αναδρομικά οι λαβύρινθοι εμφανίζονται για πρώτη φορά περίπου στο 430 με 440 π.Χ. στα διηγήματα του Ηροδότου τόσο στην Αίγυπτο όσο ... -
Παρουσίαση της αρχαιολογικής θέσης «Νύμφης Κορώνειας» ή «Άντρο Λειβηθρίδων Νυμφών» με τη χρήση νέων τεχνολογικών μέσων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια παρουσίασης του σπηλαίου «Νύμφης Κορώνειας» ή «Άντρο Λειβηθρίδων Νυμφών» στον Ελικώνα με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Ορίζεται το θεωρητικό πλαίσιο τόσο με την ανάλυση των εννοιών ... -
Προηγμένη ανάπτυξη και σχεδιασμός ηλεκτρονικών παιχνιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Είναι γεγονός ότι από την εποχή που δημιουργήθηκαν τα βιντεοπαιχνίδια εως και σήμερα, έχει αλλάξει η ζωή πολλών ανθρώπων. Έτσι λοιπόν κάποιος καταφεύγει στην ενασχόληση με αυτά σε μια πληθώρα καταστάσεων, όπως για ... -
Προτάσεις ψηφιοποίησης μουσείου - Μελέτη περίπτωσης : το Αρχαιολογικό Μουσείο του Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Τα μουσεία κατά το παρελθόν, μέχρι το παρόν και το μέλλον, διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο τόσο στην τέχνη, όσο και στην κοινωνία. Καθώς η τέχνη και η κοινωνία εξελίσσονται, αυτές οι αλλαγές πρέπει επίσης να αντικατοπτρίζονται ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός 2D παιχνιδιού ρόλων (RPG) σε πλατφόρμα Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός 2D παιχνιδιού ρόλων (Role-Playing Games, RPGs) με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού C# στο περιβάλλον του Microsoft Visual Studio 2017 ... -
Το πέρασμα από τον φυσικό κόσμο στην εικονική πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)Η μεταπτυχιακή αυτή διατριβή χωρίζεται σε 2 σκέλη. Το πρώτο σκέλος αφορά την δημιουργία ενός τρισδιάστατου μοντέλου από οποιοδήποτε αντικείμενο θα μπορούσαμε να έχουμε στα χέρια μας. Το δεύτερο σκέλος αφορά την χρήση αυτού ... -
Υλοποίηση τρισδιάστατου εικονικού χάρτη με τα τοπόσημα του Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Καθώς τα πάντα γύρω μας σε όλους τους τομείς συμπαρασύρονται αναπόφευκτα από τους νόμους της εξέλιξης και της προόδου, έτσι και ο τομέας του ψηφιακού πολιτισμού και πολιτισμικής τεχνολογίας δεν θα μείνει ανεπηρέαστος. ... -
Ψηφιακή αναπαράσταση μνημείων της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου : εικονική περιήγηση στον Πύργο του Naillac
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Το θέμα της μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο γκρεμισμένος Πύργος του Naillac στο ανατολικό λιμάνι της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου, Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. Κύριος σκοπός της εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός ...