Εύρεση μονοπατιού ευφυών πρακτόρων στη πλατφόρμα της Unity
Pathfinding of intelligent agents within the Unity platform
Master Thesis
Συγγραφέας
Δαβάκης, Αλέξανδρος - Δημήτριος
Ημερομηνία
2023-02Επιβλέπων
Παναγιωτόπουλος, ΘεμιστοκλήςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Unity ; Pathfinding ; Ευφυείς πράκτορες ; Intelligent agentsΠερίληψη
Περιγραφή της διαδικασίας κατασκευής ενός ευφυούς πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης σε προσωπικό υπολογιστή, στην πλατφόρμα κατασκευής βιντεοπαιχνιδιών Unity, ο οποίος μπορεί να βρίσκει μονοπάτι προς ένα στόχο, σε τρισδιάστατο κατασκευασμένο κόσμο.
Η διατριβή ξεκινά με την παρουσίαση της θεωρίας και ιστορικών πληροφοριών αναφορικά με τα βιντεοπαιχνίδια και την σχετική τεχνολογία τους, τη μηχανή παιχνιδιών Unity και τα παιχνίδια ρόλων.
Συνεχίζει με την ανάλυση του αλγορίθμου Α*, ο οποίος αξιοποιείται με πολύ μεγάλη χρήση για την επίλυση του προβλήματος εύρεσης μονοπατιού [pathfinding] ελαχίστου κόστους από έναν εικονικό πράκτορα σε υπολογιστικό περιβάλλον. Έπειτα παρουσιάζεται και αναλύεται το εργαλείο A* Pathfinding Project για περιβάλλον Unity, η εγκατάσταση, ενσωμάτωση, χρήση και αποτελέσματά του και με βάση αυτά επεκτείνεται λεπτομερέστερα η θεωρία και οι τεχνικοί όροι του pathfinding και της μετακίνησης ενός πράκτορα.
Τέλος, περιγράφεται συνοπτικά η εγκατάστασή του σε υπάρχον project βιντεοπαιχνιδιού στη Unity.