Browsing Τμήμα Πληροφορικής by Subject / Keyword "Τεχνητή νοημοσύνη"
Now showing items 1-20 of 24
-
Full stack σύστημα τεχνητής νοημοσύνης για μετασχηματισμό εικόνων σε αναπαραστάσεις cartoon
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)Η παρούσα εργασία αποτελεί την διπλωματική διατριβή στα πλαίσια του μεταπτυχιακού «Προηγμένα συστήματα πληροφορικής» του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Το αντικείμενό της βρίσκεται στην τομή των ... -
MySmartMobileApp - Μια android εφαρμογή για εν-κινήσει ηλεκτρονικές συναλλαγές
(2013-01-18)Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, που δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τον τομέα της κινητής τηλεφωνίας, σε συνδυασμό με τις αυξημένες απαιτήσεις των χρηστών οδήγησαν τη Google στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πλατφόρμας ... -
Recognition of warships by class using image analysis algorithms and neural networks
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Σε αυτήν την ενότητα παρουσιάζεται μια περίληψη της παρούσας εργασίας, καθώς και τα σημαντικά στοιχεία στα οποία βασίστηκε η διεκπεραίωσή της. Η ακόλουθη εργασία επικεντρώνεται στην εξερεύνηση και εξέταση αρχικά παραδοσιακών ... -
TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-01)Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. ... -
Ανάλυση πολιτικών κανόνων τειχών προστασίας με χρήση τεχνολογίας natural language processing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σύγκριση της ιδανικής πολιτικής ασφαλείας, η οποία παρέχεται από μια εταιρία σε φυσική γλώσσα, με την υπάρχουσα πολιτική ασφαλείας που ανακτάται μέσω της τεχνολογίας GRPC ... -
Ανάπτυξη android εφαρμογής για μετάφραση κειμένου σε πραγματικό χρόνο με τη χρήση της κάμερας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία μιας android εφαρμογής, με τη βοήθεια της οποίας ο χρήστης θα μπορεί να μεταφράζει σε πραγματικό χρόνο κείμενο που ανιχνεύει η κάμερα του κινητού του. Αφού κάνει ... -
Ανάπτυξη λογισμικού κράτησης αντικειμένων εργαστηρίου
(2014-10-03)Στο πλαίσιο της παρούσας διατριβής θα αναπτύξουμε μια διαδικτυακή εφαρμογή ηλεκτρονικής κράτησης αντικειμένων για την κάλυψη των αναγκών του εργαστηρίου δικτυακών συστημάτων. Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή ... -
Αναγνώριση πεζών από αυτόνομο ρομποτικό όχημα με χρήση τεχνητής νοημοσύνης και τεχνικών βαθιάς μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-31)Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών με προσανατολισμό τη βελτίωση και την εξάλειψη όλων των βασικών προβλημάτων που ταλανίζουν την σημερινή κοινωνία, αποτελεί αδιαπραγμάτευτη ανάγκη για τις τη σύγχρονη επιστημονική κοινότητα. ... -
Αποτίμηση τεχνολογιών μεθόδων και αλγορίθμων ελέγχου μη επανδρωμένων αεροσκαφών
(2012-06-13)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια μελέτη των τεχνολογιών των μεθόδων και των αλγορίθμων ελέγχου των μη επανδρωμένων αεροσκαφών με έμφαση στα αυτόνομα αεροσκάφη στα οποία το σχέδιο πτήσης προγραμματίζεται πριν από την πτήση ... -
Δημιουργία ενός πράκτορα ΤΝ με ανθρώπινη συμπεριφορά, χρήσημοποιώντας την ιεραρχία των αναγκών του Maslow και την αρχιτεκτονική σχεδιασμού δράσης με προσανατολισμό το στόχο (GOAP) στη μηχανή της Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ανάγκη είναι κάτι που είναι απαραίτητο προκειμένου να ζήσει ένας οργανισμός μία υγιή ζωή. Οι άνθρωποι, όντας τα πιο έξυπνα ζώα, σύμφωνα με τα ανθρώπινα πρότυπα, έχουν πολύ πιο περίπλοκη ιεραρχία αναγκών από άλλα πλάσματα. ... -
Δημιουργία προσομοιωτή φάρμας αλληλεπίδρασης παίκτη-ζώου χρησιμοποιώντας έξυπνους πράκτορες ΤΝ που χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς στη μηχανή Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ακόλουθη μεταπτυχιακή διατριβή, υλοποιεί έξυπνα ζώα με τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιώντας την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς. Αυτή η υλοποίηση έγινε μέσω της μηχανής Unity σε ένα περιβάλλον που προσομοιάζει παιχνίδι, ... -
Εκπαίδευση ευφυών πρακτόρων μέσω τεχνικών ενισχυτικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Οι συνεχόμενες εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης επηρεάζουν σχεδόν όλα τα νέα προϊόντα της τεχνολογίας, καθώς και τις προσδοκίες των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν. Η παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη και χρήση ... -
Εκτίμηση αξίας ακινήτων με χρήση μεθόδων βαθιάς μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)Τα τελευταία χρόνια, έχει αναπτυχθεί στην ερευνητική κοινότητα ένα αυξημένο ενδιαφέρον για την εκτίμηση αξιών ακινήτων, με τεχνικές Deep Learning. Σε αυτή την διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η διαδικασία σχεδίασης ... -
Εφαρμοσμένα νευρωνικά δίκτυα σε ηλεκτρονικά παίγνια: μια μελέτη του εργαλείου ML – Agents στο περιβάλλον Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)Η μηχανική μάθηση είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενος κλάδους της τεχνητής νοημοσύνης, που αποτελεί με τη σειρά της μέρος της επιστήμης των υπολογιστών. Ασχολείται με την μάθηση προτύπων από δεδομένα και την μελέτη ... -
Η αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης στον οικονομικό κλάδο : πρόβλεψη τιμών μετοχών με τη χρήση μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Η πρόβλεψη τιμών των μετοχών είναι ένα από τα θέματα με τη μεγαλύτερη έρευνα και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον πολλών επιστημών και επενδυτών. Η ακριβής πρόβλεψη των αποδόσεων της χρηματιστηριακής αγοράς είναι πολύ δύσκολο ... -
Η τεχνητή νοημοσύνη και οι εφαρμογές της στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)Τα τελευταία χρόνια σχολιάζεται έντονα ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στην εκπαίδευση. Μία μερίδα ανθρώπων φοβάται πως η ΤΝ θα αναλάβει την εκπαίδευση των μαθητών σε βάρος των εκπαιδευτικών, αντικαθιστώντας τους ... -
Ηλεκτρονική απάτη στον τραπεζικό τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)Οι ηλεκτρονικές απάτες στον τραπεζικό τομέα, αποτελούν πλέον ένα κομμάτι μείζονος σημασίας αλλά και άξιο μελέτης. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, συνδυαστικά με την ψηφιοποίηση των τραπεζικών υπηρεσιών και συναλλαγών, ... -
Μεθοδολογίες μηχανικής μάθησης για την πρόγνωση πιστωτικού κινδύνου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Στην Διπλωματική μας εργασία θα ασχοληθούμε με τον κλάδο της Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence) και συγκεκριμένα της Μηχανικής και της Βαθιάς Μάθησης (Machine Learning and Deep Learning) στον χώρο της ... -
Μελέτη και υλοποίηση αυτόνομου οχήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)Σκοπός αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η κατασκευή ενός αυτόνομου οχήματος μικρής κλίμακας. Η διατριβή καλύπτει όλες τις πτυχές της δημιουργίας ενός τέτοιου οχήματος για την κατασκευή και την ενσωμάτωση της ... -
Παιχνίδι δράσεως εικονικών πρακτόρων στην πλατφόρμα REVE
(2012-07-23)Τα ευφυή εικονικά περιβάλλοντα είναι ένα νέο σχετικά επιστημονικό πεδίο, το οποίο συνδυάζει αρχές ανάπτυξης τρισδιάστατων γραφικών, τεχνητής νοημοσύνης και ευφυών πρακτόρων, αντιμετωπίζοντας ένα πλήθος προβλημάτων αναπαράστασης ...