TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης
TRY TO LIVE : development of a first-person shooter survival video game with artificial intelligence techniques
Master Thesis
Συγγραφέας
Φωτιάδης, Φώτιος
Ημερομηνία
2022-07-01Επιβλέπων
Παναγιωτόπουλος, ΘεμιστοκλήςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Unity engine ; Artificial intelligence ; 3D ; Video games ; C# ; FSM ; Βιντεοπαιχνίδι ; Τεχνητή νοημοσύνηΠερίληψη
Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. Ύστερα από μια εισαγωγή και μια γενικότερη προσέγγιση πάνω στα βίντεο παιχνίδια, γίνεται μια παρουσίαση για τις μηχανές τρισδιάστατων γραφικών και την γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιήθηκε. Κατόπιν, αναφέρονται οι προδιαγραφές που απαιτούνται από έναν υπολογιστή για να τρέξει η εφαρμογή και εξιστορείται η πλοκή (back story) πάνω στην οποία βασίζεται το TRY TO LIVE. Ακολούθως, παρουσιάζεται η σχεδίαση των διαπροσωποιών της εφαρμογής και παρατίθενται τα διάφορα scripts μαζί με τις λειτουργίες τους. Τέλος, γίνεται λεπτομερής ανάλυση του gameplay του παιχνιδιού μαζί με screenshots.