Εμφάνιση απλής εγγραφής

TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΦωτιάδης, Φώτιος
dc.date.accessioned2022-09-01T05:25:36Z
dc.date.available2022-09-01T05:25:36Z
dc.date.issued2022-07-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14546
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1969
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. Ύστερα από μια εισαγωγή και μια γενικότερη προσέγγιση πάνω στα βίντεο παιχνίδια, γίνεται μια παρουσίαση για τις μηχανές τρισδιάστατων γραφικών και την γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιήθηκε. Κατόπιν, αναφέρονται οι προδιαγραφές που απαιτούνται από έναν υπολογιστή για να τρέξει η εφαρμογή και εξιστορείται η πλοκή (back story) πάνω στην οποία βασίζεται το TRY TO LIVE. Ακολούθως, παρουσιάζεται η σχεδίαση των διαπροσωποιών της εφαρμογής και παρατίθενται τα διάφορα scripts μαζί με τις λειτουργίες τους. Τέλος, γίνεται λεπτομερής ανάλυση του gameplay του παιχνιδιού μαζί με screenshots.el
dc.format.extent56el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleTRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνηςel
dc.title.alternativeTRY TO LIVE : development of a first-person shooter survival video game with artificial intelligence techniquesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENIn this dissertation we present the TRY TO LIVE first-person shooter survival video game which has been developed by using the Unity 3D Engine 2019.4.20f1 along with the C# programming language. After an introduction and a general approach to video games, we mention the software engines of the gaming industry and a short introduction to C#. Then, we provide the specifications required by a computer to run the application and the back story on which it is based. Next, we present the application interfaces as well as the C# scripts that run behind it, along with their functions. Finally, the dissertation contains a detailed analysis of TRY TO LIVE gameplay with screenshots.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνηςel
dc.subject.keywordUnity engineel
dc.subject.keywordArtificial intelligenceel
dc.subject.keyword3Del
dc.subject.keywordVideo gamesel
dc.subject.keywordC#el
dc.subject.keywordFSMel
dc.subject.keywordΒιντεοπαιχνίδιel
dc.subject.keywordΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.date.defense2022-07-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»