dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Φωτιάδης, Φώτιος | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T05:25:36Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T05:25:36Z | |
dc.date.issued | 2022-07-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14546 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1969 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. Ύστερα από μια εισαγωγή και μια γενικότερη προσέγγιση πάνω στα βίντεο παιχνίδια, γίνεται μια παρουσίαση για τις μηχανές τρισδιάστατων γραφικών και την γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιήθηκε. Κατόπιν, αναφέρονται οι προδιαγραφές που απαιτούνται από έναν υπολογιστή για να τρέξει η εφαρμογή και εξιστορείται η πλοκή (back story) πάνω στην οποία βασίζεται το TRY TO LIVE. Ακολούθως, παρουσιάζεται η σχεδίαση των διαπροσωποιών της εφαρμογής και παρατίθενται τα διάφορα scripts μαζί με τις λειτουργίες τους. Τέλος, γίνεται λεπτομερής ανάλυση του gameplay του παιχνιδιού μαζί με screenshots. | el |
dc.format.extent | 56 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης | el |
dc.title.alternative | TRY TO LIVE : development of a first-person shooter survival video game with artificial intelligence techniques | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | In this dissertation we present the TRY TO LIVE first-person shooter survival video game which has been developed by using the Unity 3D Engine 2019.4.20f1 along with the C# programming language. After an introduction and a general approach to video games, we mention the software engines of the gaming industry and a short introduction to C#. Then, we provide the specifications required by a computer to run the application and the back story on which it is based. Next, we present the application interfaces as well as the C# scripts that run behind it, along with their functions. Finally, the dissertation contains a detailed analysis of TRY TO LIVE gameplay with screenshots. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνης | el |
dc.subject.keyword | Unity engine | el |
dc.subject.keyword | Artificial intelligence | el |
dc.subject.keyword | 3D | el |
dc.subject.keyword | Video games | el |
dc.subject.keyword | C# | el |
dc.subject.keyword | FSM | el |
dc.subject.keyword | Βιντεοπαιχνίδι | el |
dc.subject.keyword | Τεχνητή νοημοσύνη | el |
dc.date.defense | 2022-07-01 | |