Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 141-160 από 3316
-
Starbucks coffee : η σχέση στρατηγικής και κουλτούρας της επιχείρησης στην ελληνική αγορά
(2011-11-07)Κύριοι στόχοι της εργασίας είναι α) ο προσδιορισμός της έννοιας της κουλτούρας της υπό εξέταση επιχείρησης σε θεωρητικό αλλά κυρίως σε πρακτικό επίπεδο και η σύγκριση αυτής με την κουλτούρα και τις ελληνικές συνήθειες ... -
Statistical behavioral analysis of Greek mutual funds
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019) -
Sticky costs: cost behavior
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-23)Η εν λόγω διπλωματική εργασία πραγματεύεται μια από τις σημαντικότερες πτυχές για την ανάλυση της επιτυχίας των εταιριών,την συμπεριφορά του κόστους. Για την πλήρη κατανόηση του κόστους, γίνεται εξαρχής αναφορά σε βασικές ... -
Strategic management & digital markets: ανάλυση περίπτωσης "ROOF FOR ALL - UNHCR" (Socialab's Project)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη στρατηγική ανάλυση της Digital καμπάνιας η οποία πραγματοποιήθηκε για την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ από τη διαφημιστική εταιρεία Socialab ΕΠΕ. Η εργασία αποτελείται από τρία μέρη. Στο πρώτο ... -
Strategic management accounting: πώς το cost management βελτιώνει τα αποτελέσματα. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11) -
Supplier quality management
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στόχος της εργασίας είναι να συνοψιστούν α) μέσα από πλήθος ερευνών και συγγραμμάτων και β) μέσω της μελέτης των εγχειριδίων Ποιότητας Προμηθευτών τριών μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών, οι σημαντικότερες ενότητες και τα πιο ... -
Techno-economic assessment of new energy technologies: case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017) -
The context of corporate governance in the contemporary corporation
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04) -
The impact of digital technology on consumer behaviour and business operations· Case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018) -
The interplay of product and marketing innovation as an internationalization factor
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-30)Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο ένα προϊόν/υπηρεσία διεθνοποιείται και το πώς το μάρκετινγκ καινοτομίας μπορεί να βοηθήσει σε αυτή τη διαδικασία. Το ερευνητικό εργαλείο της έρευνας ήταν το ... -
The operation of knowledge management frameworks
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η διαχείριση γνώσης είναι η διαχείριση επιχειρησιακών πληροφοριών και γνώσεων με την εφαρμογή δεξιοτήτων, εμπειρίας, καινοτομίας και ευφυΐας. Για να επιβιώσουν στο ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον της τεχνολογίας και της ... -
The relationship of equity risk factors and the business cycle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11) -
The strategic "double jeopardy" : στρατηγικές ανάπτυξης ώριμης αγοράς σε περιόδους ύφεσης: η περίπτωση ιδιωτικού σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(2011-11-03)Η ζήτηση για ιδιωτική τυπική εκπαίδευση στην Ελλάδα παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Το 2008/9 η γενική τυπική ιδιωτική παιδεία απορρόφησε 91.349 μαθητές σε όλες τις βαθμίδες, ποσοστό μόλις 6,65% του συνόλου. Το ποσοστό αυτό ... -
To balanced scorecard ως σύστημα στρατηγικού μάνατζμεντ : μελέτη του balanced scorecard για τη σωστή επιλογή δεικτών επίδοσης στις συνιστώσες του, τρόπων και τεχνικών κλιμάκωσης του σε όλα τα επίπεδα ενός οργανισμού και δημιουργία μον
(2003-01-01)Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του Balanced Scorecard σα σύστημα στρατηγικού μάνατζμεντ. Αρχικά αναλύονται οι λόγοι που οδήγησαν στη δημιουργία του Balanced Scorecard και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει σα σύστημα ... -
To marketing σε εταιρία ενεργειακών εφαρμογών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12-09)Στην παρούσα εργασία αναλύουμε τον τρόπο με τον οποίο το marketing Μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία επιχείρησης η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των ενεργειακών εφαρμογών σε οικιακό επίπεδο. -
To νομοθετικό πλαίσιο της υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12-01)Στην παρούσα διπλωματική εργασία περιγράφονται, αναλύονται και αξιολογούνται οι βασικότερες νομοθετικές διατάξεις που διέπουν το πλαίσιο της υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων. Οι βασικές θεματικές ενότητες καλύπτουν τους ... -
Trade marketing και η ροή της πληροφορίας: η σημασία της ανταλλαγής πληροφορίας και της τεχνολογίας
(2014-01-28)Ο σκοπός της εργασίας είναι η εξέταση του ρόλου της πληροφορίας στο trade marketing με σκοπό τη δημιουργία ενός εννοιολογικού πλαισίου το οποίο εξηγεί τη σημασία της ανταλλαγής πληροφορίας στην εφοδιαστική αλυσίδα και πως ... -
Trends in supply chain management operations and ERPs / The Sap SCM case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05-22)Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται από την ραγδαία ανάπτυξη του κλάδου της τεχνολογίας, της επικοινωνίας και της πληροφορίας γενικότερα. Ο ανταγωνισμός και η τεχνολογική ανάπτυξη σήμερα ωθούν τις επιχειρήσεις στη διαρκή ... -
Tο Ελληνικό Ελεγκτικό Συνέδριο και ο προληπτικός και κατασταλτικός έλεγχος στους ΟΤΑ Α΄ Βαθμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Εισαγωγή: Η δημοσιονομική φύση του Ελεγκτικού Συνεδρίου αποτελεί ένα τακτικό δημοσιονομικό δικαστήριο με μικτό χαρακτήρα. Οι φορολογικές διαφορές δεν το απασχολούν σχετικά. Θεωρείται ότι οι δικαστικές αρμοδιότητες του ...