Starbucks coffee : η σχέση στρατηγικής και κουλτούρας της επιχείρησης στην ελληνική αγορά
Master Thesis
Συγγραφέας
Σπηλιοπούλου, Αθανασία Ξ.
Ημερομηνία
2011-11-07Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διοίκηση και οργάνωση ; Οργανωσιακή κουλτούρα ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης ; Καφές -- Βιομηχανία και εμπόριοΠερίληψη
Κύριοι στόχοι της εργασίας είναι α) ο προσδιορισμός της έννοιας της κουλτούρας της υπό εξέταση επιχείρησης σε θεωρητικό αλλά κυρίως σε πρακτικό επίπεδο και η σύγκριση αυτής με την κουλτούρα και τις ελληνικές συνήθειες σχετικά με την κατανάλωση καφέ, β) η στρατηγική ανάλυση της ελληνικής Starbucks και των στρατηγικών κινήσεων που πραγματοποιούνται από τη διοίκηση της επιχείρησης, γ) η σύνδεση της κουλτούρας της επιχείρησης με τη στρατηγική που ακολουθεί καθώς και η παρουσίαση και αιτιολόγηση των τρόπων εκείνων με τους οποίους η κουλτούρα επηρεάζει και πολλές φορές καθορίζει τις στρατηγικές αποφάσεις που λαμβάνει η επιχείρηση και δ) η υποβολή προτάσεων σύμφωνα με τις οποίες η επιχείρηση θα μπορούσε να υπερνικήσει τα εμπόδια και να αυξήσει το μερίδιο αγοράς που κατέχει στη χώρα μας.