Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 28-47 από 76
-
Μάρκετινγκ και διαστάσεις καταναλωτικής ευτυχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Το μάρκετινγκ αποτελεί αναμφίβολα ένα σύγχρονο αναπτυσσόμενο κλάδο που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με πλήθος άλλων κλάδων και γενικότερα δραστηριοτήτων. Σύγχρονες πλέον έρευνες έχουν αποδείξει τη σημαντικότητα του στην ... -
Μάρκετινγκ μέσω εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης
(2011-01-18)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι το «Μάρκετινγκ μέσω Εργαλείων Κοινωνικής Δικτύωσης» ή αλλιώς «Social Media Marketing». Πρόκειται για ένα νέο κανάλι επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης που απευθύνεται στο ... -
Μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς σε εγχώρια και διεθνή προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στη σημερινή εποχή και ενώ ο κάθε άνθρωπος αναλαμβάνει διάφορους ρόλους στη ζωή του, το σίγουρο είναι ότι όλοι μας είμαστε καταναλωτές. Ο καθένας πρέπει να αγοράσει και να καταναλώσει προϊόντα και υπηρεσίες με απώτερο σκοπό ... -
Μελέτη περίπτωσης των ξενοδοχείων Elounda Beach Hotel & Elounda Bay Palace
(2012-10-31)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία σχεδίου μάρκετινγκ (marketing plan) για τα ξενοδοχεία Elounda Beach Hotel & Elounda Bay Palace, τα οποία βρίσκονται στην περιοχή του χωριού Ελούντας, στο Νομό ... -
Μελέτη σκοπιμότητας για τη λειτουργία καταστήματος κοσμημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση εγκαταστάσεων αποθήκευσης και εμπορίας καυσίμων στο Ηράκλειο Κρήτης
(2010-10-13)Η παρούσα μελέτη σκοπιμότητας πραγματοποιείται για λογαριασμό της εταιρίας R.P.M. προκειμένου να διαπιστωθεί η δυνατότητα ίδρυσης εγκαταστάσεων εμπορίας και αποθήκευσης καυσίμων στην περιοχή του Ηρακλείου Κρήτης. Το ... -
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση μαιευτικής & γυναικολογικής κλινικής στο νομό Αιτωλοακαρνανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η παρούσα μελέτη αφορά στην ίδρυση της γυναικολογικής μαιευτικής κλινικής «ΖΩΗ» στο νομό Αιτωλοακαρνανίας και συγκεκριμένα στην περιοχή Κεφαλόβρυσου – Αιτωλικού. Η κλινική μας εκτός από τις καθαρά μαιευτικές και ... -
Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης εταιρείας ζύθου και προϊόντων με βάση τον ζύθο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα μελέτη αποβλέπει στον έλεγχο σκοπιμότητας για την ίδρυση μιας σύγχρονης μονάδας ζυθοποιίας στην Ελλάδα. Η παρούσα μελέτη, αποβλέπει στον έλεγχο της σκοπιμότητας για την ίδρυση μιας σύγχρονης μονάδας παραγωγής, ... -
Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης φαρμακείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διεξαγωγή Μελέτης Σκοπιμότητας σχετικά με την ίδρυση Φαρμακείου στο νησί της Τήνου. Προκειμένου να αποφανθούμε για τη βιωσιμότητα της επένδυσής μας, στο πρώτο μισό τμήμα της εργασίας, ... -
Νέες τεχνολογίες στον τουρισμό με έμφαση στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-28)Υπό το πρίσμα της πολυδιάσπασης των παραδοσιακών μέσων και της διαρκούς ανάδυσης διαδραστικών - ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στην εξέταση των απόψεων των καταναλωτών σχετικά με τη βαρύτητα που ... -
Νευροεπιστήμη και μάρκετινγκ
(2009-10-12)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει με απλό και κατανοητό τρόπο τις βασικές έννοιες της νευροεπιστήμης και την εφαρμογή τους σε πρακτικά θέματα. Αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο η νευροεπιστήμη προκάλεσε αλλαγές ... -
Ο ρόλος του marketing σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης : μελέτη περίπτωσης δήμου Ιλίου Αττικής
(2008-01-22)Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τις δυνατότητες εφαρμογής του marketing στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) στην Ελλάδα, με την μελέτη της περίπτωσης του Δήμου Ιλίου Αττικής. Ξεκινώντας, θα ορίσουμε την έννοια ... -
Οικονομικά αποτελέσματα και ικανότητες μάρκετινγκ των ευρωπαϊκών νομοθετικών ρυθμίσεων διανοητικής ιδιοκτησίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-08-26)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την αλληλένδετη σχέση που έχει η ανάπτυξη της καινοτομίας με την αγορά, μέσα από τη μελέτη της διαδικασίας που ξεκινά με την δημιουργική ιδέα και καταλήγει στην επιτυχημένη εμπορική εκμετάλλευση ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση για την ίδρυση εταιρείας καλλυντικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04)Η παρούσα μελέτη σκοπιμότητας πραγματοποιήθηκε με στόχο την αξιολόγηση του επιχειρηματικού ρίσκου για την ίδρυση μιας νέας επιχείρηση παραγωγής καλλυντικών προϊόντων. Για το σκοπό αυτό μελετήθηκε η αγορά, η προσφορά και η ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με τοπικά και παραδοσιακά προϊόντα Κύμης Ευβοίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση, η μελέτη σκοπιμότητας και οι δράσεις που πραγματοποιούνται για τη δημιουργία του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος. Παρακάτω παρουσιάζεται συνοπτικά το περιεχόμενο ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση εταιρείας εξαγωγών οστρακοειδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης ελεγκτικής και συμβουλευτικής εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος - Λογιστική και Έλεγχος Επιχειρήσεων και Δημοσίων Οργανισμών του τμήματος Οργάνωσής και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση νέας ξενοδοχειακής μονάδας για καταδυτικό τουρισμό στην Κύμη Ευβοίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Το συγκεκριμένο επενδυτικό σχέδιο αναφέρεται στη δημιουργία μιας ξενοδοχειακής μονάδας εναλλακτικού τουρισμού, πιο συγκεκριμένα καταδυτικού τουρισμού στην Κύμη Ευβοίας. Στο 1ο κεφάλαιο παρουσιάζεται η σύνοψη της μελέτης ... -
Οικονομοτεχνική μελέτη ίδρυσης Boutique Hotel με χώρο έκθεσης έργων τέχνης (Gallery)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το συγκεκριμένο επενδυτικό έργο περιλαμβάνει την δημιουργία ξενοδοχειακής μονάδας boutique, εντός της πόλης του Ηρακλείου, στην περιοχή της Αλικαρνασσού. Η εν λόγω επένδυση θα συμβάλλει στην διάπλαση της περιοχής δίπλα από ... -
Οικονομοτεχνική μελέτη καταστήματος τουριστικών ειδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10-22)Το συγκεκριμένο επενδυτικό σχέδιο αναφέρεται στην ίδρυση καταστήματος τουριστικών ειδών στην Αθήνα. Η ιδρύτρια του επενδυτικού σχεδίου θα είναι η Ρ.Π. με ενδιαφέρον για την ίδρυση επιχείρησης διάθεσης τουριστικών προϊόντων ...