Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης εταιρείας ζύθου και προϊόντων με βάση τον ζύθο
View/ Open
Keywords
Ζυθοποιία ; Μελέτες σκοπιμότητας ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Μάρκετινγκ ; Επενδυτικό σχέδιο ; Ανταγωνιστικό πλεονέκτημαAbstract
Η παρούσα μελέτη αποβλέπει στον έλεγχο σκοπιμότητας για την ίδρυση μιας σύγχρονης μονάδας ζυθοποιίας στην Ελλάδα. Η παρούσα μελέτη, αποβλέπει στον έλεγχο της σκοπιμότητας για την ίδρυση μιας σύγχρονης μονάδας παραγωγής, τυποποίησης, και εμπορίας μπύρας. Πιο συγκεκριμένα, βασική ιδέα είναι η παραγωγή βασικών προϊόντων μπύρας αλλά και καινοτόμων νέων κατηγοριών ποτών σε συνδυασμό ή όχι μπύρας, που προϋποθέτουν την παραγωγική λειτουργία ζυθοποιείου (beer mixers & cocktail beer mix).
Επίσης με το νέο θεσμικό πλαίσιο (2012 Μνημόνιο 2) που επιτρέπει επιτέλους την παραγωγή αναψυκτικών και νερού από τα ζυθοποιεία με μικρό ύψος επενδύσεων, εξετάζεται η περίπτωση παραγωγής αναψυκτικών (beverages με χαμηλό αλκοολικό βαθμό) με βάση τη βύνη, όπως γίνεται σε αρκετές χώρες της Ε.Ε. (soft drinks on malt base, adult beverages).