Μελέτη περίπτωσης των ξενοδοχείων Elounda Beach Hotel & Elounda Bay Palace
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ξενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Κρήτη ; ΜάρκετινγκΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία σχεδίου μάρκετινγκ (marketing plan) για τα ξενοδοχεία Elounda Beach Hotel & Elounda Bay Palace, τα οποία βρίσκονται στην περιοχή του χωριού Ελούντας, στο Νομό Λασιθίου, στην Κρήτη του ξενοδοχειακού ομίλου ΗΛΙΟΣ Α.Ε. που δραστηριοποιείται σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας (Κρήτη, Αθήνα, Ναύπλιο). Το marketing plan αυτό εξυπηρετεί τρεις στόχους. Ο πρώτος στόχος είναι η ανάλυση του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο καλείται να ανταγωνιστεί η επιχείρηση και τα δύο ξενοδοχεία, ο δεύτερος στόχος είναι η συστηματική καταγραφή της στρατηγικής που ακολουθεί η επιχείρηση και τέλος ο τρίτος στόχος είναι να αναφερθούν προτάσεις προς εφαρμογή ως αυτές διαμορφώνονται σύμφωνα με εναλλακτικά σενάρια Μίγματος Μάρκετινγκ και ανάλυσης ευαισθησίας για διαφορετικές συνθήκες λειτουργίας της επιχείρησης.