Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 123-142 από 3341
-
Operations in construction fiber to the home company
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-21)Αυτή η διατριβή παρέχει μια ολοκληρωμένη ανάλυση των εργασιών σε μια κατασκευαστική εταιρεία Fiber-to-the-Home (FTTH), με έμφαση στη βελτίωση της απόδοσης και τον μετριασμό των κινδύνων. Η διατριβή εμβαθύνει σε διάφορες ... -
Operations of human resources engagement
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11) -
Outsourcing marketing σε ελληνικές ΜμΕ: μία ποιοτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Ο ρόλος των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜμΕ), στην οικονομική ανάπτυξη και ευημερία μίας χώρας, είναι μεγάλος και σημαντικός. Οι επιχειρήσεις αυτές απασχολούν μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού, και συμμετέχουν δυναμικά ... -
Participatory place branding μέσω πολιτισμικών γεγονότων : η περίπτωση του Δουργουτίου στον Νέο Κόσμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ενώ η Η Ελλάδα βρίσκεται σε μία κρίσιμη καμπή της σύγχρονης ιστορίας της, υπάρχουν ακόμη τομείς που μπορούν να είναι παραγωγικοί, όπως ο δημιουργικός τουρισμός, ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε οικονομική ανάπτυξη τόσο των ... -
Presenteeism in aviation & flight safety
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06) -
Project management methodology and tools
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Στην παρούσα εργασία γίνεται παρουσίαση της επιστήμης της Διαχείρισης Έργου (Project Management). Μέσα από τους ορισμούς του έργου (Project), της Διαχείρισης και του Διαχειριστή Έργου (Project Manager) δίνεται μία πρώτη ... -
QFD and FMEA: an industrial case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την εμφάνιση της νέας πρόκλησης για την συνεχή βελτίωση της ποιότητας, μέσω της διαχείρισης του κινδύνου. Η ποιότητα και ο κίνδυνος αποτελούν δύο βασικές έννοιες, που θα πρέπει ... -
Quality risks of outsourcing manufacturing activities in the pharmaceutical industry; a lean approach
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02-09) -
Rebranding marketing & corporate marketing. The case of Mondelez
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018) -
Red ocean vs blue ocean strategies
(2011-12-14) -
Retail offer advantage through brand orientation in Luxury, high fashion stores
(2007-05-22)This thesis provides a conceptualisation of brand orientation within the context of fashion retailing, specially the luxury, or, so-called, high fashion retailing. Most of the high fashion sold today is ready to wear ... -
Servitization: η διερεύνηση της τάσης αντικατάστασης των προϊόντων από υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης του εκδοτικού οίκου Express Publishing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της αντικατάστασης των παρεχόμενων προϊόντων στους καταναλωτές με πρόσθετες υπηρεσίες. Στην σημερινή εποχή, η ραγδαία εξέλιξη των σύγχρονων τεχνολογιών έχει ... -
SHRM: η συμβολή του Στρατηγικού Μάνατζμεντ Ανθρωπίνων Πόρων και ο ρόλος της επιλογής του κατάλληλου προσωπικού στη διατήρηση βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-08)Η αναγκαιότητα των ανθρώπων που μπορούν να είναι αποτελεσματικοί και αποδοτικοί στην ανάπτυξη καινοτόμων αγαθών και υπηρεσιών χαρακτηριζόμενοι ως χαρισματικοί και ταλαντούχοι, είναι πλέον αποδεδειγμένη, αφού μόνον μέσω ... -
Social media marketing
(2012-05-28)Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην αύξηση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του Web 2.0 ... -
Social media marketing: η περίπτωση του Facebook
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει αρχικά μια ιστορική αναδρομή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα ακολουθήσει η αναλυτική παρουσίασή τους, που περιλαμβάνει τους βασικούς ορισμούς, τις λειτουργίες τους, τις αλλαγές ... -
Social media on marketing and their influence on consumers behavior
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Social media και ελληνικές επιχειρήσεις. Μια ποιοτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η τεχνολογική επανάσταση στα πεδία της πληροφορικής και των επικοινωνιών άλλαξε τον τρόπο οργάνωσης της εργασίας και του επιχειρείν, της επικοινωνίας και της καθημερινής ζωής. Νέα προϊόντα και υπηρεσίες εισέβαλαν με εφαρμογές ... -
Spend analysis & η εφαρμογή της στην περίπτωση ενός ελληνικού πανεπιστημίου - συμβάσεις 2010 & 2011
(2014-01-07)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το σύγχρονο θέμα της ανάλυσης δαπανών. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται μία θεωρητική προσέγγιση της ανάλυσης αυτής. Μέσα από την αποτελεσματική διαχείριση, ταξινόμηση και κατηγοριοποίηση των ... -
Starbucks coffee : η σχέση στρατηγικής και κουλτούρας της επιχείρησης στην ελληνική αγορά
(2011-11-07)Κύριοι στόχοι της εργασίας είναι α) ο προσδιορισμός της έννοιας της κουλτούρας της υπό εξέταση επιχείρησης σε θεωρητικό αλλά κυρίως σε πρακτικό επίπεδο και η σύγκριση αυτής με την κουλτούρα και τις ελληνικές συνήθειες ... -
Statistical behavioral analysis of Greek mutual funds
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)