Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 166
Defining and comparing digital (micro‐)credentials for learning. A systematic literature review
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)
Ο κόσμος έχει εισέλθει στην ψηφιακή εποχή και ο τρόπος που μαθαίνουμε και εργαζόμαστε έχει αλλάξει δραστικά. Η παγκόσμια μετάβαση σε μια ψηφιακή οικονομία και κοινωνία απαιτεί την ανάπτυξη όλων των ψηφιακών ικανοτήτων των ...
Προώθηση η-τουρισμού (e-Tourism) σε ένα ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Ο σύνθετος χαρακτήρας της βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας παρουσιάζει ασυνήθιστες προκλήσεις για την εκπαίδευση και την εξειδίκευση των παρόχων, καθώς παρατηρείται έλλειψη υπηρεσιών, χρόνου αλλά και πόρων.
Η ...
Ενίσχυση δεξιοτήτων 21ου αιώνα στη τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: η αποτελεσματικότητα ενός e-Lab βασισμένου στη μεθοδολογία Project Based Learning (PrjBL) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-01)
Τις τελευταίες δεκαετίες, η ανάγκη για τη δια βίου μάθηση, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα μελέτης της διεθνούς βιβλιογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, η έμφαση των ερευνών αυτών εντοπίζεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου ...
Ανάπτυξη μαθηματικών και επιτελικών δεξιοτήτων μέσω ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)
Η διδασκαλία και η μάθηση μαθηματικών εννοιών και η καλλιέργεια μαθηματικών
δεξιοτήτων, στα παιδιά προσχολικής ηλικίας, αποτελεί μία συνεχή πρόκληση τόσο για
τους εκπαιδευτικούς όσο και για τα ίδια τα παιδιά. Η έρευνα, ...
Ανοικτή επιστήμη και σχολείο: ανιχνεύοντας τις απόψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10-02)
Στην καρδιά του κινήματος της Ανοικτής Επιστήμης βρίσκεται η απλή και ισχυρή ιδέα ότι η γνώση του κόσμου είναι δημόσιο αγαθό και ότι η τεχνολογία γενικά και ο Παγκόσμιος Ιστός ειδικότερα παρέχουν μια εξαιρετική ευκαιρία ...
Ενισχύοντας κοινωνικές δεξιότητες σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης: ένα διαπολιτισμικό σεμινάριο κατάρτισης σε εικονικούς κόσμους για την υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Σκοπός της έρευνας είναι ο σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός Διαπολιτισμικού Προγράμματος Κατάρτισης (CrossCulturalTrainingProgram) ενορχηστρωμένου σύμφωνα με τις θεωρίες της Γνωστικής Μαθητείας ...
Αξιολόγηση χρήσης ψηφιακού παιχνιδιού, serious game, για τη βελτίωση και την εκμάθηση της διαχείρισης και επίλυσης συγκρούσεων των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-05-28)
Η παρούσα διπλωματική εργασία βασίστηκε στο ψηφιακό παιχνίδι, My
Dream Theater, το οποίο δημιουργήθηκε από μία ερευνητική ομάδα της Ελλάδας, της Πορτογαλίας και της Αγγλίας, στο πλαίσιο του Project Siren. Αποσπώντας ...
Έρευνα για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19: βαθμός ετοιμότητας εφαρμογής της ηλεκτρονικής μάθησης και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καταγραφή των απόψεων, των γνώσεων και των βασικών δεξιοτήτων τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η κατάσταση που δημιουργήθηκε από την αναστολή λειτουργίας των σχολείων, υπό την πίεση της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης λόγω της πανδημίας Covid-19, προκάλεσε μεγάλη αναταραχή στον εκπαιδευτικό χώρο. Η εξ αποστάσεως ...
Βιβλιογραφική επισκόπηση αξιοποίησης εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Τα τελευταία χρόνια, τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) (Artificial Intelligence, AI) έχουν κυριαρχήσει σε όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες, με αξιοσημείωτη ένταση και στον τομέα της εκπαίδευσης (Lim et al., 2023:1). ...
Διερευνώντας τη δυναμική της μεθοδολογίας Steam στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας, μέσα από την επίλυση προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Η μεθοδολογία STEM τα τελευταία χρόνια προβάλλεται ως μία πρόταση διδακτικής μεθοδολογίας η οποία ανταποκρίνεται στις κλιμακούμενες ανάγκες της κοινωνίας και της αγοράς εργασίας στον σύγχρονο κόσμο. Αυτό εξασφαλίζεται μέσα ...