Μελέτη αντιλήψεων εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της ηλεκτρονικής μάθησης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
e-Learning ; Δεξιότητες ; Θεωρίες μάθησηςΠερίληψη
Η εργασία εξετάζει τις απόψεις των συμμετεχόντων για βασικές πτυχές της ηλεκτρονικής μάθησης, εστιάζοντας στις παιδαγωγικές στρατηγικές, την τεχνολογική ένταξη, τη συμμετοχή των μαθητών και την αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Τα ευρήματα δείχνουν ισχυρή συναίνεση σχετικά με τη σημασία της ανατροφοδότησης των μαθητών, των συνεργατικών έργων και των διαδραστικών δραστηριοτήτων. Οι νεότεροι εκπαιδευτικοί και εκείνοι με λιγότερη διδακτική εμπειρία θεωρούν τις πρακτικές ηλεκτρονικής μάθησης ως πιο αποτελεσματικές από τους παλαιότερους, πιο έμπειρους ομολόγους τους, υποδηλώνοντας μια διαφορά γενεών στην ικανότητα αξιοποίησης του e-learning. Η ανάλυση συσχέτισης αποκαλύπτει ισχυρές αλληλεξαρτήσεις μεταξύ των παιδαγωγικών στρατηγικών, της τεχνολογικής ολοκλήρωσης, της συμμετοχής των μαθητών και των μεθόδων αξιολόγησης, υπογραμμίζοντας τη σημασία μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης. Η εργασία, τέλος, υπογραμμίζει την αναγκαιότητα συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης για την ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού και την αποτελεσματική χρήση των εργαλείων ηλεκτρονικής μάθησης.