Browsing by Subject / Keyword "Καλλυντικά -- Βιομηχανία και εμπόριο"
Now showing items 1-12 of 12
-
Ανάλυση του κλάδου των ινστιτούτων αισθητικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η αισθητική αποτελεί την τέχνη με την οποία ο άνθρωπος έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει τα ωραία χαρακτηριστικά του και να βελτιώσει ελαττώματα που έχουν σχέση με την αισθητική προβολή του. Η σύγχρονη εξέλιξη της τεχνολογίας ... -
Βιώσιμη συσκευασία: ο ρόλος της στην περιβαλλοντική στρατηγική των εταιριών με στόχο την εξασφάλιση της βιωσιμότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να τονιστεί η βαρύτητα της επιλογής και εφαρμογής της βιώσιμης συσκευασίας από κάθε ελληνική εταιρία και ο αντίκτυπος που θα έχει αυτή η εφαρμογή, πρωτίστως στο περιβάλλον αλλά και στην ... -
Δημιουργία εναλλακτικών παραγωγικών σεναρίων και αξιολόγισης της αποδοτικότητάς τους - μελέτη περίπτωσης - (case study) σε βιομηχανία καλλυντικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Στα πλαίσια της μελέτης αυτής επιλέχθηκε μια τυπική Ελληνική βιομηχανία παραγωγής καλλυντικών προϊόντων μεσαίου μεγέθους, στην οποία εφαρμόστηκαν μοντέρνες τεχνικές οργάνωσης της παραγωγής της και επιχειρήθηκε να αξιολογηθεί ... -
Διαχείριση επιστροφών καταναλωτικών προϊόντων : μελέτη περίπτωσης επιχείρησης εμπορίας καλλυντικών προϊόντων
(2008-12-18)Οι τάσεις της εποχής επιβάλλουν για κάθε μεγάλη εταιρεία, τόσο την εξασφάλιση συνεχούς και αξιόπιστου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος όσο και την δημιουργία μιας στρατηγικής φιλικής προς το περιβάλλον. Η Αντίστροφη Εφοδιαστική ... -
Έλεγχος επιχειρηματικής δράσεως
(2009-07-22)Τα τελευταία χρόνια εντείνεται ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις επιχειρήσεις εμπορίας ή / και παραγωγής ταχέως διακινουμένων καταναλωτικών προϊόντων. Αναμφίβολα, το μάρκετινγκ αυτών των επιχειρήσεων αποσκοπεί στην αύξηση των ... -
Η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών καλλυντικών προϊόντων σε διεθνές επίπεδο
(2013-06-12)Η παρούσα μελέτη αποτελεί μεταπτυχιακή διατριβή, κατά την οποία ερευνείται η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών εξαγωγών καλλυντικών στη Ρωσία, μία αγορά που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει σημαντική αύξηση στην κατανάλωση ... -
Μέθοδοι πρόβλεψης, ανάλυση και εφαρμογή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη και μελετά κατά το πρώτο τις μεθόδους πρόβλεψης και κυρίως την ανάλυση χρονοσειρών, με στόχο την εφαρμογή κατά το δεύτερο μέρος των διαφόρων μοντέλων στην ... -
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση εταιρίας φυτικών καλλυντικών
(2013-02-25)Η βασική ιδέα που οδήγησε στην εκπόνηση της παρούσας μελέτης είναι ο έλεγχος της σκοπιμότητας για την ίδρυση μιας σύγχρονης μονάδας παραγωγής φυτικών σαπουνιών στο Νομό Αττικής. Οι κυριότερες παράμετροι που οδήγησαν στην ... -
Οι στρατηγικές των εταιρειών καλλυντικών σχετικά με την προβολή και προώθηση των προϊόντων τους μέσω YouTubers & Bloggers. Case study Brand: L' Oreal Paris
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η μεγαλύτερη και κοινή επιθυμία όλων των ανθρώπων για ευεξία κι ομορφιά είναι τα καλλυντικά προϊόντα τα όποια είναι, για εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, το διαβατήριο για μια πιο όμορφη ζωή. Η Βιομηχανία καλλυντικών ... -
Στρατηγικές διεύρυνσης του κλάδου των καλλυντικών μέσω πελατοκεντρικής προσέγγισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-24)Στην παρούσα εργασία μελετώνται έννοιες γνωστές στον επιχειρηματικό κόσμο, άλλες πιο καινούργιες και άλλες παλαιότερες όπου ακόμα μέχρι και σήμερα δεν έχουν έναν σαφή ορισμό, καθώς οι ερευνητές έχουν διάφορες απόψεις. Πιο ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ και διοίκηση ολικής ποιότητας. Ο κλάδος των καλλυντικών: η περίπτωση της Estee Lauder Hellas S.A. (The Estee Lauder Companies)
(2015-05-04)Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η προσέγγιση, εν αρχή, της θεωρίας του Στρατηγικού Μάνατζμεντ και της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, καθώς και η μεταξύ τους εφαρμογή και υιοθέτηση από τις επιχειρήσεις και ο ρόλος της ...