Η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών καλλυντικών προϊόντων σε διεθνές επίπεδο
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Καλλυντικά -- Βιομηχανία και εμπόριο ; Καλλυντικά -- Ανταγωνισμός ; Ανταγωνισμός επιχειρήσεωνΠερίληψη
Η παρούσα μελέτη αποτελεί μεταπτυχιακή διατριβή, κατά την οποία ερευνείται η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών εξαγωγών καλλυντικών στη Ρωσία, μία αγορά που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει σημαντική αύξηση στην κατανάλωση του συγκεκριμένου προϊόντος. Στη συνέχεια, γίνεται προσπάθεια σύγκρισης με τις αντίστοιχες των Γαλλικών, Ιταλικών, Αγγλικών, Γερμανικών και Αμερικάνικων καλλυντικών εξαγωγών. Επίσης, περιλαμβάνονται γενικά στοιχεία για τα καλλυντικά και τις κατηγορίες προϊόντων τους, καθώς και στατιστικά στοιχεία για την παραγωγή, την κατανάλωση και το εμπόριο του κλάδου. Πιο συγκεκριμένα, μελετήθηκε η διαχρονική ανταγωνιστικότητα των εξεταζόμενων χωρών, χρησιμοποιώντας δεδομένα και στατιστικά στοιχεία. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία εισαγωγική περιγραφή όσον αφορά την αγορά ,καθώς και τις μελλοντικές τάσεις και προοπτικές του κλάδου του εμπορίου των καλλυντικών προϊόντων. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζεται λεπτομερώς ο κλάδος των καλλυντικών στην Ελλάδα, στην Ευρώπη, καθώς και παγκοσμίως με τη βοήθεια στατιστικών στοιχείων που αφορούν την παραγωγή, την κατανάλωση και το εξαγωγικό εμπόριο. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μία μελέτη της αγοράς καλλυντικών στη Ρωσία, περιγράφοντας διαχρονικά την τάση του εμπορίου, τις μεθόδους, καθώς και τα δίκτυα διανομής που χρησιμοποιούνται. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται οι δείκτες που θα χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας και εξάγονται συμπεράσματα.