Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Καλλυντικά -- Βιομηχανία και εμπόριο"
Αποτελέσματα 11-12 από 12
-
Στρατηγικές διεύρυνσης του κλάδου των καλλυντικών μέσω πελατοκεντρικής προσέγγισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-24)Στην παρούσα εργασία μελετώνται έννοιες γνωστές στον επιχειρηματικό κόσμο, άλλες πιο καινούργιες και άλλες παλαιότερες όπου ακόμα μέχρι και σήμερα δεν έχουν έναν σαφή ορισμό, καθώς οι ερευνητές έχουν διάφορες απόψεις. Πιο ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ και διοίκηση ολικής ποιότητας. Ο κλάδος των καλλυντικών: η περίπτωση της Estee Lauder Hellas S.A. (The Estee Lauder Companies)
(2015-05-04)Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η προσέγγιση, εν αρχή, της θεωρίας του Στρατηγικού Μάνατζμεντ και της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, καθώς και η μεταξύ τους εφαρμογή και υιοθέτηση από τις επιχειρήσεις και ο ρόλος της ...