Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Επαυξημένη πραγματικότητα"
Αποτελέσματα 1-20 από 44
-
Advancing electronic healthcare in ambient assistive living utilizing intelligent mobile systems
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025)Η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες υγείας ασκεί έντονη πίεση στις υφιστάμενες λύσεις, ιδίως στον τομέα της Υποβοηθούμενης Διαβίωσης. Οι παραδοσιακές προσεγγίσεις βασίζονται συχνά σε στατικό, δαπανηρό και δύσχρηστο ... -
Includia : σχεδιασμός και υλοποίηση ενός διαπολιτισμικού επιτραπέζιου παιχνιδιού με χρήση επαυξημένης πραγματικότητας για μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Σε μια εποχή όπου οι σχολικές τάξεις χαρακτηρίζονται από αυξανόμενη πολιτισμική ποικιλομορφία, καθίσταται αναγκαία η καλλιέργεια αξιών όπως ο σεβασμός, η αποδοχή και η ενσυναίσθηση απέναντι στη διαφορετικότητα. Πολλοί ... -
Masters of printing : εκμάθηση της τέχνης των εκτυπώσεων μέσω εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός ψηφιακού επιτραπέζιου εκπαιδευτικού παιχνιδιού με τίτλο Masters of Printing, το οποίο σχεδιάστηκε με στόχο να υποστηρίξει τη διδασκαλία του ... -
Rescue_Mermaid: μία εφαρμογή απεικόνισης του προσφυγικού πολιτισμού στο νησί της Λέσβου με την χρήση επαυξημένης πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04)Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας περιγράφεται η μελέτη και η ανάπτυξη μίας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας με θέμα τη περιήγηση σε περιοχές της Λέσβου στις οποίες συναντάμε γκράφιτι, με τη χρήση κινητών συσκευών. ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού επιτραπέζιου παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας «Where is Chris?» με σενάριο μυστηρίου και καθημερινές επικοινωνιακές καταστάσεις για τη διδασκαλία αγγλικών επιπέδου Β1
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Το «Where is Chris?» είναι ένα υβριδικό εκπαιδευτικό παιχνίδι που συνδυάζει επιτραπέζιους μηχανισμούς με Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR), τοποθετώντας τη μάθηση της Αγγλικής μέσα σε αποστολή μυστηρίου στο Λονδίνο. Οι ... -
Ανάπτυξη ψηφιακού οδηγού για τη δημιουργία επιτραπέζιων παιχνιδιών επαυξημένης πραγματικότητας με τη χρήση του ARTutor
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-08)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός ψηφιακού οδηγού για τη δημιουργία επιτραπέζιων παιχνιδιών με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας, αξιοποιώντας την πλατφόρμα ARTutor. ... -
Αξιοποίηση επαυξημένης πραγματικότητας στην προσχολική εκπαίδευση : επίδραση στην εμπλοκή των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Σκοπός: Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία μελετά την αξιοποίηση της εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας ARTutor στο πλαίσιο της εκπαίδευσης μαθητών προσχολικής ηλικίας, και ειδικότερα της πιθανής επίδρασης στο ... -
Αξιοποίηση παιχνιδιού μικτής πραγματικότητας σε σχολικό περιβάλλον για την απόκτηση γνώσεων σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία ερευνά τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση για την ενίσχυση της κατανόησης και ευαισθητοποίησης των μαθητών σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων στο ... -
Αξιοποίηση παιχνιδιού μικτής πραγματικότητας σε σχολικό περιβάλλον για την απόκτηση γνώσεων σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία ερευνά την αξιοποίηση και αξιολόγηση ενός παιχνιδιού μικτής πραγματικότητας για την εκπαίδευση μαθητών σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων. Στοχεύει να αναδείξει την ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της «ανεστραμμένης τάξης» στο μάθημα της ιστορίας με τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή εργασία είναι μια έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της « ανεστραμμένης τάξης» σε συνδυασμό με τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας στο μάθημα της ιστορίας του Δημοτικού ... -
Εγχειρίδιο αρχιτεκτονικής, με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας «Ανενεργά Λατομεία»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η σύνδεση της Τεχνολογίας με την Αρχιτεκτονική μέσω ενός διαδραστικού εγχειριδίου, το οποίο καθιστά δυνατή την ιδέα της «διαδραστικής Αρχιτεκτονικής». Η παγκοσμιοποίηση των σύγχρονων ... -
Εικονική περιήγηση και εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Στην παρούσα εργασία θα εξεταστεί η έννοια της επαυξημένης πραγματικότητας και ο τρόπος εφαρμογής της σε μουσειακούς χώρους και πολιτιστικούς οργανισμούς. Σκοπός είναι να μελετηθεί ο βαθμός που η εφαρμογή της τεχνολογίας ... -
Εικονικό Μουσείο Σύρου: το υλικό και το άυλο στοιχείο. Ολοκληρωμένη διαχείριση πολιτιστικής κληρονομιάς και νέες μουσειολογικές προσεγγίσεις. Μοντελοποίηση δεδομένων και ελεγχόμενα λεξιλόγια για την τεκμηρίωση πολιτιστικών αγαθών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-05-15)Τα τελευταία έτη οι νέες τεχνολογίες αποτελούν την καινοτόμο δυναμική πτυχή σε ποικίλους τομείς των επιστημών και των τεχνών, συμβάλλοντας, συνεπακόλουθα, στη ραγδαία και θεαματική εξέλιξη και ανάπτυξη πεδίων ήδη υπαρχόντων, ... -
Εκπαιδευτικό εγχειρίδιο ιστορίας, με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας: σπουδαίες προσωπικότητες του 1821
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-01)Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να προσεγγίσει ιστορικά γεγονότα με τεχνολογικά μέσα. Ο 21ος αιώνας τον οποίο διανύουμε, χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία ανάπτυξη που έχει δεχθεί ο τομέας της πληροφορικής και της ... -
Εξατομικευμένη ηλεκτρονική περιήγηση με φορητές συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Εδώ και αρκετες δεκαετιες επιστήμονες του τομέα της τεχνολογίας προσπαθουν να υλοποιήσουν την ιδέα του να συνδιαζει κανεις στην καθημερινότητα του τον πραγματικό με έναν εικονικό κόσμο. Τεχνολογίες οπως η εικονική (VR) ... -
Εξατομικευμένη περιήγηση με λειτουργία επαυξημένης πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αποσκοπεί στην ανάπτυξη μιας εφαρμογής για κινητά τηλεφωνά, η οποία θα χρησιμοποιεί τεχνολογίες και εξαρτήματα της συσκευής όπως είναι το GPS και η επαυξημένη πραγματικότητα για την καλύτερη ... -
Επαυξημένη πραγματικότητα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση : μία μελέτη περίπτωσης για την επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η διπλωματική εργασία εξετάζει την αξία της Επαυξημένης Πραγματικότητας (ΕΠ) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με έμφαση στην αντίληψη των φοιτητών για τη χρησιμότητα, την ευκολία χρήσης και το ενδιαφέρον του μαθήματος. Σε ένα ... -
Επαυξημένη, εικονική και μικτή πραγματικότητα για την πολιτιστική κληρονομιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)Μια προσέγγιση πολυμέσων στη διάδοση, την επικοινωνία και την εκμετάλλευση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς (CH) είναι μια καθιερωμένη τάση παγκοσμίως. Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η χρήση νέων και συνδυασμένων μέσων βελτιώνει ... -
Επαυξημένη, εικονική και μικτή πραγματικότητα για την πολιτιστική κληρονομιά. Ψηφιακή αναπαράσταση του κάστρου της Ζαρνάτας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-10)Η παρούσα εργασία με τίτλο "Μικτή, Εικονική και Επαυξημένη Πραγματικότητα για την Πολιτιστική Κληρονομιά", διερευνά την ένταξη των αναδυόμενων τεχνολογιών, δηλαδή της επαυξημένης πραγματικότητας (AR), της μικτής πραγματικότητας ... -
Εφαρμογές της πληροφορικής στη βιομηχανία των ρούχων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-28)Πρωταρχικός στόχος των ενδυμάτων αποτελεί η προστασία των ανθρώπων από τις καιρικές συνθήκες, για αυτό και η εξέλιξη τους ξεκινάει από τους Νεάντερταλ και συνεχίζει έως και σήμερα. Η μαζική παραγωγή ρούχων ξεκίνησε μετά ...

