Επαυξημένη πραγματικότητα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση : μία μελέτη περίπτωσης για την επιχειρηματικότητα
Augmented reality in higher education : a case study on entrepreneurship
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/16226/Vladeni_%ce%9c%ce%97%ce%9c2103.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Προβολή/Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Επαυξημένη πραγματικότητα ; e-Learning ; Metaverse ; Augmented reality ; Six thinking hatsΠερίληψη
Η διπλωματική εργασία εξετάζει την αξία της Επαυξημένης Πραγματικότητας (ΕΠ) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με έμφαση στην αντίληψη των φοιτητών για τη χρησιμότητα, την ευκολία χρήσης και το ενδιαφέρον του μαθήματος. Σε ένα εργαστήριο που διεξήχθη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε θεματικό περιεχόμενο για την επιχειρηματικότητα, αξιολογήθηκε η επίδραση της ΕΠ πριν και μετά την εμπειρία. Αξιοποιώντας τη ροή ενός μοντέλου δημιουργικότητας βασισμένο στη ‘Σχεδιαστική Σκέψη’ (Design Thinking), ενσωματώθηκαν τεχνικές όπως τα ‘Έξι Σκεπτόμενα Καπέλα” (Six Thinking Hats), για τη διευκόλυνση της κριτικής και της δημιουργικής σκέψης. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν την χρήση της ΕΠ σημαντική οδηγώντας τους φοιτητές σε καλύτερη κατανόηση του υλικού. Δίνοντας ώθηση για περαιτέρω έρευνα στο πεδίο της ανάπτυξης ειδικών εφαρμογών ΕΠ, αποτιμώντας ταυτόχρονα ένα εύρος ψυχολογικών δεικτών.