Show simple item record

Επαυξημένη πραγματικότητα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση : μία μελέτη περίπτωσης για την επιχειρηματικότητα

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΒλαδένη, Άννα
dc.date.accessioned2024-02-28T12:22:44Z
dc.date.available2024-02-28T12:22:44Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16226
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3648
dc.description.abstractΗ διπλωματική εργασία εξετάζει την αξία της Επαυξημένης Πραγματικότητας (ΕΠ) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με έμφαση στην αντίληψη των φοιτητών για τη χρησιμότητα, την ευκολία χρήσης και το ενδιαφέρον του μαθήματος. Σε ένα εργαστήριο που διεξήχθη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε θεματικό περιεχόμενο για την επιχειρηματικότητα, αξιολογήθηκε η επίδραση της ΕΠ πριν και μετά την εμπειρία. Αξιοποιώντας τη ροή ενός μοντέλου δημιουργικότητας βασισμένο στη ‘Σχεδιαστική Σκέψη’ (Design Thinking), ενσωματώθηκαν τεχνικές όπως τα ‘Έξι Σκεπτόμενα Καπέλα” (Six Thinking Hats), για τη διευκόλυνση της κριτικής και της δημιουργικής σκέψης. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν την χρήση της ΕΠ σημαντική οδηγώντας τους φοιτητές σε καλύτερη κατανόηση του υλικού. Δίνοντας ώθηση για περαιτέρω έρευνα στο πεδίο της ανάπτυξης ειδικών εφαρμογών ΕΠ, αποτιμώντας ταυτόχρονα ένα εύρος ψυχολογικών δεικτών.el
dc.format.extent126el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕπαυξημένη πραγματικότητα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση : μία μελέτη περίπτωσης για την επιχειρηματικότηταel
dc.title.alternativeAugmented reality in higher education : a case study on entrepreneurshipel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe thesis examines the value of Augmented Reality (AR) in higher education, with an emphasis on students' perception of the usefulness, ease of use and interest of the course. In a workshop conducted in higher education, on thematic content for entrepreneurship, the impact of the AR was evaluated before and after the experience. Utilizing the flow of a creativity model based on 'Design Thinking', techniques such as 'Six Thinking Hats' were incorporated to facilitate critical and creative thinking. The results highlighted the use of EP as important in leading students to a better understanding of the material. Providing impetus for further research in the field of developing specific AR applications while assessing a range of psychological indicators.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.subject.keyworde-Learningel
dc.subject.keywordMetaverseel
dc.subject.keywordAugmented realityel
dc.subject.keywordSix thinking hatsel
dc.date.defense2024-02-15


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»