Browsing by Advisor "Σάμψων, Δημήτριος"
Now showing items 1-20 of 67
-
An evaluation framework for Massive Open Online Courses for Professional Development (MOOCs4PD): the case of the Learn2Analyze MOOC
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (ΜΑΔΜ) μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύτιμο εργαλείο για την ανάπτυξη επαγγελματικών ικανοτήτων σε μαζική κλίμακα. Παρ' όλα αυτά, στη βιβλιογραφία αναφέρονται ως αδυναμίες των ΜΑΔΜ, ... -
ASK4Apps : an android market for educational mobile apps
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Defining and comparing digital (micro‐)credentials for learning. A systematic literature review
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)Ο κόσμος έχει εισέλθει στην ψηφιακή εποχή και ο τρόπος που μαθαίνουμε και εργαζόμαστε έχει αλλάξει δραστικά. Η παγκόσμια μετάβαση σε μια ψηφιακή οικονομία και κοινωνία απαιτεί την ανάπτυξη όλων των ψηφιακών ικανοτήτων των ... -
Evaluation framework for the integration of gamification elements in Massive Open Online Courses for Professional Development (MOOCs4PD)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Η Παιχνιδοποίηση έχει χρησιμοποιηθεί ως μία επιτυχημένη στρατηγική για την κινητοποίηση και την εμπλοκή των χρηστών σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της ψηφιακής διδασκαλίας και μάθησης, ... -
Social tagging evaluation methodologies in technology - enhanced learning
(2012-10-11)Ο στόχος της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι η εφαρμογή μιας προτεινόμενης Μεθοδολογίας Ανάλυσης Συλλογικού Χαρακτηρισμού, σε μια υπάρχουσα Αποθήκη Μεταδεδομένων Μαθησιακών Αντικειμένων, την «OpenScien ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής βιβλιοθήκης ψηφιακών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και σεναρίων διδασκαλίας για την υποστήριξη εκπαιδευτικών κοινοτήτων καλής πρακτικής
(2013-02-20)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία αρχικά εντοπίστηκε και μελετήθηκε η ανάγκη για εκπαιδευτικό σχεδιασμό, διατυπώθηκε ο ορισμός του και η μεθοδολογία που ακολουθείται μέσα από τα μοντέλα εκπαιδευτικού σχεδιασμού. ... -
Ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης ικανοτήτων
(2012-09-25)Κατά τα τελευταία χρόνια η διεθνής κοινότητα που ασχολείται με την εκπαίδευση και κυρίως των ενηλίκων, έχει εισάγει ένα νέο όρο γενικότερο και πιο σύνθετο από την γνώση, την Ικανότητα. Ως αποτέλεσμα δημιουργήθηκαν ... -
Ανάπτυξη τεχνολογικά υποστηριζόμενων δραστηριοτήτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (δημιουργικότητα)
(2012-10-02)Το Ψηφιακό Σχολείο είναι βασικό συστατικό του οράματος του Νέου Σχολείου του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και ενέργειες για την ανάπτυξη αυτού έχουν ξεκινήσει τον τελευταίο χρόνο. Στο πλαίσιο αυτό ... -
Αναπτύσσοντας ένα πλαίσιο ικανοτήτων βασισμένο στη σχεδιαστική σκέψη για εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η Σχεδιαστική Σκέψη αποτελεί μια δυναμική διαδικασία και τρόπο σκέψης και δράσης, που συναντάται στο χώρο των επιχειρήσεων, στην ανάπτυξη καινοτομιών και στην επίλυση προβλημάτων. Στο χώρο της σχολικής εκπαίδευσης είναι ... -
Ανοικτή επιστήμη και σχολείο: ανιχνεύοντας τις απόψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10-02)Στην καρδιά του κινήματος της Ανοικτής Επιστήμης βρίσκεται η απλή και ισχυρή ιδέα ότι η γνώση του κόσμου είναι δημόσιο αγαθό και ότι η τεχνολογία γενικά και ο Παγκόσμιος Ιστός ειδικότερα παρέχουν μια εξαιρετική ευκαιρία ... -
Αξιολόγηση χρήσης εκπαιδευτικού λογισμικού στην διδασκαλία των μαθηματικών της Α' και Β' τάξης τριθέσιου δημοτικού σχολείου
(2014-06-19)Ο τρόπος διδασκαλίας των μαθηματικών στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου έχει παραμείνει σταθερός εδώ και αρκετές δεκαετίες, παρόλες τις σύγχρονες εξελίξεις στον τομέα των εκπαιδευτικών τεχνολογιών και ειδικότερα των ... -
Αξιοποίηση εικονικών κόσμων για την απόκτηση δεξιοτήτων στην επίλυση προβλημάτων
(2012-06-27)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν διπλός: Πρώτον, ένα σύνολο γεωγραφικά διεσπαρμένων έμπειρων στελεχών και εκπαιδευτών των προγραμμάτων δια βίου εκπαίδευσης από απόσταση, που σχεδιάστηκαν στα πλαίσια του Γ’ και Δ’ ΚΠΣ ... -
Αξιοποίηση εικονικών κόσμων για την κατάρτιση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(2012-12-03)Η πρώτη παιδαγωγική παρέμβαση που κάνει ή πιο σωστά οφείλει να κάνει ένας εκπαιδευτικός (πολλές φορές πριν ακόμη γνωρίσει τους μαθητές του) είναι η οργάνωση του χώρου της τάξης του. Του χώρου που θα φιλοξενήσει αυτόν και ... -
Αξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής στην πρωτοσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκεται η ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού σεναρίου για την διδασκαλία του μαθήματος της Γλώσσας στην πρώτη δημοτικού, αξιοποιώντας το εργαλείο εκπαιδευτικής ρομποτικής «Lego Spike Essential». ... -
Αξιοποίηση εκπαιδευτικών βίντεο στο πλαίσιο των ανοικτών ακαδημαϊκών μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(2013-04-25)Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται όλο και πιο έντονη η τάση των Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να επιτρέπουν σε όλους, την ανοικτή πρόσβαση, μέσω Διαδικτύου, σε μαθήματα των Προγραμμάτων Σπουδών τους και στο ψηφιακό ... -
Αξιοποίηση επαυξημένης πραγματικότητας στην προσχολική εκπαίδευση : επίδραση στην εμπλοκή των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Σκοπός: Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία μελετά την αξιοποίηση της εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας ARTutor στο πλαίσιο της εκπαίδευσης μαθητών προσχολικής ηλικίας, και ειδικότερα της πιθανής επίδρασης στο ... -
Αξιοποίηση συστημάτων διαχείρισης Η-Τάξεων υποστηριζόμενων από εικονικούς κόσμους για τη δια βίου εκπαίδευση και κατάρτιση
(2012-11-30)Ενδιαφέρον προκαλεί ο μεγάλος αριθμός ερευνητικών μελετών που διαπραγματεύεται την αξιολόγηση της αξιοποίησης ψηφιακών συστημάτων για την υποστήριξη της Δια Βίου Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Οι 3Δ Εικονικοί Κόσμοι και τα ... -
Αξιοποίηση της τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαίδευσης για ενδοεπιχειρησιακή κατάρτιση: δημιουργία ενός επιχειρηματικού μοντέλου για την ενσωμάτωση ηλεκτρονικής μάθησης στις επιχειρησιακές δομές
(2014-04-29)Η ανάπτυξη του επιχειρησιακού e-learning συμβαδίζει με την ανάγκη των επιχειρήσεων για διαρκή βελτίωση της αποδοτικότητας και ανταγωνιστικότητας τους μέσω της εκπαίδευσης του προσωπικού τους. Ωστόσο, η υλοποίηση ενός έργου ... -
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού "Γλώσσα Ε' και ΣΤ' Δημοτικού" για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια σχολική εκπαίδευση
(2013-05-14)Στόχος της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι να προτείνει στους εκπαιδευτικούς τρία πρότυπα εκπαιδευτικά σενάρια για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ... -
Αξιοποίηση του εργαλείου Moodle στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας Γ΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το αν και κατά πόσο η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, μέσω μιας διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας, μπορεί να οδηγήσει στην κατάκτηση των στόχων του μαθήματος, στη Γ’ τάξη ...