Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Τσόγκας, Μάρκος - Μάριος"
Αποτελέσματα 5-24 από 160
-
City branding & marketing: η περίπτωση του Πειραιά
(2014-07-09)Η παρούσα εργασία ασχολείται με ένα ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα όπως είναι αυτό του city branding δηλαδή της προώθησης πόλεων, μια έννοια πολύπλοκη και πολυδιάστατη η οποία εμπεριέχει τις παραπλήσιες νοηματικά έννοιες του ... -
Crowdfunding: έννοια, ορισμός και καινοτόμες μέθοδοι χρηματοδότησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-20)Το crowdfunding «προέκυψε» από την έννοια του crowdsourcing που εισήγαγαν οι Jeff Howe και Mark Robinson το 2006. Επίσης, «δανείστηκε» στοιχεία από τη μικροχρηματοδότηση. Το crowdsourcing ορίζεται ως ένας τρόπος απόκτησης ... -
Destination marketing – Μάνη : ένας αναδυόμενος τουριστικός προορισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Diffusion of Enterprise Risk Management in Greek companies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-22) -
Digital marketing - H περίπτωση του instagram
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019) -
Digital marketing και branding σε εταιρείες τεχνολογίας και μόδας : μια εμπειρική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Ο κλάδος του ψηφιακού μάρκετινγκ και του branding εξελίσσεται ολοένα και παραπάνω τα τελευταία χρόνια, έχοντας επηρεάσει και αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να σχολιάσει ... -
Digital pharmaceutical marketing : from OTC (over the counter) to OTK (over the keyboard)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-26) -
Executive characteristics and internationalization decisions
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Το ενδιαφέρον της παρούσας μελέτης εγείρεται από το γεγονός ότι η ελληνική οικονομία παρουσιάζει σημαντικά μειωμένη εξαγωγική δραστηριότητα, κάτι επιζήμιο και με αρνητικό αντίκτυπο στην κερδοφορία της. Δεδομένου ότι το ... -
Hotel brand equity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την έννοια και την βαρύτητα του εμπορικού σήματος ιδιαίτερα στα ξενοδοχεία και τον ρόλο που έχει στις καταλυματικές επιχειρήσεις τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο ... -
Marketing plan και επιτυχημένο λανσάρισμα του φαρμακευτικού προϊόντος Daxas στην ελληνική φαρμακευτική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν η εκπόνηση ενός σχεδίου Μάρκετινγκ για το επιτυχημένο λανσάρισμα του Φαρμακευτικού προϊόντος DAXAS - το οποίο παράγει και διανέμει η Nycomed - στην Ελληνική αγορά. Tο Daxas είναι ένα ... -
Nation branding - The brand of Greece
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο να μελετήσει την επικοινωνιακή στρατηγική διαχείρισης της εθνικής ταυτότητας ενός κράτους, η οποία είναι ευρέως γνωστή ως nation branding καθώς και τις δυνατότητες που ... -
Neuromarketing : πως η αντίληψη και οι αισθήσεις επηρεάζουν την συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-11) -
Outsourcing marketing σε ελληνικές ΜμΕ: μία ποιοτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Ο ρόλος των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜμΕ), στην οικονομική ανάπτυξη και ευημερία μίας χώρας, είναι μεγάλος και σημαντικός. Οι επιχειρήσεις αυτές απασχολούν μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού, και συμμετέχουν δυναμικά ... -
Participatory place branding μέσω πολιτισμικών γεγονότων : η περίπτωση του Δουργουτίου στον Νέο Κόσμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ενώ η Η Ελλάδα βρίσκεται σε μία κρίσιμη καμπή της σύγχρονης ιστορίας της, υπάρχουν ακόμη τομείς που μπορούν να είναι παραγωγικοί, όπως ο δημιουργικός τουρισμός, ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε οικονομική ανάπτυξη τόσο των ... -
Rebranding marketing & corporate marketing. The case of Mondelez
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018) -
Servitization: η διερεύνηση της τάσης αντικατάστασης των προϊόντων από υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης του εκδοτικού οίκου Express Publishing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της αντικατάστασης των παρεχόμενων προϊόντων στους καταναλωτές με πρόσθετες υπηρεσίες. Στην σημερινή εποχή, η ραγδαία εξέλιξη των σύγχρονων τεχνολογιών έχει ... -
Social media marketing
(2012-05-28)Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην αύξηση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του Web 2.0 ... -
Social media και ελληνικές επιχειρήσεις. Μια ποιοτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η τεχνολογική επανάσταση στα πεδία της πληροφορικής και των επικοινωνιών άλλαξε τον τρόπο οργάνωσης της εργασίας και του επιχειρείν, της επικοινωνίας και της καθημερινής ζωής. Νέα προϊόντα και υπηρεσίες εισέβαλαν με εφαρμογές ... -
The interplay of product and marketing innovation as an internationalization factor
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-30)Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο ένα προϊόν/υπηρεσία διεθνοποιείται και το πώς το μάρκετινγκ καινοτομίας μπορεί να βοηθήσει σε αυτή τη διαδικασία. Το ερευνητικό εργαλείο της έρευνας ήταν το ... -
The novel concept of destination love in tourism & marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07-28)Ο ουσιαστικός ρόλος της αγάπης, στον τουρισμό και το μάρκετινγκ, έχει τονιστεί από πολλούς ακαδημαϊκούς. Στον τουρισμό, το brand προορισμού -δηλαδή η δημιουργία ενός ονόματος, συμβόλου, λογότυπου, λεκτικού σήματος ή άλλου ...