Hotel brand equity
View/ Open
Keywords
Εμπορικά σήματα ; Πιστότητα ; Ξενοδοχεία ; ΑλυσίδεςAbstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την έννοια και την βαρύτητα του εμπορικού σήματος ιδιαίτερα στα ξενοδοχεία και τον ρόλο που έχει στις καταλυματικές επιχειρήσεις τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο επίπεδο.
Εξετάζονται με ιδιαίτερη προσοχή θέματα που είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το εμπορικό σήμα όπως η πιστότητα των πελατών, η σχέση ονόματος- ποιότητας, η θέση του εμπορικού σήματος στο μυαλό του καταναλωτή.
Μετά την δευτερογενή έρευνα εκπονήθηκε μελέτη περίπτωσης με εις βάθος συνεντεύξεις ξενοδοχοϋπαλλήλων στην Πάτρα όπου μελετήθηκε η αγορά και ο τρόπος που αυτή λειτουργεί.