Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Κουρεμένος, Αθανάσιος"
Αποτελέσματα 21-40 από 49
-
Η μουσική ως επιστημονικό εργαλείο στη διάθεση του σύγχρονου Marketer: διαμόρφωση εικόνας προϊόντος και επιρροή καταναλωτικής συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)Ο ρόλος της μουσικής γενικότερα στο μάρκετινγκ και ειδικότερα στη διαφήμιση και στη δημιουργία ατμόσφαιρας ενός καταστήματος δεν έχει μελετηθεί αρκετά, συγκριτικά τουλάχιστον με άλλα εκτελεστικά στοιχεία της διαφήμισης ή ... -
Η ποιότητα υπηρεσιών στη διαδικασία πωλήσεων και ο ρόλος του πωλητή 'Ερευνα στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014) -
Η προώθηση πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ: καταγραφή της προώθησης πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ και στο μίγμα προώθησης και επικοινωνίας, όπως παρουσιάζεται στη διεθνή βιβλιογραφία και περιγραφή της θέσης της στην ελληνική βιομηχανική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1999)Η εργασία αυτή πραγματεύεται την Προώθηση Πωλήσεων στο Βιομηχανικό Μάρκετινγκ, αναλύοντας την σχετική σημαντικότητα και εφαρμογή των προωθητικών εργαλείων πώλησης στις βιομηχανικές αγορές, ιδιαίτερα σε σχέση με την προσωπική ... -
Κρητική διατροφή και ποιοτικός τουρισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την κρητική διατροφή ως μέσο για την αναβάθμιση και αύξηση του ποιοτικού τουρισμού στην Κρήτη. Παρατίθενται αρχικά, στοιχεία για την ιστορία της κρητικής διατροφής ... -
Μάρκετινγκ εγγύτητας με τη χρήση της τεχνολογίας Beacon : έρευνα δυνατοτήτων και προοπτικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η διπλωματική αυτή εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών της Τεχνοοικονομικής Διοίκησης Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Καθότι ένα πρόγραμμα σπουδών με κύριες κατευθύνσεις ... -
Μάρκετινγκ και ποιότητα υπηρεσιών σε υπηρεσία ταχείας εστίασης
(2014-05-05)Η ποιότητα αναγνωρίζεται σήμερα από τις επιχειρήσεις ως ο θεμέλιος λίθος για την ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού. Τα θέματα που σχετίζονται με την επίτευξη και τη βελτίωση της ποιότητας, καθώς και με την ικανοποίηση ... -
Μάρκετινγκ πολυτελών προϊόντων εν καιρώ οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Αντικειμενικός σκοπός: Η οικονομική κρίση που είχε αφετηρία την αγορά ακινήτων στις Η.Π.Α. το 2008 και επεκτάθηκε ταχύτατα μέσω του χρηματοπιστωτικού συστήματος σε όλο τον κόσμο, όπως είναι φυσικό επηρέασε σε σημαντικό ... -
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: διαφορές εκτιμήσεων και αντιλήψεων της τουριστικής εμπειρίας μεταξύ επαγγελματιών και τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να εξετάσει τη χρήση ενός ιδιαίτερου τύπου διαδικασίας απόκτησης γνώσης (Έρευνα Μάρκετινγκ) μέσα σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον (Τουριστικοί Προορισμοί), αναγνωρίζοντας τη γνώση ως ... -
Μακροοικονομικοί δείκτες, μάκρομαρκετινγκ και τουρισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η Ελλάδα είναι μια χώρα που διαθέτει πολλούς τουριστικούς πόρους. Είναι αδήριτη ανάγκη να προσδιοριστούν αυτοί οι πλούσιοι πολιτισμικοί, ιστορικοί, θρησκευτικοί, ιαματικοί κλπ πόροι για την αξιολόγηση & μέτρηση της ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ... -
Ο αγροτουρισμός στην Ελλάδα και την Ευρώπη
(2013-04-11)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εξετάσει το φαινόμενο του αγροτουρισμού ως μορφή εναλλακτικού τουρισμού, η οποία γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση τα τελευταία χρόνια σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο. Η προσέγγιση που ... -
Ο χειμερινός τουρισμός στην Αθήνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)Ο χειμερινός τουρισμός δεν συνιστά μια πρόσφατη εκροή του βιομηχανικού πολιτισμικού γίγνεσθαι. Αυτός ακολούθησε την εξέλιξη και τις αμέτρητες αλλαγές της ανθρωπότητας κατά τη διάρκεια των τελευταίων αιώνων. Σήμερα. ... -
Οι δραστηριότητες των τουριστών κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11-11)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι δραστηριότητες των τουριστών κρουαζιέρας που επέλεξαν το λιμάνι του Πειραιά ως σταθμό της κρουαζιέρας, ο τρόπος με τον οποίο κλείνουν τη κρουαζιέρα, τα κίνητρα που τους ... -
Οι ειδικές μορφές τουρισμού στα Δωδεκάνησα "Η περίπτωση του αναρριχητικού τουρισμού της Καλύμνου"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07-02)Η παρούσα πτυχιακή επιχειρεί να μελετήσει τις έννοιες των Ειδικών μορφών τουρισμού και του Αναρριχητικού τουρισμού της Καλύμνου. Για αυτό το σκοπό πραγματοποιήθηκε και έρευνα μέσω ερωτηματολογίων σε αναρριχητές ... -
Οι ιστότοποι των ναυτιλιακών εταιριών ως εργαλεία μάρκετινγκ και πώληση
(2014-06-03)Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών εταιρειών δεν ασχολείται μόνο με την ανάπτυξη και την εφαρμογή επιτυχημένων στρατηγικών. Για να είναι επιτυχές το μάρκετινγκ πρέπει να υπάρξει ένας προσανατολισμός μάρκετινγκ σε όλη την εταιρεία, ... -
Ποιότητα στη διαδικασία ανάπτυξης καινοτομικών ιδεών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-07)Η ιστορία διακρίνεται για τον πλούτο της προσφερόμενης σκέψης και του τρόπου ερμηνείας διαφόρων φιλοσοφικών και επιστημονικών θεμάτων. Οι θέσεις του Σωκράτη, του Αριστοτέλη, του Αρχιμήδη και όλων εκείνων που μας έκαναν ... -
Ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών στο νησί της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των επισκεπτών στη Νάξο μέσα από το εξής ερευνητικό πλαίσιο: τουριστικό μάρκετινγκ - μάρκετινγκ υπηρεσιών - ποιότητα υπηρεσιών. -
Ποιότητα υπηρεσιών σε μουσεία: μελέτη περίπτωσης το Μουσείο της Ακρόπολης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η έννοια της ποιότητας υπηρεσιών σε μουσεία, τι συνεπάγεται δηλαδή η ποιότητα στην κάθε παράμετρο λειτουργίας ενός μουσείου. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Η ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας: μέτρηση ικανοποίησης ασθενών από Δημόσιο Κέντρο Υγείας και αναδιοργάνωση του Κέντρου Υγείας βάσει των αποτελεσμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-06)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας του Πανεπιστημίου Πειραιά. Σκοπός της είναι η έρευνα ικανοποίησης των ασθενών από τις Υπηρεσίες Υγείας ... -
Ποιοτικά κριτήρια αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών στην ελληνική βιομηχανία: εμπειρική έρευνα για την αποτύπωση των ποιοτικών κριτηρίων αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές επιχειρήσεις της ελληνικής οικονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Η φάση της αξιολόγησης και επιλογής καινοτομιών αποτελεί το αρχικό εκείνο σημείο στο οποίο η διοίκηση μιας επιχείρησης δεσμεύεται να επενδύσει τους απαραίτητους πόρους για την υιοθέτηση και αξιοποίηση της καινοτομίας. ...