Οι ιστότοποι των ναυτιλιακών εταιριών ως εργαλεία μάρκετινγκ και πώληση

Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ναυτιλιακές επιχειρήσεις -- Μάρκετινγκ ; Ναυτιλία ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ιστότοποι -- ΑνάπτυξηΠερίληψη
Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών εταιρειών δεν ασχολείται μόνο με την ανάπτυξη και την εφαρμογή επιτυχημένων στρατηγικών. Για να είναι επιτυχές το μάρκετινγκ πρέπει να υπάρξει ένας προσανατολισμός μάρκετινγκ σε όλη την εταιρεία, ο οποίος θα πρέπει προωθεί την ιδέα του και να καταδεικνύει μια προσέγγιση του σε όλες τις εσωτερικές και εξωτερικές δραστηριότητες. Η έννοια του προσανατολισμού των πελατών στις επιχειρηματικές αγορές, έχει προσελκύσει την προσοχή από τους ακαδημαϊκούς και τα στελέχη και έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως στην επιστήμη του μάρκετινγκ. Ο όρος «πελατοκεντρικές» επιχειρήσεις χρησιμοποιείται για να περιγράψει το πόσο η επιχείρηση γνωρίζει τις ανάγκες των πελατών και πώς ανταποκρίνεται η επιχείρηση όσον αφορά τη συνεχή δημιουργία αξίας και την παράδοση. Παρά την αυξανόμενη βιβλιογραφία που επικεντρώνεται στον προσανατολισμό στον πελάτη και τις σχέσεις των επιχειρήσεων εν γένει, υπάρχει έλλειψη βιβλιογραφίας που να εξηγεί τον προσανατολισμό του μάρκετινγκ σε ναυτιλιακές εταιρείες. Το ναυτιλιακό μάρκετινγκ μπορεί να περιγραφεί με τη βοήθεια όλων των πρακτικών πτυχών στο πλαίσιο ενός προγράμματος μάρκετινγκ, όπως η ανάλυση της αγοράς, κατάτμηση, το σχεδιασμό, τη διαφοροποίηση, την τοποθέτηση, την προώθηση και τη μεταφορά της παραγωγής υπηρεσιών. Η παρούσα μελέτη ξεκινά με μια σύντομη συζήτηση και τους ορισμούς του μάρκετινγκ των ναυτιλιακών εταιρειών. Στη συνέχεια, αναλύεται το πλαίσιο του προσανατολισμού στον πελάτη στις ναυτιλιακές εταιρείες, κάτι που βασίζεται σε εμπειρική έρευνα, η οποία αφορά την αγοραστική συμπεριφορά του στα ελεύθερα φορτηγά πλοία των τακτικών γραμμών της αγοράς. Κατά συνέπεια, η ψυχολογία και η αγοραστική συμπεριφορά των πελατών της ναυτιλιακής εταιρείας εξετάζονται, καθώς και οι ανάγκες μεταφοράς των ναυλωτών και των φορτωτών, οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων και οι παράγοντες που τους επηρεάζουν. Βασική επιδίωξη της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί πώς οι ιστοσελίδες των ναυτιλιακών εταιριών μπορούν να προσφέρουν όλες τι απαραίτητες πληροφορίες στους πελάτες και να εξασκήσουν το ρόλο του μάρκετινγκ των εταιριών αυτών, μειώνοντας αισθητά το κόστος της διαφήμισης. Η μελέτη καταλήγει με μια συζήτηση των ευρημάτων σε σχέση με τις επιπτώσεις τόσο στη θεωρία όσο και την πρακτική ναυτιλία.