Ποιότητα υπηρεσιών σε μουσεία: μελέτη περίπτωσης το Μουσείο της Ακρόπολης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μουσεία ; Μουσείο της Ακρόπολης ; Μουσειολογία ; Μουσεία -- Διοίκηση και οργάνωση ; Ποιότητα υπηρεσιώνΠερίληψη
Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η έννοια της ποιότητας υπηρεσιών σε μουσεία, τι συνεπάγεται δηλαδή η ποιότητα στην κάθε παράμετρο λειτουργίας ενός μουσείου.
Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Η επτάχρονη μέχρι σήμερα λειτουργία του και η σχέση που έχει αναπτύξει με τους Έλληνες πολίτες, ως μουσείο σύμβολο και ως εμπειρία, είναι σαφώς δεδομένη και πλέον ανιχνεύσιμη μέσω συστηματικών ερευνών που παρέχουν εύγλωττα ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα. Ωστόσο, έχουν εκφραστεί ποικίλα σχόλια για το μουσείο με τα περισσότερα να έχουν κριτικό τόνο, όπως για παράδειγμα τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό της έκθεσης, τα ιδεολογικά μηνύματα που εκπέμπει, τι αποσιωπά και τι αναδεικνύει κατ’ επιλογήν.
Η ποσοτική έρευνα που υλοποιούμε έχει ως στόχο να προστεθεί στις μελέτες που έχει διαλευκάνει τις απόψεις του κοινού και το επίπεδο ικανοποίησης σχετικά με το Νέο Μουσείο.