Η ποιότητα υπηρεσιών στη διαδικασία πωλήσεων και ο ρόλος του πωλητή 'Ερευνα στις ελληνικές επιχειρήσεις

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Πωλητές ; Πωλήσεις Β2Β ; SERVQUAL ; ΕπιχειρήσειςΠερίληψη
Η παρούσα έρευνα εξετάζει την Ποιότητα Υπηρεσιών στη Διαδικασία και τα βήματα των Πωλήσεων, κυρίως στις Πωλήσεις Β2Β και τον σημαίνοντα ρόλο του Πωλητή. Στο πρώτο μέρος αναλύονται οι Υπηρεσίες και η σημασία τους στη σύγχρονη Οικονομία με εστίαση στην παροχή ποιοτικών Υπηρεσιών. Στη συνέχεια αναλύονται οι Πωλήσεις και η σημασία τους για την εταιρία και δίνεται έμφαση στις σύγχρονες φιλοσοφίες των Πωλήσεων. Η έρευνα συνεχίζει με την ανάλυση της προσωπικής πώλησης και τον σημαίνοντα ρόλο του Πωλητή, ιδιαίτερα στις Πωλήσεις Β2Β και τις σύγχρονες τάσεις στην αποτελεσματική προσωπική πώληση. Στη συνέχεια αναλύεται η αξιολόγηση του Πωλητή και η σημασία της, ειδικά όταν πρόκειται για αξιολόγηση από πελάτες που είναι και οι αρμόδιοι. Το πρώτο μέρος ολοκληρώνεται με αναφορά στην Ικανοποίηση του πελάτη και τη σχέση της με την παροχή ποιοτικών Υπηρεσιών από τον προμηθευτή και τον πωλητή του. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται η έρευνα που διεξήχθη στις ελληνικές επιχειρήσεις από την πλευρά του πελάτη, με δομημένο ερωτηματολόγιο, σχετικά με την παροχή «ποιοτικής» Πώλησης στον πελάτη (διαδικασία, βήματα, συμπεριφορά πωλητή), καθώς η Πώληση αναλύεται ως «Υπηρεσία», αξιοποιώντας το εργαλείο SERVQUAL.