Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Βίρβου, Μαρία"
Αποτελέσματα 199-215 από 215
-
Συστήματα υποστήριξης αποφάσεων.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-21) -
Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού "Σταυρόλεξο - Κρεμάλα" = Design and development of educational software "Crossword - Hangman"
(2014-05-28)Η πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος της Πληροφορικής (ΜΠΠΛ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ») του Πανεπιστημίου Πειραιώς υπό την επίβλεψη, καθοδήγηση και υποστήριξη της καθηγήτριας Κυρίας Βίρβου Μαρίας. ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού «Μαθαίνω Χημεία».
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-20)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής, που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, είναι να παρουσιάσει την διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης ενός ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία της πληροφορικής στο δημοτικό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την ανάλυση το σχεδίασμά, την ανάπτυξη και την υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού λογισμικού για την εκμάθηση του μαθήματος της πληροφορικής στο δημοτικά. Το λογισμικά που σχεδιάστηκε και ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού συναισθηματικής νοημοσύνης για το νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Η παρούσα διατριβή αφορά την ανάλυση, το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την υλοποίηση και την αξιολόγηση ενός λογισμικού Συναισθηματικής Νοημοσύνης που απευθύνεται σε μαθητές προσχολικής ηλικίας. Το μοντέλο που ακολουθήθηκε σε ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση εφαρμογής εκμάθησης Αγγλικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Μπαίνοντας στο 21ο αιώνα , οι ρυθμοί ανάπτυξης της τεχνολογίας εκτινάχθηκαν. Άλλαξαν δομές , συνήθειες και βέβαια οι τρόποι εκμάθησης τόσο βασικών όσο και εξειδικευμένων γνώσεων . Εστιάζοντας στην εκπαίδευση , παρατηρούμε ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση μηχανισμών διαδραστικού παιχνιδιού Η/Υ με τη χρήση της μηχανής γραφικών Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Το παιχνίδι μας υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2018.1.1f1. Στο κεφάλαιο 1,θα γίνει μια αναφορά στη σύντομη «Μεγάλη» ιστορία των βιντεοπαιχνιδιων. Στο κεφάλαιο 2, θα περιγράψουμε τη Λογική του παιχνιδιού καθώς και τους ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση πληροφοριακού συστήματος για την εταιρεία επαγγελματικών αυτοκινήτων "ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε." = Desing and implementation of information systems for the commercial vehicle company "CHRISTOFORATOS KON/NOS & Co."
(2014-09-01)Τα τελευταία χρόνια, σημαντικές εξελίξεις στο παγκόσμιο οικονομικό γίγνεσθαι και στην εμφάνιση νέων τεχνολογιών στον τομέα των επιχειρήσεων, έχουν εγείρει νέες προκλήσεις για τη διαχείριση δεδομένων και πληροφορίας έχοντας ... -
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και εφαρμογή προηγμένου λογισμικού διεπαφής χρήστη για διαδικτυακές εφαρμογές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός εργαλείου συστήματος διεπαφής για τον παγκόσμιο ιστό. Το εργαλείο αυτό θα πρέπει να πληρεί όσο το δυνατόν περισσότερες από τις αρχές σχεδιασμού συστημάτων διεπαφής ... -
Ταξιδιωτικός οδηγός Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Η τουριστική βιομηχανία για την Ελλάδα εισφέρει περίπου το 20% στο ΑΕΠ της χώρας (στοιχεία Ελληνικής Στατιστικής Αρχής 2014). Η σημαντικότητά του είναι προφανής και στο πλαίσιο αυτό οι δράσεις και τα εργαλεία που συντείνουν ... -
Τεχνητή νοημοσύνη και αυτόνομη οδήγηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10-19)Αυτή η διπλωματική εργασία πραγματεύεται την χρήση των αυτόνομων οχημάτων στις μέρες μας και το τι είδους τεχνολογίες χρησιμοποιούν για την επίτευξη των πλήρως αυτοματοποιημένων οχημάτων. Αρχικά έγινε μία ανάλυση των όρων ... -
Τραπεζικό σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων myBank
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Στην κοινωνία που ζούμε, όπου η αγορά έχει γίνει πάρα πολύ ανταγωνιστική, οι διοικούντες των επιχειρήσεων θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικοί στον τρόπο που διαχειρίζονται την επιχείρησή τους, στις πολιτικές που ... -
Υλοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού για εκμάθηση της ελληνικής γεωγραφίας
(2013-10-17)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού «Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής» που λαμβάνει χώρα στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά για το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010. Παρουσιάζει τη διαδικασία ... -
Υλοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού στην διοίκηση κατασκευών
(2014-05-22)Στόχος της Μεταπτυχιακής Διατριβής είναι η υλοποίηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού στη Διοίκηση Κατασκευών, με σκοπό να κάνει την εκμάθηση και κυρίως την εξέταση ευκολότερη και αποδοτικότερη για τον κάθε εκπαιδευόμενο, που ... -
Φίλτρα συνεργασίας σε περιορισμένα κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-31)Η δημιουργία του ευρύτερου δικτύου που σήμερα απαντά στο όνομα διαδίκτυο έδωσε το έναυσμα στις επιχειρήσεις να αναζητήσουν το αγοραστικό τους κοινό στους χρήστες αυτού του δικτύου. Αυτό οδήγησε τις εταιρείες αυτές να ... -
Ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα οικονομικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)Η παρούσα εργασία αποτελεί την μεταπτυχιακή διατριβή του μεταπτυχιακού προγράμμτος σπουδών «Πληροφορική» κύκλος 2020-2022 που υλοποιείται στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Η εργασία είναι συνδυασμός των μαθημάτων “Πληροφορική ... -
Ψηφιακό μουσείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)Το “Ψηφιακό Μουσείο” είναι μία ψηφιακή περιήγηση ενός μουσείου με τη μορφή εκτελέσιμου προγράμματος σε υπολογιστή. Το παρόν έγγραφο αποτελεί ενημερωτικό εγχερίδιο για τον τρόπο λειτουργίας του αλλά και υλικό προς ενημέρωση ...